Muumilimu ja miehisyys

Jo pasgan murjaisit

Kertokaa naiset, onko muumilimua juova mies miehekäs, terveellistähän sellainen sokerilitku ei ole.

7

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdkljgrejbioe

Ilmeisesti tuohon aiempaan keskusteluun viittaat, alkoholin sijaan juot muumilimua?
      Minäkin olen mies 39v enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia mitä nyt joku vappusima jonka tosin senkin yleensä pyrin valitsemaan alkoholittomana.

En mielestäni tarvitse alkoholia koska se muuttaa ihmisen normaalia käytöstä. Se känniääliö ei ole se todellinen persoona vaan se joka on selvinpäin. Vain rapapulit ovat jatkuvasti humalassa.
      Alkoholi liuottaa aivoja, kyllä minä mieluiten pitäisin aivosoluistani kiinni että pysyisin paremmin kärryillä tässä erittäin monimutkaisessa maailmassa sen sijaan että kusisin aivosoluni vessanpytystä alas.

Muumilimua en ole varmaan ihan äsken juonut mutta maistuu varmaan ihan hyvältä, kyllä minä voisin sellaisen juoda saunan jälkeen. Olen minä kaljapullon joskus juonut eikä se minusta ole mitenkään hyvää, limu maistuu paremmalta, esim. PepsiMax.
      Janoon juo ihan mielellään kraanavettäkin.

• tyttelix 89

Ei se miehekkyys muumilimun juomisesta kiinni ole, mutta eipä se kyllä juuri olutta terveellisempää ole, samat kalorit taitaa esim. suurin piirtein olla molemmissa. Pahemman makuistakin, hyi en joisi (en tosin juuri oluttakaan)

• pari huurteista.

Pelkurit naamioituvat raittiuden viittaan ja naamariin.
        Kotipojat.
        Party jatkuu ilman nössöjäkin, juokaa muumia kotona ja hapantukaa sinne yksinäisyyteenne.
        Lähdenkin tästä baariin muutamalle.

• meneetuo

krapulassa se on oikein hyvää

• muumia juopoille

Minä lantraan viinani muumilimulla.

• mummia juopoille

Minä lantraan muumilimuni viinalla.

• Anonyymi

muumilimsa on aivan saatanan hyvää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe