ex tyttöystäväni haukkui sinkkuboksini rumaksi. verhot kuulemma kuin 70 luvulta ja huone muutenkin kuin sikolätti. "värimaailma" ei kuulemma ollut hyväksi hänelle. vitun ämmä. mistä se tietää mitään. No takaisin asiaan. puoli vuotta meni ja sitten muistin taas ihana exän kommentit ja alkoi vituttamaan. Kännipäissäni varasin teuvolta lomanilta sisustusajan kotiin. seuraavana päivänä ihmettelin kun tuhkaluukun nuohooja soitti minulle. en kehdannut kieltäytyä. lopputulos = siniset verhot ja siniset matot. JA ORANSSI SOHVA.... materiaalit 2700 euroa teuvon ottama hinta 750 euroa. kyllähän se sen pikkuhomonsa kanssa siellä jotain paikkoja korjaili, mutta 2700 euroa oranssista vitun sohvasta. takaisin aiheeseen. kuuntelin vitutuspäissäni teuvon höpinöitä ja meikälisen jefuhistoria tuli sattumalta ilmi. teuvohan oli joskus bodari ja kävi treenaamassa jefua. eli tuttu laji hänelle. samaan hengenvetoon miesprinsessa kertoi että entinen poikaystävä edelleen vaikuttaa vaahteraliigassa sivurajalla. luulin aina että homot karttavat inttiä sekä miesten touhuja. varoituksen sana teille siis vaahteraliigalaiset suihkukoppeihin. vakooja on heteroiden joukossa.
Vastaukset 3
- g4y1
niin metsä vastaa kuin huutaa. teuvo on symppis, älä viiti olla lapsellinen
- landslaagi
Oliskohan eräs maajoukkueen valmentaja?
- 404
nimiä kehiin tämä on selvitettävä
ajatelkaa lapsia mitä he joutuvat kärsimään jos tälläistä tapahtuu heille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518