Miten Saada Nopeasti SixPack

reenaajaa

Olen 15 vuotias tyttö ja painoindeksini on 17,4, ja haluisin sixpackin, millasta reenii pitäis tehä ja millanen ruokavalio?

3

609

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämmöstä :)

Moi! :) oon ite 13 ja itelläni sama tavote! :) ite oon syöny terveellisest mut monipuolisest! :) sit käyn salil jos oon jtn 1,5 h ja käyn juoksu lenkeil. :) meen myös selättimenkaa kotona :) sit joka päivä teen tätä: http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8Zdj0OPMI ni eiköhän tulosta ala koo´hta näkyy! :)

• ziikki

Se on hyvä että innostutte treenaamaan jo nuorena. Muistakaa kuitenkin pitää vähintään 2 (ei peräkkäistä) lepopäivää viikossa jotta lihakset ehtivät myös kasvaa.

Kun haluaa vatsalihkset näkyviin on sokeri iso ei. Se nimittäin lisää ihon alaista rasvakerrosta vatsan ympärillä.

On tärkeää syödä monipuolisesti ja usein, 4-6 kertaa päivässä pieniä määriä. (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala, ja jos aamiaisen ja lounaan välillä on yli 4 tuntia niin siinäkin välipala esm. 1mandariina) Paljon proteiinia, eli, kana, kala, possu, nauta, raejuusto, kananmuna, soijarouhe (voi sekoittaa vaikka aamulla jugurttiin), maitorahka... Vettä tulee juoda semmoiset 2-3l/päivässä (veteen lasketaan sekä vesi että kivennäisvesi mutta ei esm. maito, limu, tee jne.)

Ja muistakaa että lihas painaa enemmän kuin läski, eli nyt kun sinulla on painoindeksi 17,5 (lievä alipaino) ja jos aloitat treenaamisen niin painosi nousee vaikka sinä pysyisit samankokoisena.

• Anonyymi

Joku 10e, niin saa ainaki jonku sixpackin kaupasta. Vetästä huiviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      109
      1005
    2. 61
      927
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      82
      720
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      68
      695
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      655
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      588
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      539
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      51
      532
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      488
    Aihe