Moi
oon menossa viikon päästä kasari-bileisiin, eikä ole aavistustakaan mitä sinne pitäis laittaa päälle. Vinkkejä? Kiitos
Millasii on 80-luvun vaatteet
5
4511
Vastaukset
- Fanny
Vaatteet:isot olkatoppaukset ja lepakkohihat paidoissa.Housut tiukkoja ja pillilahkeisia.Legginsejä ja collegevaatteita.Kengät esim.Conversen lenkkarit.Väreinä esim.sähkönsininen ja pinkki.Lumipesty farkkukangas ja verkkokangasta esim.paidoissa...
Hiukset yms.:krepattu tai permanentti pehko.Meikki räikeä tai tumma.- alma
Lisäksi väreihin kaikki neonvärit.
Kampauksessa on kiva nostaa etutukka tosi korkeaksi. Tiukat housut ja pullea kolitsi pussimaisesti oli hitti kun itse olin yläasteella-87-89. - kasarina teini
alma kirjoitti:
Lisäksi väreihin kaikki neonvärit.
Kampauksessa on kiva nostaa etutukka tosi korkeaksi. Tiukat housut ja pullea kolitsi pussimaisesti oli hitti kun itse olin yläasteella-87-89.ja paidoissa usein vene kaulus, paidoissa muotikuosina usein raidat. purjehdus- tai collegekengät, tai matalat nilkkurit, korvissa isot muoviset korvakorut (esim. renkaat), myös henkselit olivat in.
- Kasari
kasarina teini kirjoitti:
ja paidoissa usein vene kaulus, paidoissa muotikuosina usein raidat. purjehdus- tai collegekengät, tai matalat nilkkurit, korvissa isot muoviset korvakorut (esim. renkaat), myös henkselit olivat in.
...suoraan sanottuna, helvetin rumia kaikkia vaatteet! 80-luvun "muoti" olisi saanut jäädä keksimättä!
- Jebaaa
Kuule jemina, neo kuuluu vahvasti kasariin! pengo äitisi vaatekaappia ja tee löytöjä olkatoppauksista korkeisiin pillihousuihin! onnea etsintöihin ja mukavia bileitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844