PS-Kemi.

Seuran jäsen.

Mikä on Kausikortin hinta ja mistä niitä saa ostaa,toivoisin että ennen Joulua ne olisivat jo myynnissä hyvä Joululahja.Tämä juttu ei kuuluisi tänne,,mutta seuralla ei ole omaa vieraskirjaa,että sori vaan.

14

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanskateline

      se on varmaan jotain 80 euroo ? ostakaa ihmessä , karjalahden ihmeessä pelannut.

    • Ostai mutta???.

      Seuran etusivulla on maininta,mutta ei ole mitään hinnoista.

    • veggen

      Ps Kemi hahhah. Joukkueessa oli ollut yli kymmenen ulkomaalaista pelaajaa ja yksi suomalainen.

      • merkillistä

        ovatko nämä ulkomaalaiset ihan oikeita ulkomaalaisia vai tänne pesiintyneitä mamuja? maksaako PS-KEMI oikeen palkaakin näille potkupalloilijoille?


    • pelataan.

      Maksaa tietenkin kuka tänne ilman tulee,,Kyllä ne on enempi ulkomaalaisia kuin sinä olet Kemiläinen hörhö.

    • kemiläinen

      loistavat ulkomaiset vahvistukset

    • pallo on pyöreä.

      Miksei seuran sivuilla ole mitään mainintaan otteluennakosta ja itse ottelusta.Moni varmaan lähtisi Ouluun kannustamaan omiaan muttei ole tietoa missä PS-Kemi pelaa,Seuraa vahvistettiin Urheilutoimittajalla miksei hän vaivaudu tekemään juttuja peleistä,,,minusta erittäin huonosti hoidettua ilmoittelua.

      • tikku-ukko

        Siinähän se seuran etusivulla mainitaan missä pelataan ja milloin


    • Ei oo muuta ko Kings

      Ei ole otteluennakkoja joutaneet näköjään viime aikoina kirjoittelemaan, mutta kotisivuilta löytyy kyllä aina, että missä pelataan ja milloin.

    • 100% Fani.

      PS-Kemi eikö ole parempi kun aukasette sen oman VIERASKIRJAN ettei täällä tarvi jatkuvasti lukea tuota valitusta ja paskan puhumista seurasta.

    • hgjk

      Loistavaa PS-Kemi,olipa makea voitto tänään Torniosta 3-0.Torniolla tulee olemaan vaikeuksia pitää sarjapaikka voittoja pitäisi tulla tasapeleillä ei säilytä.

    • K.Kju

      oli kyllä todella makea voitto :) syväkankaan pojat ions, dollery ja smith ratkaisi tunteikkaan paikallisottelun voitoksi! no toivottavasti tulevina vuosina saadaan omistakin pelaajista kasattua runko..

    • pollax

      Mitähän tuo TP-47-YPA pelin jälkimainingit tuo tullessaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe