Kuinkas teillä menee?
Mulla menee aika epätavallisesti.
(reps)
Gallup
12
98
Vastaukset
- Nasdaq
Miks mun huolella suunniteltuihin gallupeihin ei koskaan kukaan vastaa mitään?
Ihan horsea.
(reps) Menee kohtuullisesti. Vapaapäivä. Pohdin eri mahdollisuuksia miten rääkätä kehoa ja mieltä erilaisilla keskeneräisillä tehtävillä. Tai vaihtoehtoisesti voihan sitä lusmuilla niistä kuten tähänkin asti.
Talvi on horsesta.- mutsis_
Talvi on parasta aikaa
Sillee, että ihmiselämässä on keskimäärin 28.000 päivää ja mä oon käyttäny niistä jo 15.000.
Aamupäivä on menny suunnitellessa, äsken vähän siivoilin ja nyt vedän paistinperunoita ja rasvamakkaraa napaan. Iltäpäivällä pitää mennä nelivuotiaan kanssa lääkärineuvolaan. Eilen kävin ostamassa uudet luistimet ja ajattelin alkaa retkiluistelemaan. Jotenki saamatoonta hommaa tämä oloneuvoksena olo.
Mitä on epätavallinen?Kiitos kysymästä, kivasti menee kaffepaussia parhaillaan vietellen. Sellainen mukavan lämmin olo...
- Olo on, , ,
, , , kuin tuo ulkona oleva auringonpaiste: Harmaa ja synkkä!
Kohtuullisen tasaisesti menee. Ei suurempaa draamaa tai katastrofia näkopiirissä. Ajattelin keittää teetä.
Tenkkapoo tilanne ja valinnan vaikeus, laitanko chai-, piparminttu- , vai vihreetä teetä? Tässä vielä pähkäilen....- bella-koira
Kuka niin sanoi?
- Taluttaja
Sanomatta paras!
- määny
Iha hyvää & kiitti kyssäst. Kuins sä oot voinu?
- voice-of-xena
Kiitos kysymästä. Ihan tavallisesti. - Tekemistä on liikaa, mutta motivaatiota liian vähän...
Epätavallinen kuullostaa kivalta :) - rosestar
rahasta tiukkaa mutta kuka jaksaa siitä puhua.
perhe elämä vielä hyvä. hullunmylly takana ja uupumus päivittäistä.
pitäisi ukkoa helliä ja muistuttaa häntä tärkeydestä, pienien herkkujen kera.
hän antoi viime yön nukkua mun pitkään, toi aamukahvia kolmisen kertaa ja oli lasten kanssa aamulla. ei paranisi mun valvoa menee rytmit sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483