Mieheni aggressiivisuus pelatessa...

Apua...

Miesystäväni pelaa päivittäin COD:ia onlinessa.

Hän on TODELLA aggressiivinen pelatessaan.

Hän kiroilee taukoamatta suomeksi sekä englanniksi TODELLA kovaan ääneen kellonajasta välittämättä, mm. "FUCK YOU, YOU FUCKING PIECE OF FUCKING SHIT" ja "VOI VITTU VITUN IDIOOTTI JUMALAUTA", "MIKÄ TEITÄ VITTU VAIVAA" ja kaikkea mahdollista mitä sylki suuhun tuo.

Hän myös uhkailee muita pelaajia huutamalla (niin kovaa että naapuritkin varmasti kuulee) että "VITTU MÄ VEDÄN SULTA KURKUN AUKI" ja "TULE TÄNNE SAATANAN MULKKU VITTU MÄ TAPAN SUT"

Pelatessaan, hän myös itse toteaa, kuinka helvetin paska ja ärsyttävä peli on. Usein tässä yhteydessä sitten kysyn häneltä, että "miksi sitä sitten pitää pelata", niin saan vastaukseksi vain kiroilua ja jotain muminaa että "kyllä tässä nyt vittu pitäis pärjätä".

Mies myös LYÖ ohjaintaan ja itseään jalkaan sekä HAKKAA ohjaimella pöytää, lattiaa ja mitä vain eteen tulee. Pöutä on jo mennyt rikki, toivottavasti lattiaan ei jälkiä tulisi, ei vuokranantaja tykkäisi...

Jos ikinä, koskaan, vahingossakaan uskallan pyytää miestä olemaan huutamatta ja hakkaamatta, ei vain minun, vaan naapureidenkin takia, niin tämä vain pahentaa asiaa...

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? En halua kiukkuisia naapureita kolkuttelemaan ovelle tai että he soittavat poliisit tuollaisen idioottimaisen ja lapsellisen käytöksen takia... Tuollainen käytös myös pilaa minun mielialani ja vaikuttaa omaankin käytökseeni...

Kellään muulla samaa ongelmaa? Ja haluaisin myös tietää syyn, MIKSI miehet yleensäkin käyttäytyvät noin, loppujenlopuksi, sehän on vain peli..?

31

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskarunontaja

      Monelle peli on koko elämä ja häviäminen henkilöille joita pitää itseään huononpana tulee monesti viha-reaktio.

    • en mää jaks kirj

      Nostappa kuulehan mitä pikimmin se ukko kuutamolle! Ja jos on sen oma pelikone, niin viskaa perään. Sitten keskityt ihan rauhassa pohtimaan miesvalintojasi;)

    • tuollaista on miun autolla ajaminen, raivoamista.
      en siedä autoja takanani edessäni sivuillani enkä päälläni.
      oikeesti muut autoilijat sais suksia helvettiin miun ja pösöni läheltä :)

      • Pösoo

        Jätit kertomatta oleellisimman!! Mikä pösön malli sinulla on?


      • Minun ukko on samanlainen kun sinä, ainoana erona on se että se ajaa mersua.


    • kumiämmä

      Mieheni Ratikka on hakannuy monta läppäriä kirvexellä

      kun häviää Hullu-Anselmilla aoka kerta talouspoliittsessa väittelysä

    • Sitä saa mitä tilaa:

      .

      "Sitä saa mitä tilaa!!!!!11!!!!1!!!"

      har!1

      .

    • Mee pois

      Hahahahaahh, femakko vedättää taas xD

    • Vaikuttaa siltä että kannattaa vaihtaa peliä.
      Shakki on mukavan rauhallista.

    • Riippuvuus pelaamisesta ja hallinnan tunne puuttuu. Idiootit hallitsevat hänen hienoa suorittamistaan, pelissä. Vain pelaamisen lopettaminen auttaa. Vierotusoireet tulee olemaan kovat, jotain muuta tilalle, mutta ei tietokonepeliä.

    • rosestar
    • CS rage

      Itsekin pelaan muiden pelaajien kanssa internetin välityksellä mutten raivoa jos joskus häviää, ymmärrän että kyseessä peli. Henkilö joka ei sitä tajua pitäisi saada ymmärtämään ettei kaikki mene aina niinkuin itse haluaa, arvatenkin asunut vanhempiensa luona täysikäsyyden yli ja saanut aina kaiken haluamansa hopealautaselta eikä ole vielä oppinut elämän realiteettia että aina ei homma toimi. Mutta tässä pikku vinkki: sano ukolles että jos ei käytös parane ni on turha tulla vonkaamaan, jos äijä on normaali nuorimies ni käytös muuttuu heti. Jos taas peli on tärkeämpi asia kuin nainen/seksi ni heivaa ukko mäelle CODinsa kanssa siinähä sitte miettii että mikä meni vituiksi. Olen itse lähipiiristä huomannut että erityisesti CS, BF ja COD aiheuttaa primitiivistä raivoa niiden pelaajissa.

