Vanhempi nainen au pairiksi/nannyksi?

...

Hei! Olen ollut joskus alle parikymppisenä ja parikymppisenä au pairina ja ajattelin kysellä että onko ennenkuulumatonta että 30 vuotias olisi au pair? Sen tiedän että jos menee jonkun järjestön kautta niin siellä on vissiin 30 v. yläikäraja...

15

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yön Kuningatar

      Moi! Olen miettinyt miksi noilla välitys instanseilla on hakijoiden ikä rajoitettu... Toki ymmärrän, että opiskelijat pääsääntöisesti paikkoja hakevat, mutta luulisi arvostusta löytyvän kypsemmällä iällä olevia kohtaan. Ainakin elämänkokemusta yms ja ehkä vastuullisuuttakin olisi enemmän, vaikka eihän ikä mikään tae ole. Ei se minusta ennenkuulumatonta ole, jos olet 30 ja ajattelet nannynksi ryhtyä. Itsekin olen tässä kypsytellyt ajatusta ja hiukan sillä silmällä paikkoja katsellut ja olen 40 . Olisi tosi mukavaa, mikäli meille kypsemmällä iällä olleville olisi oma au pair/nanny välitys. Nyt ei muuta kun hihat heilumaan, sillä me yli 28v joudumme etsimään isäntäperheen melkeimpä puskaradion kautta. Toimeksi vaan, ja muista ikä on vain luku. Itse sitä suurin este toiveidensa toteutumisen tiellä on. Tsemppiä Sinnulle!

    • dgaegbf

      aupairworldista itse etsimään perhe. aivan varmasti löytyy! :) taisi jopa mollin sivuilla olla ulkomaaosiossa perhe ketkä toivoivat myös vanhempia hakijoita!
      aivan varmasti löydät itse perheen vaikka järjestön kautta menemään olisitkin "liian vanha" (ps. usein järjestöjen kautta on ikärajat viisumien takia)

    • pikkugirl2

      EI LÖYDÄ paikka yli 30 vuotiaana..
      Täytyy olla hyvät suhteet jos tärppää..
      eivät huoli kuin 20 vuotiaita tyttöjä joita saavat määräillä /orjuttaa ja
      suomalainen 20 vuotias tyttö on täysin passattu pilalle -ei osaa
      kuin ruikuttaa.....

    • ...

      Niin olen aidosti miettinyt mihin tuo yläikäraja perustuu. Mitä vanhempi (ei toki mikään iäkäs!), sitä enemmän elämänkokemusta, vastuuta yms. Voi toki olla että nuoria on helpompi pompotella koska eivät osaa/uskalla pitää puoliaan niinkuin vanhemmat aikuiset (30 vuotiaat). Minulla on meinaan tällä hetkellä sellainen "välikausi" menossa. Olen työtön ja yritän päästä takaisin opiskelemaan. Opiskelut alkaisivat sitten syksyllä. Tässä olisi hyvä rako mennä au pairiksi tai nannyksi. Muutamaksi kk ei viitsi oikein "oikeaan" työpaikkaan mennä...

    • inker3

      et ole Liian vanha menemään aupairiksi.Itse olen lähdössä myös Maaliskuussa
      au pairiksi ja itse olen yli 30v ja kun sulla on kokemusta lasten kanssa olemisesta niin vot ihan hyvin lähteä Monet perheet ottavat vahemman au pairin varsikin jos on pieniä lapsia. Mulla on hoidettavaa alle 2 vuotias lapsi oka tosi vilkas
      Varmasti löydät perheen.

      • Minäkin

        Täälläkin on yksi joka mielellään lähtisi vielä au pairiksi, ikää kohta 35. Olisiko teillä, jotka olette olleet näin "kypsempänä" aupparina, kertoa kokemuksia siitä löytyykö paikan päältä uusia tuttavuuksia miten? Yleensähän au paireilla on omat tapaamisensa ja verkostonsa, mutta näissä on varmaankin enimmäkseen parikymppisiä, vai onko näin?


      • nannyksi
        Minäkin kirjoitti:

        Täälläkin on yksi joka mielellään lähtisi vielä au pairiksi, ikää kohta 35. Olisiko teillä, jotka olette olleet näin "kypsempänä" aupparina, kertoa kokemuksia siitä löytyykö paikan päältä uusia tuttavuuksia miten? Yleensähän au paireilla on omat tapaamisensa ja verkostonsa, mutta näissä on varmaankin enimmäkseen parikymppisiä, vai onko näin?

        Mistä oikein etsitte perheitä?? Täälläkin yksi lastenhoitaja, joka kiinnostunut. Olen ollut pk:ssa 8 vuotta töissä ja nyt kiinnostaisi lähteä mielellään atlantin toiselle puolelle nannyksi/apariksi. Jäi nuorempana kokematta ja tuota englanninkieltäkin haluaisin roimasti vahvistaa ja olen sellainen tekemällä oppii tyyppiä niin saisin varmasti kielenkin haltuun tällä tavalla.


