Kertokaa naiset, onko muumilimua juova mies miehekäs, terveellistähän sellainen sokerilitku ei ole.
Muumilimu ja miehisyys
7
503
Vastaukset
- sdkljgrejbioe
Ilmeisesti tuohon aiempaan keskusteluun viittaat, alkoholin sijaan juot muumilimua?
Minäkin olen mies 39v enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia mitä nyt joku vappusima jonka tosin senkin yleensä pyrin valitsemaan alkoholittomana.
En mielestäni tarvitse alkoholia koska se muuttaa ihmisen normaalia käytöstä. Se känniääliö ei ole se todellinen persoona vaan se joka on selvinpäin. Vain rapapulit ovat jatkuvasti humalassa.
Alkoholi liuottaa aivoja, kyllä minä mieluiten pitäisin aivosoluistani kiinni että pysyisin paremmin kärryillä tässä erittäin monimutkaisessa maailmassa sen sijaan että kusisin aivosoluni vessanpytystä alas.
Muumilimua en ole varmaan ihan äsken juonut mutta maistuu varmaan ihan hyvältä, kyllä minä voisin sellaisen juoda saunan jälkeen. Olen minä kaljapullon joskus juonut eikä se minusta ole mitenkään hyvää, limu maistuu paremmalta, esim. PepsiMax.
Janoon juo ihan mielellään kraanavettäkin. - tyttelix 89
Ei se miehekkyys muumilimun juomisesta kiinni ole, mutta eipä se kyllä juuri olutta terveellisempää ole, samat kalorit taitaa esim. suurin piirtein olla molemmissa. Pahemman makuistakin, hyi en joisi (en tosin juuri oluttakaan)
- pari huurteista.
Pelkurit naamioituvat raittiuden viittaan ja naamariin.
Kotipojat.
Party jatkuu ilman nössöjäkin, juokaa muumia kotona ja hapantukaa sinne yksinäisyyteenne.
Lähdenkin tästä baariin muutamalle.
- meneetuo
krapulassa se on oikein hyvää
- muumia juopoille
Minä lantraan viinani muumilimulla.
- mummia juopoille
Minä lantraan muumilimuni viinalla.
- Anonyymi
muumilimsa on aivan saatanan hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073