Mies käy käsiksi heittelee minun tavaroita, sylkee päälle, huutaa naaman edessä, läpsii tavaroita käsistäni, tönii, ottaa päästäni kiinni ja huutaa.... kaikki tämä aina sen jälkeen kun sanallisesti ei minulle pärjää. Nyt tuli mitta täyteen... läpsäisin ukkoa naamalle, heitin lasin päin näköä ja ajoin ulos talostani. Nyt se säälittävä 5v tasolla oleva idiootti laittelee viestiä ja harmittelee miten tilanne on tämä!!! miten aikainen ukko ei näe mitä tekee ja miten se voi nähdä itsensä vielä" hyvässä valossa" ja kaiken kukkuraksi vielä vihaa ja halveksii naisten hakkaajia.... mikä tällaisessa ihmisessä mättää?
käsiksi käyminen eri asia kuin lyöminen?
17
2086
Vastaukset
- sinä et ole hullu
Älä ota takaisin ...
tuollainen ihminen on sokea omalle väkivallalleen ei näe koskaan omia tekoja ainoastaan toisten.
Persoonallisuushäiriöiset ja mielenterveys häiriöinen 2 suuntainen tai jakomielitautiset toimii noin. Lue faktaa mielenterveys sivustoilta ja mieti haluatko elää jakomielitautisen kanssa joka kenties ei halua lääkkeitään käyttää. Juuri tuollaista 5v tasolle heittoa tapahtuu ainakin tuntemallani miehellä . Joka ei omaa sairauttaan halua kertoa läheisilleen. Kärsiä kyllä läheiset saa. - Ai kun se kiiltää..
.....marttyyrinkruunu nimittäin.
Uhrin osa se on autuain osa. Amen. - tommonen isä
Sun isäs,on narsisti,tai muuten psyykkisesti sairas,tosiaankin 5-vuotiaan tasolla. Nauttiiko se sinun kiusaamisesta? Hoitoon koko ukko,se repii sinut henkisesti kappaleiksi,olet sen uhri.
- 13+8
Exäni oli juuri tällainen "käsiksikävijä", ei koskaan lyönyt, vaan kuristi, repi hiuksista, töni lattialle, heitteli seinille.. Yksinkertainen typerys puolusteli itseään sanomalla, ettei ole koskaan lyönyt minua. Minulla ei kuulemma voi olla mitään hätää, koska en ole joutunut käymään lääkärissä vammojeni takia tai joutunut ottamaan saikkua mustan silmän takia, niin kuin ne naiset, joita oikeasti pahoinpidellään.
Jonkun sortin persoonallisuushäiriö varmasti tällaisella ihmisellä. Käsittääkseni vaikeasti hoidettavissa sellainen sairaus.. Hyvä, kun heitit pihalle. Pysy lujana, ettei luikertele takaisin elämääsi.- 987654
Yrittää luikerrella takas.... Viestiä laittaa, ainan niinkuin mitään ei ole tapahtunut... Hyvä ilma tänään meiningillä! Hyi ko mua ällöttää se paska saa mut niin kiehuun!
- VAROITUS!!!!
Luonnehäiriöiseltä vaikuttaa (narsisti, psykopaatti, tms), ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OTA TAKAISIN, VAAN IGNORAA KAIKKI TEMPUT MITÄ SE SITTEN IKINÄ KEKSIIKÄÄN ..... ne tulee olemaan lirkuttelusta ja ruikutuksesta uhkailuun, raivoon ja riehumiseen....
- kova akka
täytyy viestiä selkeästi tällasille että jos jälikin tulee,menee lääkäriin ja pidät tiukan linjan!" jatkossa jos törmäätte tällasiin suomalaiin miehiin.valitettavasti luonnehäiriöisiä on paljon,en voi kommentioda ulkolaista miestä kun olen tapaillut vain suomalaisia,olkaa tiukkoja muijia,ja uhatkaa poliisilla ja lääkärillä.menee tostiseksi entiestkit hakkaajat,kokemuksesta vaan mainitsin.mua ei jätkä hakkaa,ja saa maksaakin jos jälkikin tulee!
- Aloittaja2214
Hei, olen tämän keskustelun aloittaja. Nyt n 2,5v myöhemmin en voi kuin ihmetellä mitä siinä sairaassa luejuksessa näin, mutta jos näitä asioit ei olisi tapahtunut en usko että olisin näin hyvässä ja terveessä suhteessa tänäpäivänä. Kaikella kait on tarkoituksensa. Mutta siitä olen ihan varma että jokainen on oman onnensa seppä!! Tiedän todellakin miten sairas ihminen voi viedä sinulta ihmisarvon ja kaiken kunnioituksen itseäsi kohtaa mutta toivon ja rukoilen että tämmöisessä tilanteessa olevat naiset/miehet kerää viimeisenkin rippeen itsekunnioituksensa ja rohkeuden haistattaa vitut ja lähteä koko sairaan ihmisen vaikutus alueelta!
- Brjrjrkttjh
Lähdetty on 2 kk sitten, ihan samanlaisesta suhteesta. En ole katunut päivääkään.
- Aloittaja2214
Hyvä! Se oli itselle aluksi ihan kauheeta mut vuosi siitä olin voitolla.
- Omaisuusjahenki
Suhteenne on risteyksessä. Lähde menemään. Ette ole toisianne varten!
- heippssan
heitit lasilla päin ...todella paha
vikaa kummassakin teissä - Aloittaja2214
Juu, heitin juomalasilla päin. Aluksi petyin itseeni kun sen tein mutta vähä aikaa sen jälkeen olin tyytyväinen. Luulen että tarpeeksi kauan kun sitä läpsimistä, naamalle sylkemistä ym väkivaltaa sain kokea niin minulla vain tuli mitta täyteen.. Ja eroon oli todella vaikea päästä se sairas luikerteli.
- Mihinminärakastuin
Minun ex ihan samanlainen.. Ja aina perustelu oli, että syy oli minun kun hänet suututin ja hän ei ole lyönyt niin mitään ei ole tapahtunut? Tällä oli puhe jostain mielenterveysongelmista? Olen aina mietiskellyt tätä, että voisiko hänellä olla joku mielenterveysvaiva.. Hänen äitinsä on narsisti ja yksi siskoista myös. En häntä kuitenkaan ihan narsistin lokeroon laittaisi? Ja juuri luin vanhoja päiväkirjojani ja siellä olin häntä osuvasti kuvaillut, kun hän taas oli syyttänyt minua, kun en häntä ymmärrä. "Miten voin ihmistä ymmärtää, kenellä on niin monta puolta? Tietääköhän hän edes itse, kuka hän on? Välillä ihana, rakas kultani ja välillä hirviö, joka satuttaa, loukkaa, ja syyttelee"
Kerran yksi hänen exänsä tuli baarissa sanomaan suoraan, että minun pitäisi jättää hänet, että hän on aiheuttanut tällä naiselle vain pahan masennuksen ja hän on joutunut käymään terapiassa minun exäni takia? Nainen kyllä nimitti häntä narsistiksi.
Exäni ei ole ikinä pyytänyt anteeksi tekemisiään tai sanomisiaan.
Välillä hän sai minut oikeasti ajattelemaan, että vian on pakko olla minussa. Ei vika voi aina olla hänen.
Ja kun hän on välillä maailman ihanin mies, mitä kukaan voi toivoa ja toisena hetkenä hän viskelee seinille, haukkuu, pettää, jättää..? - keski-ikäinen-raukkis
Kolahti nää teidän viestit. Oon ollut 20 v naimisissa miehen kanssa joka selvinpäin asiallinen jne, mutta pari olutta niin muuttuu täysin. Jos en hänen humalaisia juttujaan jaksa kuunnella niin hermostuu, kyttään hänen juomistaan ja ajan hänet hulluksi, sitten tönii/ heristelee nyrkkiä naaman edessä "kerjäät saatana selkääs"/tarttuu kurkusta/ huutaa naama punaisena sentin päässä. En ole osannut lähteä kun ei ole lyönyt, ja sairaalla tavalla uskon aiheuttavani kaiken kun nalkutan..säälittävää suorastaan. Miten uskallan repäistä itseni tästä irti ..??
- Ksksksl
Se on vaikeeta irrottautua, varsinkin 20v yhdessäolon jälkeen. pelottaa pärjääkö sitä yksin, löytääkö ikinä hyvää parisuhdetta, sitä epäilee omaa päätään että onko sittenkään oikea päätös... mutta hitto!!! Se kannattaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta! Itse lähdin reilu 2v sitten ja nyt olen ihanassa ja turvallisessa parisuhteessa mieheen joka on terve päästään
- yökyök
Mua sais lyödäkin ennemmin kuin sylkee naamalle. Tosi inhottavaa ja epämiehekästä. No ei miehekästä ole lyöminenkään mutta päin sylkeminen on ihan epäkypsien kakaroitten touhua ja tosi rumaa. Miten tommosen tyypin kanssa on edes mennyt yhteen, en käsitä. Pitäisi heti jättää tuollanen kaveri, siinähän oppisi olemaan ihmisiksi, paitsi että harvoin oppivat, mutta ehkä joku edes vähän tajuaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446