Sähköpianon, keyboardin tai syntikan omistajat! Joutuuko tai voiko koskettimien alta poistamaan joskus roskia ja miten se tapahtuu? Vaikka käsittelen pianoani huolella, niin ainahan jotain roskaa sinne väliin valuu. Ilmeisesti akustisessa pianossa on varsin yksinkertaista poistaa roskat, mutta miten sähköisessä laitteessa?
Vastaukset 9
- gggggggggggggggg
Tehokas imuri riittää imemään roskat. Käytä pehmeää suutinharjaa. Syntikakka ym ei ole ruokapöytä tai juoma-alusastia.
- Puhdistuspulma
Kiitos! Enpä ajatellutkaan, että ratkaisu on niin yksinkertainen. Ruokapöytänä en sitä käytä, ja juomamuki on eri pöydällä, mutta pyyhekumin moskaa sinne joutuu ja kukkakärpäsiä ym...
- M.Hagert
Polta se piano ja osta polkupyörä, ni pääset joskus pihallekkin urheilemaan.
- Heimo huima
Kaada sangollinen vettä sinne pianoon ni varmasti roskat lähtee.
- Kyöstille kyytiä
Tee näin: ota iso leka ja hakkaa sillä pianon koskettimia niin kauan, että ne irtoavat ja tipahtelevat lattialle. Sitten vain käteväisti imuroit roskat niiden alta pois ja liimaat koskettimet erikeepperillä takaisin paikalleen.
- silmä edellä
Hakkaat isolla lekalla kylkeen tarpeeks kauan, niin kyllä sieltä sisältä varmaan jotain muruja alkaa joskus tippua.
- Itara ukko
Sen siitä saa, ku mussuuttaa ruisleipää pianon ääressä. Kaada sinne seuraavaks maitoa, ni ehkä ne sitte liukenee sinne.
- Eno veneessä
Viskaa se pimputtimes roskiin ja osta uus. Ei siitä puhdistamisesta tule kuitenkaan yhtään mitään.
- Hähähää!
Minä onnistuin pianoni puhdistamisessa mutta en vittumaisuuttani kerro sulle, miten sen tein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398