Filmtown palkat sun muut??

diipa daapa

Olen siis melko varmasti saamassa kesätyön filmtownista, mutten ole ihan varma vielä asiasta. Haluaisin siis tietää, paljonko on tuntipalkka ja montako työpäivää viikossa suurin piirtein on. Minulle soitettiin siis sieltä ja sanottiin, että ensin on 5 päivän palkaton koulutus ja sitten minun pitäisi jäädä yksin, sillä siellä ei saa pitää kahta palkallista työntekijää samaan aikaan. Joten pitäisikö palkka silloin olla yhtä suuri kuin muillakin työntekijöillä? Ikää minulla on silloin kesällä 17 vuotta.

7

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnantaja

      Todennäköisesti palkkasi tulee olemaan 2-3 euroa tunnissa ja työpäivän pituus noin 12 tuntia.Yksi vapaapäivä viikossa.

    • hhdhrhrdhdtrrh

      hehe ootpas hauska

    • toi5

      Täysin ala-arvoista toimintaa yritykseltä (ehkä laitontakin) tuo viiden päivän palkaton koulutusjakso. Taas nuoria kusetetaan.

      • PasiViheraho

        Paaskan vitut töistä! Vittu perkele ottakaa makarölliä ja sisuviinaa niinku minä poika teen! Sisuviiiiiinaaaanaaaaa SAATANAAAAA! Sossuun vaan ostamaan raikastaa jaa raavitsevaa sisu viinaa perkeleee!


    • Anonyymi

      Mä (oon yli 30) hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa kaupan alan TES:illä (palkka 11,90e/h lisät) ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
      Filmtownilta tuli hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää. Taidan olla heille liian kallis ja vanha, suosivat näköjään noin parikymppisiä.

    • Anonyymi

      Filmtown on varmasti mukava paikka, tarkistella kaikkia uusia saapuvia elokuvia, mitä tulee, asentaa mainoksia, oman asunnon voi sisustaa vanhoilla elokuvamainoksilla jne.... jos siis elokuvista pitää.

    • Anonyymi

      Olen aika vanha Filmtowin asiakas, jo ajoilta ennen niitä muovisia jäsenkortteja, muistan vielä, hukkasin niitä aina välillä, niiden tunnusnumerot olivat, muistan vielä: 7448, sitten oli 8443, sitten tuli muoviset :)

      Joskus voi saada erikoistehtäviä asiakkailta, etsiä joku vanhempikin elokuva, päivää piristämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe