Olen siis melko varmasti saamassa kesätyön filmtownista, mutten ole ihan varma vielä asiasta. Haluaisin siis tietää, paljonko on tuntipalkka ja montako työpäivää viikossa suurin piirtein on. Minulle soitettiin siis sieltä ja sanottiin, että ensin on 5 päivän palkaton koulutus ja sitten minun pitäisi jäädä yksin, sillä siellä ei saa pitää kahta palkallista työntekijää samaan aikaan. Joten pitäisikö palkka silloin olla yhtä suuri kuin muillakin työntekijöillä? Ikää minulla on silloin kesällä 17 vuotta.
Filmtown palkat sun muut??
7
338
Vastaukset
- Työnantaja
Todennäköisesti palkkasi tulee olemaan 2-3 euroa tunnissa ja työpäivän pituus noin 12 tuntia.Yksi vapaapäivä viikossa.
- hhdhrhrdhdtrrh
hehe ootpas hauska
- toi5
Täysin ala-arvoista toimintaa yritykseltä (ehkä laitontakin) tuo viiden päivän palkaton koulutusjakso. Taas nuoria kusetetaan.
- PasiViheraho
Paaskan vitut töistä! Vittu perkele ottakaa makarölliä ja sisuviinaa niinku minä poika teen! Sisuviiiiiinaaaanaaaaa SAATANAAAAA! Sossuun vaan ostamaan raikastaa jaa raavitsevaa sisu viinaa perkeleee!
- Anonyymi
Mä (oon yli 30) hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa kaupan alan TES:illä (palkka 11,90e/h lisät) ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
Filmtownilta tuli hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää. Taidan olla heille liian kallis ja vanha, suosivat näköjään noin parikymppisiä. - Anonyymi
Filmtown on varmasti mukava paikka, tarkistella kaikkia uusia saapuvia elokuvia, mitä tulee, asentaa mainoksia, oman asunnon voi sisustaa vanhoilla elokuvamainoksilla jne.... jos siis elokuvista pitää.
- Anonyymi
Olen aika vanha Filmtowin asiakas, jo ajoilta ennen niitä muovisia jäsenkortteja, muistan vielä, hukkasin niitä aina välillä, niiden tunnusnumerot olivat, muistan vielä: 7448, sitten oli 8443, sitten tuli muoviset :)
Joskus voi saada erikoistehtäviä asiakkailta, etsiä joku vanhempikin elokuva, päivää piristämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071798- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801287- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058