Vaikka teille luvataan minkälaisia etuja kaikki on hämäystä.
Autoliikkeet ovat nyt pulassa.
Joskus myytiin kun autoliikkeitä oli vähemmän kaksinkerroin autoja vuodessa.
Mutta nyt kun palatseja joka kylässä myynti laskee.
AJATELKAA.
Elikä he ovat todella syvällä.
Muistakaa älkä sortuko ainakaan ostamaan pienellä käsirahalla,vaikka teitä houkutellaan.Nythän luvaatan vaikka mitä lupauksilla ei ole rajoja.
Uuden auton osto nyt on täysin järjenvastaista.
55
1007
Vastaukset
- Kenen etu ?
Aina vain nousee autojen keski ikä, mikä on jo nyt euroopan korkeampia. Monen olisi syytä vaihtaa auto nuorenpaan tai uuteen , pitäsi ottaa myöskin huomioon turvallisuus ja ympäritönäkökanta. Olisiko näin vuonna 2014 tullaan myymään noin 110000 autoa vuodessa ennusteen mukaan. Mikähän hyöty siitä saadaan jos tuo automäärä on pienenpi kuin ennuste.
- Mainoslauseita
Täyttä falskia autonvalmistajien propagandaa tuo uuden auton ympäristöystävällisyys!
Auton valmistaminen kuluttaa nimittäin valtavasti energiaa ja tuotttaa näin suunnattoman saastepäästön.
Auton valmistaminen vastaa noin 100 000 km ajosuoritetta.
Todellinen ympäristöteko on olla ostamatta uutta autoa. - KaufenEinAuto
Aika tekopyhyyttä viranomaisilta kun kitistään siitä että "Suomessa on niin ja niin vanha autokanta", samalla uusien autojen hinta pidetään niin korkeana että niitä ei vain ole ihmisillä varaa "sakutyyliin" ostella uutta ja pitää kymmenvuotiasta autoa "alte scheisswagenina".
Naurettavaa kun valtio itse ylläpitää tilannetta missä autot ovat turkasesti kalliimpia kuin vaikka niin ihaillussa Saksassa, samalla kuitenkin suomalaisen pitäisi olla niin "moderni eurooppalainen" että em epäsuhdasta huolimatta ostaisi ja käyttäisi auton takaisin materiaalikiertoon huomattavasti nopeammin kuin nyt..
Jos vaikkapa se Saksa kylmästi nostaisi autojen uushankintahintaa samalle tasolle palkkoihin nähden kuin mikä tilanne on nyt Suomessa niin en yhtään epäile etteikö se "edistyksellinen saksalainen" alkaisi myös kummasti laskea eurojaan eri tavalla ja se jo kymmenvuotias 200 tkm Bimmeri olisikin ihan eri tavalla arvostettu heidänkin markkinoillaan.
Ihmiset kun tuppaa pääsääntöisesti ostamaan sitä mihin heillä on rahaa, niin Suomessa kuin Saksassa. - Eri tilanne
KaufenEinAuto kirjoitti:
Aika tekopyhyyttä viranomaisilta kun kitistään siitä että "Suomessa on niin ja niin vanha autokanta", samalla uusien autojen hinta pidetään niin korkeana että niitä ei vain ole ihmisillä varaa "sakutyyliin" ostella uutta ja pitää kymmenvuotiasta autoa "alte scheisswagenina".
Naurettavaa kun valtio itse ylläpitää tilannetta missä autot ovat turkasesti kalliimpia kuin vaikka niin ihaillussa Saksassa, samalla kuitenkin suomalaisen pitäisi olla niin "moderni eurooppalainen" että em epäsuhdasta huolimatta ostaisi ja käyttäisi auton takaisin materiaalikiertoon huomattavasti nopeammin kuin nyt..
Jos vaikkapa se Saksa kylmästi nostaisi autojen uushankintahintaa samalle tasolle palkkoihin nähden kuin mikä tilanne on nyt Suomessa niin en yhtään epäile etteikö se "edistyksellinen saksalainen" alkaisi myös kummasti laskea eurojaan eri tavalla ja se jo kymmenvuotias 200 tkm Bimmeri olisikin ihan eri tavalla arvostettu heidänkin markkinoillaan.
Ihmiset kun tuppaa pääsääntöisesti ostamaan sitä mihin heillä on rahaa, niin Suomessa kuin Saksassa.Saksalla on työllisyyspoliittiset syyt suosia nopeaa kiertoa autoissa.
Suomella kauppapoliittiset syyt hillitä uusien autojen tuontia. - OnOn
Eri tilanne kirjoitti:
Saksalla on työllisyyspoliittiset syyt suosia nopeaa kiertoa autoissa.
Suomella kauppapoliittiset syyt hillitä uusien autojen tuontia.Näin on, tarkoitin vain että se kuluttaja kuitenkin käyttää ihan samoja egejä samoihin ajopeleihin niin Saksassa kuin Suomessakin. Toinen vain rutkasti vähemmän.
Suomalaisen nyt vain pitäisi valtiovallan silmissä kuitenkin aina uhrautua ja olla joku "eu-mallikansalalnen" ja ostaa ja käyttää auto "loppuun" kuten saksalaisenkin vaikka realiteetit on ihan eri . Samaa mieltä että Saksan mittava autoteollisuus toki on merkittävä taustalobbari tuossa autojen elämänkierron määrittelyssä, taloudelliset intressit. Stimmt schon.
Vähän koomista muuten miten joku auto on "saksalaisittain loppuunkäytetty" ja sitten se sama kottero voidaan tuoda tänne meille käytettynä jossa vielä menestyksellisesti selvittää vuosikatsastukset vielä pitkään. Heh. - saastet maailmalle
Mainoslauseita kirjoitti:
Täyttä falskia autonvalmistajien propagandaa tuo uuden auton ympäristöystävällisyys!
Auton valmistaminen kuluttaa nimittäin valtavasti energiaa ja tuotttaa näin suunnattoman saastepäästön.
Auton valmistaminen vastaa noin 100 000 km ajosuoritetta.
Todellinen ympäristöteko on olla ostamatta uutta autoa.Tekopyhää mainontaa harrastaa autoliike joka joskus oli arvostettu maahantuoja.
Liike vastusti suoraa ulkomaantuontia kaikin keinon.Ei antanut minkäänlaista apua paperisodassa vaan piti niitä omanaan,jos yksiynen toi oman auton sai odottaa dokumenttejä jopa vuosia.
Nyt tämä sama liike on kun sekatavarakauppa on kymmeniä merkkejä,mutta myynti tapahtuu eri toiminimien kautta.
Kun mainostetaan käytetään vanhaa tuttua W llä alkavaa nimeä niin ostajat luulevat että liike on maahantuoja.
Tässä on kyllä mielenkiintoinen solmu.
Ja jos puhutaan ympäristöstä,niin tämä on puppua.Heillä on takapihalla aina rekka joka vie romut pois suomesta muille maille saastuttamaan ympäristöä.
Kerron myöhemmin kuinka tämä tapahtuu.
Sääli seurata sivusta asiakkaana.
Mutta nyt täytyy mennä katsomaan kun Ahmed tekee kauppaa myyntipäällikön kanssa.Ennen kun autot lähtee kolmansiin maihin levittämään saasteita. - Vientikielto heti
saastet maailmalle kirjoitti:
Tekopyhää mainontaa harrastaa autoliike joka joskus oli arvostettu maahantuoja.
Liike vastusti suoraa ulkomaantuontia kaikin keinon.Ei antanut minkäänlaista apua paperisodassa vaan piti niitä omanaan,jos yksiynen toi oman auton sai odottaa dokumenttejä jopa vuosia.
Nyt tämä sama liike on kun sekatavarakauppa on kymmeniä merkkejä,mutta myynti tapahtuu eri toiminimien kautta.
Kun mainostetaan käytetään vanhaa tuttua W llä alkavaa nimeä niin ostajat luulevat että liike on maahantuoja.
Tässä on kyllä mielenkiintoinen solmu.
Ja jos puhutaan ympäristöstä,niin tämä on puppua.Heillä on takapihalla aina rekka joka vie romut pois suomesta muille maille saastuttamaan ympäristöä.
Kerron myöhemmin kuinka tämä tapahtuu.
Sääli seurata sivusta asiakkaana.
Mutta nyt täytyy mennä katsomaan kun Ahmed tekee kauppaa myyntipäällikön kanssa.Ennen kun autot lähtee kolmansiin maihin levittämään saasteita.Autoromujen vienti pitäisi kieltää lailla.
- 77777
Vientikielto heti kirjoitti:
Autoromujen vienti pitäisi kieltää lailla.
Niinpä, ilmeisesti noissa "kolmansissa maissa" on ihan ikioma ilmakehänsä joka on otsoniensa puolesta vielä ihan uudenveroinen ja siksi sinne passaa viedä kaikki ikivanhat vehkeet jotka jopa Suomenmaan mittapuun mukaan ovat jo päivätyönsä tehneet.
Joku suht simppelin tekniikan omaava vanha esim Toyota kun voi siellä raataa Afrikan auringon alla taksina ahkerassa päivätyössä vielä sen kymmenen vuotta kun täältä sinne rahdattu.
Eikä varmaan ole katsastusmiestä kimpussa työntämässä vuosittain sondia auton pakoputkeen. Jos se savuttaa, se on käynnissä ja näin ollen toimii, ei kun kovaa ajoa. - hudoi1
Vientikielto heti kirjoitti:
Autoromujen vienti pitäisi kieltää lailla.
Vaikea asia tämä romujen vienti.
Suomen valtio tukee näitä veronkiertjiä. - yrjö
saastet maailmalle kirjoitti:
Tekopyhää mainontaa harrastaa autoliike joka joskus oli arvostettu maahantuoja.
Liike vastusti suoraa ulkomaantuontia kaikin keinon.Ei antanut minkäänlaista apua paperisodassa vaan piti niitä omanaan,jos yksiynen toi oman auton sai odottaa dokumenttejä jopa vuosia.
Nyt tämä sama liike on kun sekatavarakauppa on kymmeniä merkkejä,mutta myynti tapahtuu eri toiminimien kautta.
Kun mainostetaan käytetään vanhaa tuttua W llä alkavaa nimeä niin ostajat luulevat että liike on maahantuoja.
Tässä on kyllä mielenkiintoinen solmu.
Ja jos puhutaan ympäristöstä,niin tämä on puppua.Heillä on takapihalla aina rekka joka vie romut pois suomesta muille maille saastuttamaan ympäristöä.
Kerron myöhemmin kuinka tämä tapahtuu.
Sääli seurata sivusta asiakkaana.
Mutta nyt täytyy mennä katsomaan kun Ahmed tekee kauppaa myyntipäällikön kanssa.Ennen kun autot lähtee kolmansiin maihin levittämään saasteita.Kyllä autonostajaa pidetään taas todella tyhmänä,eli aliarvioidaan ostajaa.
Nyt on Laakkosen vuoro halventaa ostajaa.
Kuka uskoo näihin satuihin,Laakkosen taivaalta sataa nyt autonostajalle 1000.- seteleitä.
Kyllä on kauppiailla eväät lopussa,halventaisi mielummin hintoja kertomatta ostajille satuja. - kilvet kiertoon
hudoi1 kirjoitti:
Vaikea asia tämä romujen vienti.
Suomen valtio tukee näitä veronkiertjiä.Autoromuttajien kiemurat tutkitaan nyt juuri maanlaajuisesti.
Liikkeellä on verottaja ja poliisit,siellä on olleet todella ammattirikolliset asialla.
- Älkää älkää
Älkää vaan ostako maitoa tai juustoa. Ne menee pilalle jo muutamassa päivässä. Huijausta
- Riskisijoitus
Auton voi kyllä ostaa jos lompakko, mutta pitää varautua siihen että arvo laskee yhdessä yössä jos verotus muuttuu. Silloin ne jotka ovat ostaneet pienellä käsirahalla auton ovat sen kanssa pulassa jos tuleekin tarve myydä tai vaihtaa.
- Kulukohde
Auto nyt ei ole sijoitus olleenkaan . Eikä ainakaan riskisijoitus. Sijoitukset ovat aivan eri asia. Autoissa häviää aina kuka enemmän ja kuka vähemmän.
- pian taas uusi auto
En viitsiny kaikkia juttuja lukea, mutta minä vaihdan auton uuteen 3 vuoden välein, ihan sama mitä muut kirjoittelee.
- sama täällä
Persaukiset ovat itkeneet veron postumisesta niin kauan kuin minä muistan. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Minä vaihdan auton uuteen kolmen vuoden välein ja olen tyytyväinen elämääni.
- gash car
Aina veloissa.
- sillä lailla
TÄMÄ ON AUTONOSTAJAN RIEMUVOITTO
Suuret auto palatsien haltiat ovat huomanneet olevansa hädässä.
Asiakaat ovat viisastuneet ja lopettavat heidän tukemisensa.
Näin se vaan on suurudenhulluus on historiaa.- ransforners
Toki isot tehtaat pitänee kauppoja pitkään pystyssä, mutta varmasti liikkeita menee nurin. Uusien esittely viikonloppuna makkaran kera ei vaan lyö leiville.
- Omat rahat pelissä
ransforners kirjoitti:
Toki isot tehtaat pitänee kauppoja pitkään pystyssä, mutta varmasti liikkeita menee nurin. Uusien esittely viikonloppuna makkaran kera ei vaan lyö leiville.
Suomessa ei ole yhtään autotehtaiden liikkeitä, Toyota on ainut poikkeus jolla on oma maahantuonti. Kaikki maahantuojat ja jälleenmyyjät ovat joka merkillä yksityisiä, toki maahantuojalla saattaa olla omia myyntipisteitä. Luuletko tosiaan että autotehtaat tai edes maahantuoja tukisi jälleenmyyjiä rahallisesti tiukkoina aikoina. Edustukset menee helposti jakoon jos jälleenmyyjä ei toimi tehtaan vaatimusten mukaan ja pidä liiketiloja sekä oheispalveluja tietyn kaavan mukaisina. Moni jälleenmyyjä jopa haluaakin eroon jostain merkistä kun vaatimukset tehtaan puolelta ovat menneet mahdottomiksi.
- honda
Omat rahat pelissä kirjoitti:
Suomessa ei ole yhtään autotehtaiden liikkeitä, Toyota on ainut poikkeus jolla on oma maahantuonti. Kaikki maahantuojat ja jälleenmyyjät ovat joka merkillä yksityisiä, toki maahantuojalla saattaa olla omia myyntipisteitä. Luuletko tosiaan että autotehtaat tai edes maahantuoja tukisi jälleenmyyjiä rahallisesti tiukkoina aikoina. Edustukset menee helposti jakoon jos jälleenmyyjä ei toimi tehtaan vaatimusten mukaan ja pidä liiketiloja sekä oheispalveluja tietyn kaavan mukaisina. Moni jälleenmyyjä jopa haluaakin eroon jostain merkistä kun vaatimukset tehtaan puolelta ovat menneet mahdottomiksi.
Ja toiset haalivat lisä.
Katolla ja mainoksissa on yhden liikkeen nimi.
Mutta todellisuudessa on moni eri yritys samassa palatsissa.
Ainakin johtotähden myynnijohtaja kertoi näin.
- weh
Nyt käytetyn auton osto on paras vaihtoehto,siinä on järkeä aivan kun pistäisi rahaa
pankkiin.- Kaikki menee
Ajasta on kysymys. Ostaa uuden tai käytetyn. Monella ei ole vaihtoehtoja.
- höpö,höpö
Uusi on uudenkarhea kolmen vuoden päästäkin.. Mites nyt ostamasi viisivuotias?
- kuluttaja_43
höpö,höpö kirjoitti:
Uusi on uudenkarhea kolmen vuoden päästäkin.. Mites nyt ostamasi viisivuotias?
Ei näy tuolla tien päällä koskaan uusia autoja. Mihinkähän katoavat?
Naapuri vaihtaa uuden vuoden välein, mutta aina ajaa käytetyllä. Niin on jo seuraavana päivänä tuolla parkkirivissä paskanen kuin muutkin vieressä.
Tuntuu jotenkin hullulta laittaa suurin osa rahoistaan autoon jonka arvon syö tulevat uudet mallit seitsemän vuoden kuluessa tilastollisen varmasti yli 80%:sti, vaikka et ajaisi metriäkään.
Ei heti uskoisi, mutta kyllä taksi on monesti edullisin tapa liikkua jos kaikki kustannukset huomioi - puntaroi
kuluttaja_43 kirjoitti:
Ei näy tuolla tien päällä koskaan uusia autoja. Mihinkähän katoavat?
Naapuri vaihtaa uuden vuoden välein, mutta aina ajaa käytetyllä. Niin on jo seuraavana päivänä tuolla parkkirivissä paskanen kuin muutkin vieressä.
Tuntuu jotenkin hullulta laittaa suurin osa rahoistaan autoon jonka arvon syö tulevat uudet mallit seitsemän vuoden kuluessa tilastollisen varmasti yli 80%:sti, vaikka et ajaisi metriäkään.
Ei heti uskoisi, mutta kyllä taksi on monesti edullisin tapa liikkua jos kaikki kustannukset huomioiAjan uudella, jossa kolmen vuoden täystakuu. Kolmenvuoden palvelutakuu, jos jää tielle. Sitten myyn sen sinulle ja ostan taas uuden. Saat kylä hyvän käytetyn, mutta pysyt aina käytetyissä..
- Polkupyörällä halv.
kuluttaja_43 kirjoitti:
Ei näy tuolla tien päällä koskaan uusia autoja. Mihinkähän katoavat?
Naapuri vaihtaa uuden vuoden välein, mutta aina ajaa käytetyllä. Niin on jo seuraavana päivänä tuolla parkkirivissä paskanen kuin muutkin vieressä.
Tuntuu jotenkin hullulta laittaa suurin osa rahoistaan autoon jonka arvon syö tulevat uudet mallit seitsemän vuoden kuluessa tilastollisen varmasti yli 80%:sti, vaikka et ajaisi metriäkään.
Ei heti uskoisi, mutta kyllä taksi on monesti edullisin tapa liikkua jos kaikki kustannukset huomioiJos on hiukankin laskutaito hallussa ei voi väittää noin perusteettomia väitteitä . Taksilla liikkuminen on todella kallista . Kun laskee lähtörahat ja kilometri veloituksen . Esimerkiksi minun noin 8000km ajot vuodessa tulisivat taksilla noin 3-nelinkertaiseksi verrattuna oman auton kaikkiin kuluihin. Laskukone käteen ja laskemaan ja sen jälkeen tänne kirjoittelemaan edullisuudesta. Kaikki kulut on nimeenomaan huomioitu.
"Tuntuu jotenkin hullulta laittaa suurin osa rahoistaan autoon jonka arvon syö tulevat uudet mallit seitsemän vuoden kuluessa tilastollisen varmasti yli 80%:sti, vaikka et ajaisi metriäkään."
Olisiko kenties tilanne toinen jos on pieni murto-osa rahoista laitettu autoon. Sehän on selvä autolla ajaminen maksaa. SIjoituksena yhtä huono kuin matkusteleminen.
- BMW F30 2014 55000
Autohan ei ole sijoitus vaan pesuaineen tapainen kulutustavara. Uusia autoja pitää ostaa, jotta niitä käytettyjä syntyisi. Käytettyjen autojen tehtaita ei kai ole olemassa. Uuden auton ostaja on hyväntekijä, joka tekee mahdolliseksi ostaa halvempia autoja. Uuden auton ostamisen järkevyys on toki kyseenalaista, mutta jos kukaan ei osta uutta bemaria, niin eipä osta kukaan käytettyäkään bemaria pitemmän päälle.
- älä maksa liikaa
Järkevintä onkin ostaa hyvä kuntoinen käytetty oikein hinnoittelevasta liikkeestä.
- vaihto
Olen täysin samma mieltä.
Hyvä käytetty on sijotus,ja joku pikkukorjaus silloin tällöin ei maksa yhtä paljon
kun uuden auton pakkohuolto. - Mikä pakko
vaihto kirjoitti:
Olen täysin samma mieltä.
Hyvä käytetty on sijotus,ja joku pikkukorjaus silloin tällöin ei maksa yhtä paljon
kun uuden auton pakkohuolto.Auton ainakaan käytetyn ei ole sijoitus eikä myöskään uuden oston ole sijoitus.
