Pierevät lehmät.

Vieteriukko.

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aIbatrossi

      Pelkään samaa katastrofia ja six panen ämmät pieraisemaan tuuletuparvekkeelle

      isännöitsäki jo uteli et mitäs mää oikke hääräläinen ku joka yä on joku alaston missi siäl piärimäs

      yx kuuluisa punapää usseinkin

    • METAANIKAASU KILLS:.

      .

      "METAANIKAASU TAPPAA!!!11111!111!!!!!1!"

      har"!1

      .

    • Naurusaaret

      rose on palstan paras lypsäjä ja jo aamupaloix betäsee muutamat sortut Ukon kaa

      ----sitä mää vaan, ett varmahan pitkä letti hulmuaa metaanista orkkujen tulles

    • Just` siksi

      Ja silti tartuin myös siihen uutiseen.

      Just tuollaisissa asioissa piilee myös se voima. Jos kerran navetta on metaania (energiaa) tuottava paikka, niin miksi sitä ei käytetä? Haloo?

      Eikö ne neropattisakut ole saanut metaanikeräimiä aikaiseksi?
      Metaania saa navetoista ja kaatopaikoilta. Putket sinne ja kaukolämmöksi.

      • Koska lehmä itsessään on se biokaasulaitos(kuten kaatopaikkakin) niin se biokaasuputki pitäis liimata sinne lehmän persiisiin. Ehkä se olis eettisesti hyväksytympää jos lehmät olis energian tuotantoa varten ja maito ja liha olis vain sivutuotteita.

        Kettutytötkin tykkääs ku niiden sähkö tulis suaraa lehemästä.


      • Just` siksi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Koska lehmä itsessään on se biokaasulaitos(kuten kaatopaikkakin) niin se biokaasuputki pitäis liimata sinne lehmän persiisiin. Ehkä se olis eettisesti hyväksytympää jos lehmät olis energian tuotantoa varten ja maito ja liha olis vain sivutuotteita.

        Kettutytötkin tykkääs ku niiden sähkö tulis suaraa lehemästä.

        Kaasu kerääntyy katonrajaan kuin lämpö. Nousee ylös, samoin kuin lämpökin. Ei sitä putkea tarvitse laittaa lempän peppuun vaan sinne katonrajaan. Ritilä, imuri ja putkeen.

        Metaani saavuttaa alatason vasta sitten kun sitä on suljetussa tilassa nin paljon, että sen pilven paksuus yltää lattiatasoon.


      • Sähkyä pérseestä:.!1
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Koska lehmä itsessään on se biokaasulaitos(kuten kaatopaikkakin) niin se biokaasuputki pitäis liimata sinne lehmän persiisiin. Ehkä se olis eettisesti hyväksytympää jos lehmät olis energian tuotantoa varten ja maito ja liha olis vain sivutuotteita.

        Kettutytötkin tykkääs ku niiden sähkö tulis suaraa lehemästä.

        .

        "Sähkyä pérseestä!!!11!111!1!!!!"

        "khihihihihihihi"

        har!11

        .


    • murriperkeIe

      tarkoittaako otsikko rosea, määmyä ja jazulia?

      mur

    • Aina paranee

      Selvityksen mukaan, se metaani ei tullutkaan lehmän pepusta vaan suusta.
      Ne röyhtäilee tai hönkii sen suustaan ulos.

      • aIbatrossi

        niin määkin olen huamannu suukotelles
        ämmil piarut tuleeki suust ulos
        ett peppu onki kivampi pussata


    • palsta femakot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe