Jotakin vaikka reissun päällä tapaamaanne kivaa naista? Tai minkätyyppinen nainen jää mieleen?..
Haikailetteko te miehet?
29
294
Vastaukset
- Kyöstix
Äiti jää mieleen!!
- Mies ilman nimeä
Puuttumatta siihen ,että ollaanko varattuja vai ei..Minun sieluani jäi kaihertamaan eräs ihanainen Nainen !
- URKKI de lux
Eräs hot mama jäi mieleen..ei siitä sen enempää.
- Kyöstix
Äiti sullakin :)
- puskarekkis
URKKI de lux kirjoitti:
Eräs hot mama jäi mieleen..ei siitä sen enempää.
Eräs mies kutsui minua loppukesällä hot mamaksi :D
- en ole isä
Mulle on turha soitella jos puuro paloi pohjaan.
- joo.
Haikaillaan me.
- aIbatrossi
voi voi
ainaski 1000 000 ämmää mualimalla - 4+7
Ei miehet mitään haikaile tai jää kaipaamaan. Uutta kehiin välittömästi.
Naisia hakkaillaan reissussa. Ei niiden perään haikailla.
- vaikuttunut m
Jotkut kaipaa ja jotkut ei..Minä jäin kaipaamaan erästä..vaikka ei saisi..
- :))
Vauva-aika ei kestä ikuisuuksia, kyllä hän palaa.
- -----------)))))))))
Reissun päällä?
Thaimaan reissulla tapaan aina sen tyyppisiä, jotka jää mieleen. :))))))))))))))))))- Olet...
modelli!
- modeIIi
Olet... kirjoitti:
modelli!
en muut kaippaa
ku hoitsua ja vaippaa
- mies vastaa
Elämässä tulee aina joku exän mieleen tai joku jota ei saanut. Siis niinä hetkinä kun oma nainen on ihan mahdottomalla päällä tavalla tai toisella.
- niinpäniin
Naisena sanon, että tuo on niin totta; miehet haikailevat aina, kun ei ole sillä hetkellä panoseuraa tarjolla, sitten aletaan kaivaa menneisyyttä, keitäs sieltä löytyikään. Naisten haikailu on todellisempaa, siinä on tunteita mukana.
- pahani julmu
Ei ne tunteet naisillakaan ole aina niin voimallisesti osana kaipaukseen. Panoa ne havittelee tai muistelee..
- niinpäniin
Miesten toiveajattelua.
- mammanpoika rules
Haaveilen vieläkin eräästä Tatajnasta ,joka sanoi että rakastaa minua-no ainakin sen maksullisen hetken verran. Se siitä..
- putkiaivo eki
Minulla jäi mieleeni vahvasti eräs kaunis varattu rva.
- heheeeee
Laskin väärin, eikö hän enää oel kaunis, kun on sinun rouvasi?
- putkiaivo eki
heheeeee kirjoitti:
Laskin väärin, eikö hän enää oel kaunis, kun on sinun rouvasi?
Hyyys,,,,
- aIbatrossi
Nairessani fantasioin existä
joskus lipsahtaa nimikin kliimaxsissa
nytkin ulkoruokinnassa taas ku huusin ämmän systerin nimeä
kunnei kaikil äämil ol sama nimi? - fgvxdrdv
-Kyllä!
-Mieleenpainuva - wäiski vaan
Kaikkia muita varsinkin haikeilen paitti omaa eukkoani.Se on kälättävä ja pahansisuinen eikä edes sievä..
- nimetön hra
Joo.
- Ratikkakuski(kok)
Kaihoten kaipaan nalleani
mutzi piilotti se kun murkkuna tein siitä tyttönallen en kaipaa muuta ku kaljaa ja prätkää, muuta mies ei tartte, ok tupakki unohtu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti7111291Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312312Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori701870Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141675- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811436- 541156
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2211138- 311045
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos20996