40-50 vee sinkkumiehet?

Looking for

Mistä teidät löytää?
Mitä teette viikkoisin/viikonloppuisin?
Kotonako soffalla vaiko autotallissa?
Tuntuu että olette kadonneet maapallolta, sillä siellä missä itse liikun, niin törmään useimmiten parikymppissiin sekä vastaavasti yli 60vuotiaihin...tai onko syy ehkä se. minä liikun väärässä paikassa :)

32

1378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi tarina

      Töissä-lasten harrastukset-kauppa-ruoan valmistus-siivoaminen-pyykin pesu silittäminen, lista on loputon. Tylsää sinkkuisän arkea. Itse miettinyt että missä tapaisi 40-50 vuotiaan ymmärtäväisen, tervepäisen, itsestään huolehtivan kivan naisen. Muutaman vuoden päästä ei lapset enää juurikaan minua tarvitse, mitä sitten ? Oikea kumppani saisi tällaisesta "tylsimyksestä" parhaat puolet esille, pitäisi vain kohdata jossain...

      • Lilla My

        Ei meitä samassa tilanteessa olevia naisia tapaa, kun elämä on just samanlaista. Ei tule käytyä suurinpiirtein missään muualla kuin töissä.

        Missä päin, Yksi tarina ja Hessu A, asutte?


      • Yksi tarina
        Lilla My kirjoitti:

        Ei meitä samassa tilanteessa olevia naisia tapaa, kun elämä on just samanlaista. Ei tule käytyä suurinpiirtein missään muualla kuin töissä.

        Missä päin, Yksi tarina ja Hessu A, asutte?

        Vastaan Lilla Myyn kysymykseen pääkaupunkiseutu, t. Yksi tarina


      • Lilla My
        Yksi tarina kirjoitti:

        Vastaan Lilla Myyn kysymykseen pääkaupunkiseutu, t. Yksi tarina

        Hei, myös minä asun pääkaupunkiseudulla. Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi ja elämästäsi, sposoite?


      • Hessu A.
        Lilla My kirjoitti:

        Ei meitä samassa tilanteessa olevia naisia tapaa, kun elämä on just samanlaista. Ei tule käytyä suurinpiirtein missään muualla kuin töissä.

        Missä päin, Yksi tarina ja Hessu A, asutte?

        Lilla My: Asun muutaman penninkulman päässä Muumimaailamasta, eli todella kaukana pääkaupunkiseudulta. Lycka till med kärlekssökandet!


      • Lilla My
        Hessu A. kirjoitti:

        Lilla My: Asun muutaman penninkulman päässä Muumimaailamasta, eli todella kaukana pääkaupunkiseudulta. Lycka till med kärlekssökandet!

        Lycka till själv, toivottavasti löydät mitä haet, senhän takia alkujaan vastasit aloittelijalle...


      • Hessu A.
        Lilla My kirjoitti:

        Lycka till själv, toivottavasti löydät mitä haet, senhän takia alkujaan vastasit aloittelijalle...

        Kiitos, Lilla My!


      • Yksi tarina
        Lilla My kirjoitti:

        Hei, myös minä asun pääkaupunkiseudulla. Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi ja elämästäsi, sposoite?

        Moi My ! Jutustelu on mukavaa, en vaan taida uskaltaa s-postiosoitetta tänne laittaa, ymmärrät ehkä ? Tämä ketju on ihan mielenkiintoinen, jatketaan yleistä keskustelua palstalla ?


      • Lilla My
        Yksi tarina kirjoitti:

        Moi My ! Jutustelu on mukavaa, en vaan taida uskaltaa s-postiosoitetta tänne laittaa, ymmärrät ehkä ? Tämä ketju on ihan mielenkiintoinen, jatketaan yleistä keskustelua palstalla ?

        Jep, tämä sopii oikein hyvin.


      • Lilla My
        Yksi tarina kirjoitti:

        Moi My ! Jutustelu on mukavaa, en vaan taida uskaltaa s-postiosoitetta tänne laittaa, ymmärrät ehkä ? Tämä ketju on ihan mielenkiintoinen, jatketaan yleistä keskustelua palstalla ?

        Missä olet "yksi & monta muuta tarinaa"? Joko luovutit?


    • Hessu A.

      Päivät töissä.
      Illat ja viikonloput: arkiaskareiden kimpussa (ruoanlaittoa, siivoamista, pyykkäämistä) sekä harrastusten parissa, kuten kirjojen lukemista ja musisointia, joskus myös valokuvausta kävelyretkien lomassa.

    • Make a plan A

      Mitä 40-50v mies tahtoo naiselta?
      Seksiä, seuraa vai molempia?

      • aikapaljon toivottu

        40-50 mies tahtoo naiselta kaiken. Jos mies on omalla käytöksellään, sanoin ja teoin saavuttanut naisen täyden luottamuksen joka myös näkyy. Mikään ei ole hienompaa kun saavuttaa naisen luottamus, nainen myös avautuu miehelle kaikesta joka askaruttaa. Mies voi myös henkisesti hyvin jos saa naiselta hyväksyntää suurimmalle osalle teoistaan. (kehua ei joka päivä tarvitse) Jos vain saisi olla naiselle se tärkein ihminen joka osaalueella. Että miehenä osaisi olla niin hyvä kumppani että nainen kokisi saavansa suhteelta kaiken tarvitsemansa ja vähän enemmän...tasavertaisina suhteessa jossa olisi tarvittaessa omaakin aikaa joskus....parisuhteessa jos miehenä saisi naisen kunnioituksen...toivottavasti vastaus tyydyttää Make a plan A nimimerkkiä !


      • aikapaljon toivottu kirjoitti:

        40-50 mies tahtoo naiselta kaiken. Jos mies on omalla käytöksellään, sanoin ja teoin saavuttanut naisen täyden luottamuksen joka myös näkyy. Mikään ei ole hienompaa kun saavuttaa naisen luottamus, nainen myös avautuu miehelle kaikesta joka askaruttaa. Mies voi myös henkisesti hyvin jos saa naiselta hyväksyntää suurimmalle osalle teoistaan. (kehua ei joka päivä tarvitse) Jos vain saisi olla naiselle se tärkein ihminen joka osaalueella. Että miehenä osaisi olla niin hyvä kumppani että nainen kokisi saavansa suhteelta kaiken tarvitsemansa ja vähän enemmän...tasavertaisina suhteessa jossa olisi tarvittaessa omaakin aikaa joskus....parisuhteessa jos miehenä saisi naisen kunnioituksen...toivottavasti vastaus tyydyttää Make a plan A nimimerkkiä !

        aika hienosti vastattu.


    • gjaösef

      Osa niistä lähettelee meille huomattavasti nuoremmille viestejä täällä netissä tai yrittävät lähennellä baareissa ja sitten mököttävät, kun saavat pakit. En ymmärrä, eikö oman ikäinen olisi henkiseltä tasoltaan sopivampi? Enkä minä kaipaa itselleni mitään "isähahmoa", joka rauhoittaisi menoa tai jotenkin neuvoisi minua. Minulla on jo isä ja tykkään olla liikenteessä. Ja jos 50v on samalla tasolla kuin minä elämässään, niin silloin sillä 50v on jotain pahasti pielessä.

      • Nuoria

        40 - 50v panee katseensa nuorempiin, sehän on selvä.


    • Skee

      Arki taitaa viedä sen suurimman ajan tämän ikäisillä naisilla ja miehillä. Varsinkin kun on lapsia. Harvoin sitä jaksaa lähteä kaupungille baariin vaikka olis mahdollisuus.
      Kait sitä on pidettävä paremmin silmät auki kaupassa, kirjastossa ja lapsen harrastuksissa. Mistä sitä tietää vaikka kuinka mukava sinkku iskä istuisi samojen treenien katsomossa.

    • ei löydy

      Itse olen 32-vuotias nainen ja olen kiinnostunut juuri 40-50-v. miehistä. Tuntuu vaan, että kaikki on varattuja.. Oman ikäisiä ja nuorempia on vielä sinkkuina ja yli 50-vuotiaita eronneita, mutta 40 miehet useimmiten perheellisiä (mitä nyt on baareissa ja harrastuksissa jutellut).

      Kyllä yli 5-kymppinenkin on monesti herättänyt kiinnostusta, mutta jotenkin pelkään muiden reaktioita, jos tyyppiä voidaan luulla ikänsä puolesta isäkseni, valitettavasti.

      • vanhapervo69

        Sinun ikäinen nainen olisi just sopiva seksikaveriksi. Parisuhde ei onnistu, kun on jo muija.


      • Vaikkaminä

        Täällä yksi 50 mies.. Raitis, savuton. En kapakoi, mökillä ja luonnossa viihdyn. Kauan sitten eronnut, pesen pyykkini ja mattoni itse. Äiti tai ex ei tule kaupanpäälle. Jos haluat tutustua, kaikessa rauhassa niin laita tx nollaneljäkuus ysinolla2ysi3ysiysi


    • Parasta ennen 20v

      Juoksen muna suorana teininaisten perässä.

    • Nörtti_N

      Joo, kyllä 3 naiselle on paras 40-50-vuotias mies. Se vähän vanhemman miehen charmi, halu hemmotella nuorta (siitä näkökulmasta nuorta), kaunista naista. Sopivan miehekäs ja hyvin säilynyt vielä.

      • YÖK!!

        Vanhemman miehen charmi??? Lähinnä täällä netissä roikkuu "elämä on jo eletty ja nyt tykkään kökkiä kotona" tyyppisiä miehiä, joilla on lapset, exät yms. On talot, autot, koirat ja "vain sinä puutut". Kuka haluaa mennä palikaksi johonkin valmiiseen settiin??? Sitten on niitä "purjehdin, moottoripyöräilen, golfaan jne. ja sinun on parasta tykätä näistä asioista, koska ne vievät aikani" miehiä, joiden avioeron/sinkkuuden syy selviää nopeasti vaatimuslistaa lukemalla. Just lähetti kuvalinkin joku ylipainoinen, ikäistään vanhemman näköinen tyyppi, joka ilmeisesti kuvittelee olevansa kovinkin nuorekas. Ja miten niin hemmoteltavaksi: ainakin nosita profiileista päätellen nainen on vain koriste-esine herroille, joten saavat pitää itsensä. YÖK!


      • Nörtti_N
        YÖK!! kirjoitti:

        Vanhemman miehen charmi??? Lähinnä täällä netissä roikkuu "elämä on jo eletty ja nyt tykkään kökkiä kotona" tyyppisiä miehiä, joilla on lapset, exät yms. On talot, autot, koirat ja "vain sinä puutut". Kuka haluaa mennä palikaksi johonkin valmiiseen settiin??? Sitten on niitä "purjehdin, moottoripyöräilen, golfaan jne. ja sinun on parasta tykätä näistä asioista, koska ne vievät aikani" miehiä, joiden avioeron/sinkkuuden syy selviää nopeasti vaatimuslistaa lukemalla. Just lähetti kuvalinkin joku ylipainoinen, ikäistään vanhemman näköinen tyyppi, joka ilmeisesti kuvittelee olevansa kovinkin nuorekas. Ja miten niin hemmoteltavaksi: ainakin nosita profiileista päätellen nainen on vain koriste-esine herroille, joten saavat pitää itsensä. YÖK!

        No siis tottakai pitää ottaa sellainen lapseton ja söpö ja oikeasti huumorintajuinen nörttimies. Ylipainoa on monella, vaan ei se ole este jos on muuten miehekäs ja hyvässä kunnossa.

        Makunsa kullakin, tietysti, mut on tuossa iässä jotenkin mehekkäämpiä yksilöitä kuin nuoremmissa. Nörtit varsinkin.


      • Yksi tarina
        YÖK!! kirjoitti:

        Vanhemman miehen charmi??? Lähinnä täällä netissä roikkuu "elämä on jo eletty ja nyt tykkään kökkiä kotona" tyyppisiä miehiä, joilla on lapset, exät yms. On talot, autot, koirat ja "vain sinä puutut". Kuka haluaa mennä palikaksi johonkin valmiiseen settiin??? Sitten on niitä "purjehdin, moottoripyöräilen, golfaan jne. ja sinun on parasta tykätä näistä asioista, koska ne vievät aikani" miehiä, joiden avioeron/sinkkuuden syy selviää nopeasti vaatimuslistaa lukemalla. Just lähetti kuvalinkin joku ylipainoinen, ikäistään vanhemman näköinen tyyppi, joka ilmeisesti kuvittelee olevansa kovinkin nuorekas. Ja miten niin hemmoteltavaksi: ainakin nosita profiileista päätellen nainen on vain koriste-esine herroille, joten saavat pitää itsensä. YÖK!

        Olen 45 vuotias mies ja kirjoitat mielestäni hauskasti. Paras veto sulta on toi "elämä eletty ja tykkään kökkiä kotona"kommentti. Pystyn tuohon välillä samaistumaan. Vakavoidutaan hetkeksi. En nykyään tuomitse ihmisiä iän perusteella. Kummankin sukupuolen edustajista löytyy jo täysin ukkoutuneita tai mummomaisia tapauksia jo kolmekymppisissä ja vastaavasti jotkut yli viiskymppiset voittavat nämä sekä ulkonäössä että fysiikassa. Ei tämä sun mielipide keskiikäisistä miehistä ollut mitenkään yllättävä, mutta oli ilo huomata että muutama 30 nainen tässä ketjussa ei täysin tyrmää vanhempia miehiä. Ulkonäkö on kuitenkin vain yksi osa kokonaisuutta, yhteensopivat kemiat taitaa ratkaista pitkässä juoksussa. Tunnen hyvin muutamia 30 naisia ja meillä on aina synkannut hyvin ( johtuu tietysti siitä että ei seurustella keskenämme :) Lopuksi totean että tämän miehen mielestä se mahdollisimman nuori nainen ei välttämättä ole se paras tai kaunein. Olen jo ajat sitten huomannut esimerkiksi kauppakeskuksissa että aikuiset naiset voivat olla tosi hottiksia ja heidän tyttäristään en nyt mitään rumaa halua sanoa.
        Tarkoituksenani ei ole aiheuttaa kenellekkään mielipahaa, tämä on vain yhden miehen kiihkoton kannanotto keskusteluun yhdestä näkökulmasta, hyvää yötä...


      • Yksi tarina
        Nörtti_N kirjoitti:

        No siis tottakai pitää ottaa sellainen lapseton ja söpö ja oikeasti huumorintajuinen nörttimies. Ylipainoa on monella, vaan ei se ole este jos on muuten miehekäs ja hyvässä kunnossa.

        Makunsa kullakin, tietysti, mut on tuossa iässä jotenkin mehekkäämpiä yksilöitä kuin nuoremmissa. Nörtit varsinkin.

        Voisiko Nörtti N tai joku muu vielä ystävällisesti määritellä minulle mikä tekee miehestä nörtin ? Ensimmäisenä tulee mieleen hiljainen ja mahd. ujo mies joka harrastaa tietokoneita ja ehkä pelaamista. En kyllä kuulu tähän kategoriaan mutta jos joku päivittäisi mun tiedot, kiitos. Entä ulkoinen habitus, vaatteet. ? muuta ?


      • Another
        Nörtti_N kirjoitti:

        No siis tottakai pitää ottaa sellainen lapseton ja söpö ja oikeasti huumorintajuinen nörttimies. Ylipainoa on monella, vaan ei se ole este jos on muuten miehekäs ja hyvässä kunnossa.

        Makunsa kullakin, tietysti, mut on tuossa iässä jotenkin mehekkäämpiä yksilöitä kuin nuoremmissa. Nörtit varsinkin.

        Nörteistä voi varmaankin keskustella toisessa foorumissa? Täällä oli kyse löytyykö asiallisia 40-50 v sinkkumiehiä.


      • hilsu
        Another kirjoitti:

        Nörteistä voi varmaankin keskustella toisessa foorumissa? Täällä oli kyse löytyykö asiallisia 40-50 v sinkkumiehiä.

        Aivan samaa mieltä. Missä "Yksi tarina" ja enemmän infoa mitä haluaa naisesta, jos ylipäätään hakee naista.


      • Nörtti_N
        Yksi tarina kirjoitti:

        Voisiko Nörtti N tai joku muu vielä ystävällisesti määritellä minulle mikä tekee miehestä nörtin ? Ensimmäisenä tulee mieleen hiljainen ja mahd. ujo mies joka harrastaa tietokoneita ja ehkä pelaamista. En kyllä kuulu tähän kategoriaan mutta jos joku päivittäisi mun tiedot, kiitos. Entä ulkoinen habitus, vaatteet. ? muuta ?

        Kyllä se on ennen kaikkea se asenne maailmaan ja harrastukset. Nörtit ovat älykkäitä ja ongelmanRATKAISUkeskeisiä, usein pystyvät katsomaan tuttujakin asioita ns. laatikon ulkopuolelta.

        Tietyt "lapselliset" harrastukset kuuluvat myös kuvaan; eli sarjakuvat, pelit (tietokone-, rooli- ja lautapelit) tai sitten nörtillä on joku muu intohimon kohde josta tietää kaiken. Ylipäänsä tiedon maailmassa eläminen ja kiinnostus monenlaista tietoa kohtaan on tyypillistä nörtille.

        Pahimmillaan nörtti on sietämätön besserwisser, mutta juuri tuossa 40-50-ikäluokassa se alkaa jo tasaantua.


      • monta tarinaa
        Nörtti_N kirjoitti:

        Kyllä se on ennen kaikkea se asenne maailmaan ja harrastukset. Nörtit ovat älykkäitä ja ongelmanRATKAISUkeskeisiä, usein pystyvät katsomaan tuttujakin asioita ns. laatikon ulkopuolelta.

        Tietyt "lapselliset" harrastukset kuuluvat myös kuvaan; eli sarjakuvat, pelit (tietokone-, rooli- ja lautapelit) tai sitten nörtillä on joku muu intohimon kohde josta tietää kaiken. Ylipäänsä tiedon maailmassa eläminen ja kiinnostus monenlaista tietoa kohtaan on tyypillistä nörtille.

        Pahimmillaan nörtti on sietämätön besserwisser, mutta juuri tuossa 40-50-ikäluokassa se alkaa jo tasaantua.

        Kiitos vastauksesta Nörtti N. Hieman itsekkästi kyselin nörteistä kun kuulemma ei liity aiheeseen, mutta mukava vertailla eri tyyppisiä ihmisiä keskenään. ( toki vain 40-50 v miehiä )


      • toinen tarina
        Yksi tarina kirjoitti:

        Olen 45 vuotias mies ja kirjoitat mielestäni hauskasti. Paras veto sulta on toi "elämä eletty ja tykkään kökkiä kotona"kommentti. Pystyn tuohon välillä samaistumaan. Vakavoidutaan hetkeksi. En nykyään tuomitse ihmisiä iän perusteella. Kummankin sukupuolen edustajista löytyy jo täysin ukkoutuneita tai mummomaisia tapauksia jo kolmekymppisissä ja vastaavasti jotkut yli viiskymppiset voittavat nämä sekä ulkonäössä että fysiikassa. Ei tämä sun mielipide keskiikäisistä miehistä ollut mitenkään yllättävä, mutta oli ilo huomata että muutama 30 nainen tässä ketjussa ei täysin tyrmää vanhempia miehiä. Ulkonäkö on kuitenkin vain yksi osa kokonaisuutta, yhteensopivat kemiat taitaa ratkaista pitkässä juoksussa. Tunnen hyvin muutamia 30 naisia ja meillä on aina synkannut hyvin ( johtuu tietysti siitä että ei seurustella keskenämme :) Lopuksi totean että tämän miehen mielestä se mahdollisimman nuori nainen ei välttämättä ole se paras tai kaunein. Olen jo ajat sitten huomannut esimerkiksi kauppakeskuksissa että aikuiset naiset voivat olla tosi hottiksia ja heidän tyttäristään en nyt mitään rumaa halua sanoa.
        Tarkoituksenani ei ole aiheuttaa kenellekkään mielipahaa, tämä on vain yhden miehen kiihkoton kannanotto keskusteluun yhdestä näkökulmasta, hyvää yötä...

        Vaikeeta tuntuu toi vastakappeleen löytyminen olevan. Ei sitä tosiaan ole törmänny, työ-koti-kauppa-hella-pesukone akselilla keneenkään miespuoliseen. Ainoat kontaktit taitaa löytyä töistä. Lapsen harrastuksiin kuskailun aikanakaan ei keneenkään törmää. Vaikka pk-seudulla tuntuu ihmisiä riittävän, mutta kaikki taitaa kiitää kiireisenä, ehkäpä jopa onnensa ohi. Harvemmin nyt tulee käytyäkää ihan keskustassa, vaikka vuosia tuli oltua siellä töissä. Ne ketä kohtasi, oli nuoret, yli 60 kymppiset ja 6 ratikan raikkaat matkustajat. Jossainhan sen on oltava, mutta aika varmaan loppuu kesken. Enää ei edes jaksa toivoa onnen osumista kohdalle. Ainakaan ns. normaalia kodista,perheestä ja siitä suhteesta huoltapitävää ihmistä. Kaikki hyvät on varattuja, paitsi minä :D. No eikun hellan ääreen...


    • Anonyymi

      sallo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe