Miten viikset saa pois?

Leikkasin vain kerra

Moi olen siis alaikäinen vielä (ei siitä sen enempää). Veljeni alkoi kiusoittelemaan että"hei katoha sullahan on viikset" tarkoittaen sitä että itsellään on kauheat pensselit nenänsä alla.

Lopulta aloin katsomaan että onko mulla muka oikeesti jokku viikset. Huomasin että oli vähän haituvia nenän alla. Tietenkin epätoivoisesti ajoin ne pois ja nyt ne ovat entistä tummemmat.
Ne huomaa vain läheltä ja päivän valossa.
Itseäni ne häiritsevät ja haluaisin ne pois.
Mikä on keino jota voi tehdä kotona niin että karvat eivät kasva samantien takaisin?

5

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palle1

Kasvavat aina takaisin. Mitä vanhemmaksi tulet, stiä nopeammin. Osta höylä. :)

• :)!

ok::)

• Kosmemari

Eei, älä osta höylää, se saa karvan vahvemmaksi. Kannattaa ostaa kylmävahaa ja niillä ottaa ne juurineen tai käydä kosmetologilla sokeroimassa ne pois. Teen työkseni karvanpoistamista, joten tiedän ;)

• Kumpi?
        Kosmemari kirjoitti:

Eei, älä osta höylää, se saa karvan vahvemmaksi. Kannattaa ostaa kylmävahaa ja niillä ottaa ne juurineen tai käydä kosmetologilla sokeroimassa ne pois. Teen työkseni karvanpoistamista, joten tiedän ;)

En löytänyt mistään mainintaa kumpaa sukupuolta aloittaja on. Jos on poika niin viiksien vahvistuminen ei ole ongelma ja höylän ostamisneuvo oli paikallaan.

• Keskustelun tekijä
        Kumpi? kirjoitti:

En löytänyt mistään mainintaa kumpaa sukupuolta aloittaja on. Jos on poika niin viiksien vahvistuminen ei ole ongelma ja höylän ostamisneuvo oli paikallaan.

Tyttö olen ihan:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2532
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      302
      2162
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1920
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1635
    5. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1546
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1499
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1386
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1359
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1096
    Aihe