      • Jenkeissä asunut
        nannyksi kirjoitti:

        Mistä oikein etsitte perheitä?? Täälläkin yksi lastenhoitaja, joka kiinnostunut. Olen ollut pk:ssa 8 vuotta töissä ja nyt kiinnostaisi lähteä mielellään atlantin toiselle puolelle nannyksi/apariksi. Jäi nuorempana kokematta ja tuota englanninkieltäkin haluaisin roimasti vahvistaa ja olen sellainen tekemällä oppii tyyppiä niin saisin varmasti kielenkin haltuun tällä tavalla.

        GreatAupair.com -- siellä on perheitä kaikkialta maailmasta ja kaikki eivät suinkaan hae nuoria; vanhin ikähaarukka on 34-50 -vuotiaat. Jenkkeihin tosin ei laillisesti pääse Au Pair/Nanny-ohjelman kautta, sinne on lainsäädännölliset ikärajat max. 26 vuotta --- mutta jos haluaa lähteä laittomasti ja löytää myös perheen, joka sen riskin on valmis ottamaan, niin kuka tietää....itseäni ainakin on pari kertaa lähestytty jenkkiperheen puolelta, tosin he eivät sitten tienneetkään oman maansa maahantulolaeista mitään :)


      • Wanha au pair
        Jenkeissä asunut kirjoitti:

        GreatAupair.com -- siellä on perheitä kaikkialta maailmasta ja kaikki eivät suinkaan hae nuoria; vanhin ikähaarukka on 34-50 -vuotiaat. Jenkkeihin tosin ei laillisesti pääse Au Pair/Nanny-ohjelman kautta, sinne on lainsäädännölliset ikärajat max. 26 vuotta --- mutta jos haluaa lähteä laittomasti ja löytää myös perheen, joka sen riskin on valmis ottamaan, niin kuka tietää....itseäni ainakin on pari kertaa lähestytty jenkkiperheen puolelta, tosin he eivät sitten tienneetkään oman maansa maahantulolaeista mitään :)

        Tuo sivusto on tunnettu huijareiden/stalkkerien paikka. Kuvankauniit perheet lupaavat 2000 euroa kuukaudessa mutta pitää ensin lähettää rahaa "viisumia" varten.

        Pari vuotta sitten yksi tytteli lähetti huijareille 750 euroa viisumia varten - Englantiin. Kuten arvaatte rahat menivät ja katosivat. Eli ei ehkä ollut ihan terävin tytsy maailmassa mutta olkaa varovaisia tuolla. Aupairworld on luotettavampi.


      • Mikämaa?

        Minne pää'sit aupairiksi?


    • iiris1th

      Et missään tapaukessa ole liin vanha au pairksi. Itse menen Tässä kuussa
      au pairiksi ja olen saman ikäinen kuin sinä. En lähde järjestön kautta vaan löysin
      perheen tältä sivulta

    • Kokenut palkkaaja

      Meillä oli 56 vuotias au pair vuoden. Aivan loistava ja on vieläkin kuin perhetuttava.

      Tämän jälkeen sitten kun olemme hakeneet yli 30 vuotiaita au paireja niin joka siinä vaiheessa kun pitäisi laukut pakata on tullutkin pupu housuun eli ovat sanoneetkin että eivät uskallakaan lähteä.

      Juuri nyt meillä olis tarvetta ainakin loma-ajoiksi eli huhtikuussa kaksi viikkoa ja kesällä 2-3 viikkoa jos joku löytyisi. Siinä saisi ainakin tasterin au pairina olosta vaikka päähommana olisi lähinnä kissa/talovahtina oleminen.

      • saara4

        Onko au pair löytynyt? Itse etsin kovasti perhettä joka tarvii au pairia
        ota yhteyttä niin jutellaan lisää


    • Konkariäippä

      Mekin yritimme palkata vanhemman au pairin tältä palstalta vuosia sitten ja samalla lailla kun edellinen kirjoittaja totesi nämä yli 30v ehdokkaat alkoivat perua tulemisiaan milloin mistäkin syystä. Vaikuttaa siltä että täällä on paljon haaveilijoita mutta ovat liian tottuneita elämäänsä Suomessa?

      Aupairworldissä on ihan turha hakea yli 30v suomalaista au pairia. On 18v Henriikkaa, Veeraa, Nooraa ja Jessicaa mutta yli 25v on jo tosi harvinaisuus. Ei perheet ole kiinnostuneita kotona pilalle passatuista teineistä jotka ensimmäiset kolme kuukautta itkevät suomalaisen poikaystävän perään ja viimeiset 6kk asuvat uuden isokorvaisen brittipojan luona - molemmissa tapauksissa hommat jää tekemättä ja normaaliduunissa tulisi kenkää päivässä. 30v naisilla alkaa olla jo sen verran älliä että ymmärtävät vastuunkantoa. Hankala tilanne kun heitä ei van ole tarjolla.

      • rii3

        Jos teillä ei ole au pairia olisin valmis tulemaan teille. Olen yli 30 vuotta ja poikaystävää ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe