Lähtöpaino 79,4 kg. Olen laihduttanut kahdessa päivässä 2,5 kg.
Tavoite on laihtua toiset 2,5 kg 24.2 mennessä jolloin ostan 5 vrk paastopaketin ja paino putoaisi 2 kg eli 75 kiloon.
Sen jälkeen tavoitteena on laihtua ne "sallitut"2kg per kuukausi.
Helmikuu:79,4kg->75kg
Maaliskuu:75kg->73kg
Huhtikuu:71kg->69kg
Toukokuu:69kg->67kg
Jatkan tätä ketjua tällä nimimerkillä ainakin kesäkuun alkuun. Olen varma että saatte olla todistamassa onnisumista, muutenhan en tätä ketjua aloittaisi.
Olen laihtunut aina kun olen halunnut, viime kuussa 76 kiloon mutta sitten olen jojoillut ne kilot takas, MUTTA nyt ymmärrän ettei ne itsestään takaisin tule vaan minä syön liikaa ja jätän laihdutuksen kesken.
Ratkaisun avain se että enää en toista virhettäni sillä se olis silkkaa tyhmyyttä.
Mitä olette mieltä?
Kertokaa omista kokemuksista, tai vaikka reseptejä kevyistä ruuista.
Olen sellainen sisupussi että jatkan ihan itsepäisyyttäni tämän ketjun sinne kesän alkuun vaikka yksin, jos tähän ketjuun ei tsemppaajia tai vinkkaajia tule.
Aloitan.
Projektini
bonzo1
1
62
Vastaukset
- bonzo1
PS. listani meni pieleen mutta toiv.tajusitte pointin.
Siis: Helmikuu 79->75
Maalis 75->73
Huhti 73->71
Touko 71->69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409