Tiesin jo kauan, että päätös pitää tehdä ja tiesin sen oikeaksi.
Vaan järkisyin sitä yrittää itseään huijata. Ihan liian kauan venytin.
Oon katkeroitunut niin monesta asiasta mutta samalla tiedän
että toinen ei ole ainut syyllinen.
Kuitenkin sitä välittää toisesta ja haluaa hänelle loppuun asti hyvää,
ja se saa epäilemään että se pieni "oma tahto" joka kehottaa hyppämään
uuteen suureen tuntemattomaan on vain omaa itsekkyyttä ja haluttomuutta
yrittää tarpeeksi.
Sitten kun toinen on poissa ja suuri taakka on harteilta pois, kun olet sanonut
sen mikä olisi jo kauan sitten pitänyt sanoa, niin silti olo on kumman tyhjä.
En ole onnellinen tässä ja nyt vaikka tulevaisuus on avoin mutta vielä
ahdistuneempi olin siinä suhteessa.
En tiedä mikä siinä on pahinta.
Enkä tiedä edes minkä takia kyyneleet nousee silmiin.
Sitä toivoo että koko vaiheen voisi vain kelata ohitse ja unohtaa kaikki
ja alkaa taas nauttimaan elämästä. Ärsyttää kun pitää olla "toipumisaika".
Mutta niin kai se on tarkoitettu.
Tunteiden sekamelska
1
296
Vastaukset
- Hanki kirja
Suosittelen hankkimaan kirjan Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Eron jälkeen kaipaa jälleenrakennusta, koska ero voi olla iso kriisi. Kirjan voit hankkia vaikka netistä. Sitä käytetään perusteoksena eroseminaareissa. Itse kävin aikanaan eroseminaarin ja voin suositella sitä omasta kokemuksestani. Kun annoin eroavalle ystävälleni kirjan, hän sanoi sen toimineen suorastaan pelastusköytenä, aina kun mieliala syystä tai toisesta alkoi laskea, hän tarttui kirjaan ja sai sieltä monia oivalluksia. Ero on käytävä riittävän perusteellisesti mielessä läpi, ennekuin kykenee päästämään irti ja jatkamaan matkaa. Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898