Jotakin vaikka reissun päällä tapaamaanne kivaa naista? Tai minkätyyppinen nainen jää mieleen?..
Haikailetteko te miehet?
29
293
Vastaukset
- Kyöstix
Äiti jää mieleen!!
- Mies ilman nimeä
Puuttumatta siihen ,että ollaanko varattuja vai ei..Minun sieluani jäi kaihertamaan eräs ihanainen Nainen !
- URKKI de lux
Eräs hot mama jäi mieleen..ei siitä sen enempää.
- Kyöstix
Äiti sullakin :)
- puskarekkis
URKKI de lux kirjoitti:
Eräs hot mama jäi mieleen..ei siitä sen enempää.
Eräs mies kutsui minua loppukesällä hot mamaksi :D
- en ole isä
Mulle on turha soitella jos puuro paloi pohjaan.
- joo.
Haikaillaan me.
- aIbatrossi
voi voi
ainaski 1000 000 ämmää mualimalla - 4+7
Ei miehet mitään haikaile tai jää kaipaamaan. Uutta kehiin välittömästi.
Naisia hakkaillaan reissussa. Ei niiden perään haikailla.
- vaikuttunut m
Jotkut kaipaa ja jotkut ei..Minä jäin kaipaamaan erästä..vaikka ei saisi..
- :))
Vauva-aika ei kestä ikuisuuksia, kyllä hän palaa.
- -----------)))))))))
Reissun päällä?
Thaimaan reissulla tapaan aina sen tyyppisiä, jotka jää mieleen. :))))))))))))))))))- Olet...
modelli!
- modeIIi
Olet... kirjoitti:
modelli!
en muut kaippaa
ku hoitsua ja vaippaa
- mies vastaa
Elämässä tulee aina joku exän mieleen tai joku jota ei saanut. Siis niinä hetkinä kun oma nainen on ihan mahdottomalla päällä tavalla tai toisella.
- niinpäniin
Naisena sanon, että tuo on niin totta; miehet haikailevat aina, kun ei ole sillä hetkellä panoseuraa tarjolla, sitten aletaan kaivaa menneisyyttä, keitäs sieltä löytyikään. Naisten haikailu on todellisempaa, siinä on tunteita mukana.
- pahani julmu
Ei ne tunteet naisillakaan ole aina niin voimallisesti osana kaipaukseen. Panoa ne havittelee tai muistelee..
- niinpäniin
Miesten toiveajattelua.
- mammanpoika rules
Haaveilen vieläkin eräästä Tatajnasta ,joka sanoi että rakastaa minua-no ainakin sen maksullisen hetken verran. Se siitä..
- putkiaivo eki
Minulla jäi mieleeni vahvasti eräs kaunis varattu rva.
- heheeeee
Laskin väärin, eikö hän enää oel kaunis, kun on sinun rouvasi?
- putkiaivo eki
heheeeee kirjoitti:
Laskin väärin, eikö hän enää oel kaunis, kun on sinun rouvasi?
Hyyys,,,,
- aIbatrossi
Nairessani fantasioin existä
joskus lipsahtaa nimikin kliimaxsissa
nytkin ulkoruokinnassa taas ku huusin ämmän systerin nimeä
kunnei kaikil äämil ol sama nimi? - fgvxdrdv
-Kyllä!
-Mieleenpainuva - wäiski vaan
Kaikkia muita varsinkin haikeilen paitti omaa eukkoani.Se on kälättävä ja pahansisuinen eikä edes sievä..
- nimetön hra
Joo.
- Ratikkakuski(kok)
Kaihoten kaipaan nalleani
mutzi piilotti se kun murkkuna tein siitä tyttönallen en kaipaa muuta ku kaljaa ja prätkää, muuta mies ei tartte, ok tupakki unohtu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il223891- 2323542
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess532509Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3121795Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2511626Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561553Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2391505- 961482
- 991358
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561265