Kertokaa naiset, onko muumilimua juova mies miehekäs, terveellistähän sellainen sokerilitku ei ole.
Muumilimu ja miehisyys
10
722
Vastaukset
- sdkljgrejbioe
Ilmeisesti tuohon aiempaan keskusteluun viittaat, alkoholin sijaan juot muumilimua?
Minäkin olen mies 39v enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia mitä nyt joku vappusima jonka tosin senkin yleensä pyrin valitsemaan alkoholittomana.
En mielestäni tarvitse alkoholia koska se muuttaa ihmisen normaalia käytöstä. Se känniääliö ei ole se todellinen persoona vaan se joka on selvinpäin. Vain rapapulit ovat jatkuvasti humalassa.
Alkoholi liuottaa aivoja, kyllä minä mieluiten pitäisin aivosoluistani kiinni että pysyisin paremmin kärryillä tässä erittäin monimutkaisessa maailmassa sen sijaan että kusisin aivosoluni vessanpytystä alas.
Muumilimua en ole varmaan ihan äsken juonut mutta maistuu varmaan ihan hyvältä, kyllä minä voisin sellaisen juoda saunan jälkeen. Olen minä kaljapullon joskus juonut eikä se minusta ole mitenkään hyvää, limu maistuu paremmalta, esim. PepsiMax.
Janoon juo ihan mielellään kraanavettäkin. - tyttelix 89
Ei se miehekkyys muumilimun juomisesta kiinni ole, mutta eipä se kyllä juuri olutta terveellisempää ole, samat kalorit taitaa esim. suurin piirtein olla molemmissa. Pahemman makuistakin, hyi en joisi (en tosin juuri oluttakaan)
- pari huurteista.
Pelkurit naamioituvat raittiuden viittaan ja naamariin.
Kotipojat.
Party jatkuu ilman nössöjäkin, juokaa muumia kotona ja hapantukaa sinne yksinäisyyteenne.
Lähdenkin tästä baariin muutamalle.
- meneetuo
krapulassa se on oikein hyvää
- muumia juopoille
Minä lantraan viinani muumilimulla.
- mummia juopoille
Minä lantraan muumilimuni viinalla.
- Anonyymi
muumilimsa on aivan saatanan hyvää
- Anonyymi00008
se on kuule niin hyvää kamaa, että etpähä ainakaan epämiehekäs ole!
- Anonyymi00009
Pitikin lukee tää. Mä haluan nyt muumilimua.
Oispa mulla mies joka tois mulle nyt muumilimua.- Anonyymi00010
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533