Milloin olette viimeksi nähneet, että nuorisoryhmä tekisi vapaaehtoisesti työtä-eli siis palkatta-isänmaan hyväksi?
Ovat heIvetin laiskoja suurimmaksi osaksi.
Kokoomus ja SDP ovat tästä vastuussa koska he haluavat pitää yllä valheellista hoivayhteiskuntaa.
Mikäli minä saisin päättää niin luokkayhteiskunta hävitettäisiin ja kaikki tekisivät velvollisuutensa nurkumatta.
Nuoriso
3
87
Vastaukset
Aatu on hyvä ja kertoo ensin itse, mitä on tehnyt isänmaan hyväksi.
- aIbatrossi
Kapitalisti-ratikka on huani kysmään
mää senttäs jo koulupoikan jakelin lehtii mainoxii ja kesät juuriska je sipula yms pelloil
Sukkelaa ettei Otso Walrus raski maksaa niiet kakaratki tulis harventamma
sokuritehtaa tanskaan et kapitalistit sais penskoje juurikastiänestikkin
vipuveloil tehrää vaan BKT ja se mukamas on hyvinvoinni mittari--EI OLE!!!111!!!
Miten voi nuorison odottaa tekevän mitään palkatta isänmaan hyväksi, kun ei niiden vanhemmat ja isovanhemmatkaan sitä tee?
Sinäkin saatana roikut vain netissä vaikka voisit olla hyödyksi. Laiska ja saamatoon perkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483