Mikä pakko uusia autoja on pakkohuollattaa. Hankin ensinmäisen uuden auton vuonna 1990 nyt on käytössä kuudes uusiauto. Merkkihuollossa olen käynnyt muistaakseni 4-5 kertaa 13 vuoden aikana moottoriöljyt on kyllä vaihdettu kerran vuodessa ,sekään ei ole ollut pakko. Korjauksia ei ole tullut näiden uusien autojen aikana. Ajan vuodessa 8000-100000 Kilometriä
- vasta ja järki
Järjenvastaista on se että sinä ja kaltaisesi saatte kirjoitella tänne siinä missä täysjärkisetkin.
- miten minä
Persauki kateuttani muuten puran?
- Lottoaja--
Pakko niitä uusia autojakin jonkun on ostaa. Muuten ei niitä käytettyjäkään ole kaupassa. Itsekkin ostaisin uuden auton jos olis varaa.
Köyhänä opiskelijana täytyy tyytyä max 4000 euron käytettyihin kosliin. - äiti lapselle
Joka kysy, mihin vanhat autot. Ne myydään köyhille riesaksi/korjattavaksi!
- vanhassa säästää
Asia on niin että on todella rahamiehiä jotka ajavat vanhalla autolla,kun ei tarvitse
näyttää mitään.
Mutta sitten on näitä jotka haluavat päteä,mutta ovat täysin ilmapalloja.
Esimekiksi tämä nimimerkki,(äiti lapselle) - Turhaa arviointia
vanhassa säästää kirjoitti:
Asia on niin että on todella rahamiehiä jotka ajavat vanhalla autolla,kun ei tarvitse
näyttää mitään.
Mutta sitten on näitä jotka haluavat päteä,mutta ovat täysin ilmapalloja.
Esimekiksi tämä nimimerkki,(äiti lapselle)Mihin ne säästetyt rahat laitetaan. Haudasta käsin ei ajella enää ollenkaan. Meitä on monen laisia on raha miehiä jotka haluavat näyttää ja myöskin vaatimattomia.
Myöskin vähän köyhempiä niitäkin on monenlaisia jotkut laittavat kaikki rahansa autoon, myöskin on niitä joilla on uusi auto ja rahaa ,myöskin niitä on joilla on uusi auto ja perse auki, myöskin niitä joilla on käytetty auto ja perse auki, Niitäkin on joilla on käytetty auto ja rahaa. Myöskin on autottomia köyhiä ja rikkaita ja siitä väliltä. - rahamiehet
vanhassa säästää kirjoitti:
Asia on niin että on todella rahamiehiä jotka ajavat vanhalla autolla,kun ei tarvitse
näyttää mitään.
Mutta sitten on näitä jotka haluavat päteä,mutta ovat täysin ilmapalloja.
Esimekiksi tämä nimimerkki,(äiti lapselle)Ostan aina auton iselleni. En kysy muilta, eikä kiinnosta mitä muut ajattelee.. Minun puolesta saa rahamiehet, vaikka kävellä ja ajella kirppisfillareilla..
- zastava
rahamiehet kirjoitti:
Ostan aina auton iselleni. En kysy muilta, eikä kiinnosta mitä muut ajattelee.. Minun puolesta saa rahamiehet, vaikka kävellä ja ajella kirppisfillareilla..
Niin onneksi saa vielä itse valita millä ajaa,ja autosta kyllä näkee mitä ostajalla on korvien välissä.
Pitää vain valita ja ajatella mihin on varaa. - OLEMATON NÄYTTÖNHALU
zastava kirjoitti:
Niin onneksi saa vielä itse valita millä ajaa,ja autosta kyllä näkee mitä ostajalla on korvien välissä.
Pitää vain valita ja ajatella mihin on varaa.Onneksi saa valita millä ajaa. Saako valita auton mikä maksaa huomattavasti vähemmän mihin olisi varaa . Esimerkiksi jos on rahaa säästössä 150000€ saako silloin ostaa 25000 auton. Jos ja kun näin tapahtuu mitäs silloin on ostajan korvien välissä.
- vaikkua ja pahasti
OLEMATON NÄYTTÖNHALU kirjoitti:
Onneksi saa valita millä ajaa. Saako valita auton mikä maksaa huomattavasti vähemmän mihin olisi varaa . Esimerkiksi jos on rahaa säästössä 150000€ saako silloin ostaa 25000 auton. Jos ja kun näin tapahtuu mitäs silloin on ostajan korvien välissä.
Voihan kävellä halpahallin lenkkareilla , vaikka saisi rakot!
- dallas1
Näin se auton hinta nousee.
Autoliikkeet jättävät halvimmat ja parhaat autot huutokaupattavaksi,ja ainoastaan
määrätyt ostajat saa osallistua.
Hinta kyllä nousee mutta siellä on hyvyä autoa myynnissä.Eli pikkuliikkeissä on parhaat.
Palatsit taas pissivät omille punteille kun unohtavat tavallisen asiakkaan. - taloussanomat
Taloussaomat on samaa mieltä.
Nyt on todella suuri riski ostaa uusi auto.
Mutta miksi pitäisi ostaa uuden auton kun on hyvä auto käytössä.
Lukekaa itse.- Riskiä ei ole
Joo luettu on . Kyse oli ostosta ylivarojen ja velaksi siinä on riski. Mutta jos ja kun rahaa on niin mitäs riskiä siiä on . Esimerkiksi rahaa tilillä 150,000 euroa vaihtoautosta saa vaihdoss 15,000 € hankittava uusi auto maksaa 25,000 eli välraha on 10,000 euroa.
"Nyt on todella suuri riski ostaa uusi auto."
Minusta ei se nyt mikään kovinsuuri riski ole Kyllähän siinä köyhtyy , Rahahan on käyttöä varten.
- ei uutta..
Jos on esimerkiksi rahaa 150000 tilillä niin ei ole järkevää ostaa uutta Suomesta vaan käytetty Saksasta. Eikö tämä ole selvää, köyhä ostaa velkavolvon Suomesta uutena rahoituksella...
- uusipa hyvinkin
Ja vielä köyhempi ja lisäksi tyhmä ostaa velkalintan Saksasta.
- Miksi tuontiauto
Pröystäilijät ostavat käytetyn Saksasta. Tuontiauto on tuontiauto ,niiden jälleenmyyntihinta on alhaisempi kuin suomiauton .
- mielipide1
Uuden auton takuu 7 vuotta.
Mutta merkkiä en halua mainita.
Kahdella kaverillani on sama merkki,mutta kun kuuntelin heidän huolensa hämmästyin.
Tätä menoa jos korjaamokäynnit jatkuu,niin auto on heidän käytössä 3,5 vuotta.
Mutta on se karmeea,jos he onnistuvat vaihtamaan aikasemmin niin seuraava
ostaja on todella pulassa.- aik1
Näin se on,ikävä kyllä.
- Persut
aik1 kirjoitti:
Näin se on,ikävä kyllä.
Tietenkin ostan uuden auton aina Suomesta.Persut saavat hakea rouskunsa ulkomailta.
- rhhgty
Ukrainassa alkaa sota. Ei uutta juuri nyt.
- Säästellään
Ajellaan Kunnes on pakko vaihtaa.
On aivan turha vaihtaa jos vanha tuttu menopeli toimii,siis ajellaan ja nautitaan.- Hyviä tarjouksia
Nyt on tosi hyviä tarjouksia autoliikkeissä.
- Älä osta
Paras tarjous on itsellesi kun unohdat kaikki autoliikkeiden tarjoukset.
Siinä säästyy euroja.
Mutta muista siirtää kellosi kesäaikaan. - nielipide
Olet viisas jos et vaihtanut uuteen autoon ,etkä ole sortunut kaienlaisiin houkutuksiin.
On luvattu vaikka mitä,ei käsirahaa,ei korkoja.Ta pelkkä kuukausi erällä olet päässyt velkavangiksi moneksi vuodeksi.
Ajttele nyt sinulla on oma velaton ja tuttu vanha ja varma auto.
Mutta velaksi ostaneella on myös vanha auto,mutta on velkavanki vuosiksi.
Hyvää kesää kaikille viisaille ja velattomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110