Olen 24v nainen joka ei meinaa saada itseään millään niskasta kiinni ja mietin auttaisko kaveri jonka kanssa käydä lenkillä ja jakaa vinkkejä/ajatuksia?
Joskus ainakin toimi mutta minä tyhmä palasin enitisiin elämäntapoihin ja painan nyt 67kg ja olen 158cm. Tavoitepaino olisi ainakin 57kg kesään mennessä ja 55kg olisi aivan ihana!
Ilmoitelkaa jos laihdutusseura kiinnostaa:)
Löytyykö Turusta laihduttajia??
6
90
Vastaukset
- PullukkaM
Heips!
Täällä olisi turkkulaine naikkonen!
Pituutta olisi 172 ja painoa 82, että aika samoissa suhteissa pyöritään :)
Ikää on myös 24, vaikka kohta sitä 25 tulee täyteen.
Olisi mukavaa käydä lenkillä tai salilla ( vaikka sinne en ole vielä uskaltanutkaan ), minulla on myös koirakaveri.
Toivottavasti olet vielä linjoilla niin saadaan läskille kyytiä! - Löllerö
Hienoa! Ehkä me yhdessä onnistutaan paremmin?? Itse laihduin nyt 3kg viikonsisään: suussa niin kipeitä rakkoja ettei syömisestä yksinkertaisesti tullut yhtään mitään kun pelkkä juominenki sattui! Ja 3 päivää korkeassa kuumeessa.
Ja kun noi kilot lähti "paastolla" niin ne myös tulee ryminällä takas. Pitäisikö joku päivä nähdä jossain?- PullukkaM
Heips! Ohhoh, 3 kiloa onki melkoisesti! Paranemisia!
Itse olen laihiksen suhteen vähän lipsunut...
Käytkö jossain salilla? Haluaisitko lähteä kaveriksi joskus?
Itse en ole täälläpäin käynyt vielä missään.
Asun Martin rannassa, missäpäin itse?
Olisi kiva lähteä vaikka lenkillekin joku päivä.
- Löllerö
Asun majakkarannassa:) itse olen käynyt sellaseissa kuin gardio gym kun sinne ei tarvitse mitään jäsenyyttä hommata -.- Onko sinulla s-postia? Voitaisiin jatkaa siellä?
Täytyy kartasta katsoa missä oli martti, nimi on hyvin tuttu kuitenkin:D- PullukkaM
Hei! Laita mailia osoitteeseen:
m a i k k i m a a (at ) s uo m i 24 f i
- Löllerö
viestiä laitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637