      • ....................

        Ahaa, ehkä tää selittää sen miksi myös minun ukkoni raivoaa pelatessaan...tosin ei noin voimallisesti kuin ap:n tapauksessa mutta kuitenkin välillä nimittelee muita pelaajia kun on kuulemma itse niin hyvä ja osaava. Muut ei ossaa pelata ja ne sitten häviää koko joukkue ku eivät tajua tehä oikein. Jos tulee voitto niin kehuskelee kuinka hän voitti yksin koko homman :D. Onneks hän ei nyt oo pitkiin a ikoihin pahemmin pelannut...


    • Onko mies muuten agressiiivnen?

      Vaikkei olisikaan antaa tuo jotain osviittaa kuinka mies voi käyttäytyä kun tilanne poikkeaa normaaliarjesta. Peliin uppoutminen on ikäänkuin simulaatio miehen käyttäytymisestä, jos esimerkiksi päätät varoittmatta erota.

      Vaikka eroon tuollaisesta miehestä olisi ehkä hyvä päästä. Miten tutustuit häneen?.

      En usko hänen käytöksensä perusteella esimerkiksi sietävän stressiä siinä tilanteessa, jos parisuhteenne kriisiytyy vaan hän saattaa vaikka käydä väkivaltaiseksi.
      Minusta hänen kanssaan kannattaa olla varuillaan.

    • on se jännä miten taaskaan ihmiset ei oo tyytyväisiä mihinkään, aina pitää suu pyöreänä kummastella jotaki.. tässä tapauksessa mies ei kohdista aggressiotaan sinuun joka on hyvä, eikö?? ja silti pitää valittaa. jos taas kohdistaisi niin se nyt taatusti ois jo poliisien paikka ja ihmiset suorastaan kiljuisi eroa. puhumattakaan siitä että ihminen vaan olis eikä tekis yhtään mitään.

      minä oon ollut tiettyä peliä pelatessani no en ehkä ihan samanlainen mutta äänekäs ja kiroillut mutta kuten sanoit; se on vaan peliä. ymmärrän kuitenki sen että hiljaisuus on hiljaisuus, kellonaikana siis, joten silloin ehkä parempi että jättää pelaamatta ollenkaan.. eli vaikken ihan tuollainen ääripää oo ollutkaan niin silti jotenki vinksahtaneesti ymmärrän miestäsi.

      ja toisekseen, anna naapurien valittaa. silloinpahan tuon luulis oppivan.

      • deedeeds

        Eli kun mies ei kohdista aggressioitaan naiseen, niin pitää olla tyytyväinen vaikka mies riehuu pelivempaimensa kanssa kotona kuin pimahtanut 3 vrk putkeen pelannut 10-vuotias? Ihmetyttää vaan että joku kummastelee sitä, miksi nainen ei ole tyytyväinen mihinkään, aivan kuin sitten saisi vasta valittaa jos mies olisi naista kohtaan aggressiivinen?

        Sen vielä ymmärtää että peleihin vähän eläydytään mukaan, mutta aikuinen mies joka hajottaa itseään ja paikkoja, ei vaikuta ihan tasapainoiselle ja olisi ehkä syytä selvittää mistä tuollaiset aggressiot tulevat ja miten niitä voisi jatkossa hillitä. Se on todellakin vain peli, ota miehen kanssa keskustelu hyvässä hengessä, kerro että sinulle tulee paha mieli kun mies käyttäytyy noin. Ongelmahan ei ole pelaaminen, vaan miehen aggressiivinen käytös.


    • old gamer

      Itse en pelaa sotapelejä enkä väkivaltapelejä mutta autopelit menee. Niissäkin peleissä on joskus turhauttavan vaikeita ajotehtäviä mutta itse olen sellainen että jos peli alkaa mennä ärsyttävän vaikeaksi niin pelihalut kaikkoavat. Haluaisin peleissä mieluiten rentoutua enkä ärsyyntyä tai varsinkaan stressaantua.

      Olen pelaillut jo 80-luvun alusta erilaisilla koneilla, välillä pelaaminen on huvittanut enemmän, välillä vähemmän. Tällä hetkellä on taas vähemmän pelaamisen kausi, tuntuu rentouttavammalta katsoa vaan joku leffa tai telkkaria kuin pelata jossa joutuu olemaan aktiivinen. Ikäkin alkaa painaa, reaktioajat ei ole enää sitä mitä nuorempana joten peleissä menestyminen käy vaikeammaksi, monesti pitää tulla joka tilanteessa nappisuoritus että saa jonkun osion läpi ja turhauttaa tehdä kymmeniä yrityksiä kun aina jossain kohti menee pieleen. Silloin pelaaminen ei ole enää mukavaa.

    • JepajepsS

      Mieheni pelaa kaiket yöt CS, huutaa ja raivoaa mikkiin. Kerran uhkasin sammuttaa netin jos ei puhu hiljempaa, hän kävi kimppuuni ja repi hiuksian ja työsi ranteistani minut pois todella voimakkaasti. Hän on erittäin aggressiivinen pelatessa, jos kosken kuulokkeisiin niin heti raivoaa ja huutaa. Näin se rauhallinen, leppoisa mies on mennyt pilalle. Pelaa joka ilta 22-03.

    • Lehtisen.mummi

      Poikani tråppilehtinen on karjahdellut

      kaikki masturbaationumerot banniin

    • SamanlainenNaikkonen

      Siis mä kans en tiedä mitä tekisin mieheni kanssa. Ei uhkaile pelikavereitaan, mutta käytös muuten identtistä aloittajan miehen kanssa, tosin pöytä ei meillä vielä oo hajonnut. Päivä menee pilalle tuota huutoa kuunnellessa ja pelkään asunnon ja huonekalujen puolesta. Ja kun se huuto kohdistuu joka ikiseen peliin...

      • Lisää_lääkitystä

        .

        "Lisää # LÄÄKKEITÄ !!!!!1!!!!!!!! #"

        har

        .


      • Castroitse

        VIVA FIDEL


    • CodAnzzy

      COD=turska

      Englannin sotalaivat ajoivat Islantilaisia turskankalastajia pois apajilta

      Onx se mmonen peli?

    • harmittaaa

      Munkin poikaystävä pelaa aivan jatkuvasti ellei ole reeneissä. Koulutehtävät sentään hoitaa, olemme kaukosuhtessa ja puhutaan paljon puhelimessa samalla kun tehdään kaikkea. Hän lähinnä pelaa ja se on yhtä huutamista, sattuu korviinkin kun hetken hiljaisuuden jälkeen olen uskaltanut laittaa äänet kovemmalle ja sitten alkaa taas. Saatan kertoa jotain omaa päivän tapahtumaani ja kesken kaiken siihen päälle huudetaan "VOI SAATANA VITTU JUMALAUTA!!" Lopetan aina asiani ja hän ei yleensä edes sen jälkeen pyydä jatkamaan eli tuskin oli alkujaankaan kuunnellut. Pilaa totaalisesti omankin fiilikseni ja kaikki alkaa vituttaa. Kun olen matkustanut sen 250 km hänen luokseen niin ekana iltana hän on kanssani, muuten pelaa ja huutaa ja minä makaan sängyllä. Tylsyyttä en saa valittaa sillä enhän ole edes ehdottanut mitään tekemistä. Kaikki pitää keksiä itse niin hän saattaa nousta penkistään. Mutta jos hän ei pelaa niin hänellä on tylsää, ei kai mulla niin väliä. Asia olisikin eri jos olisin omassa kodissani niin keksisin kyllä tehtävää. Jos vain asuttaisiin samalla paikkakunnalla lähtisin aina kotiin jos hän ei ensimmäisen puolen tunnin aikana lopettaisi. Tulevaisuus pelottaa jos muutetaan samaan kotiin, en kestä kuunnella sitä kiroomista 24/7. Haluan vielä mainita miten ihana hän oli n. puolitoista vuotta sitten kun ensimmäisen kerran matkustin hänen luokseen vajaa viikoksi ja nähtiin ekaa kertaa. Ei pelannut pleikkaria koko aikana ollenkaan, kerran aloitti jonkun puhelinpelin ja huomasi miten katsoin vieressä ja totesi vain että "enhän mä voi pelata nyt kun mulla on tämmönen täällä" ja pisti puhelimen pois :)

      • samatäällä

        Täällä ihan sama juttu. Asiaa ei yhtään helpota se, että asumme pienehkössä yksiössä. Se vaikuttaa ihan täysin omaan fiilikseen myös kun joutuu kuuntelemaan jatkuvasti ''vitun pelle, vitun runkkari, voi jumalauta'' raivoamista, minusta on tullut kauhean säikky kun saattaa yhtäkkiä kirota isolla äänella, säpsähdän vaikka tätä ''vihaa'' ei kohdista minuun. Silloin kun mies on töissä on oma mieli kaikista parhain. Onneksi pääsen nyt kesäksi kotipaikkakunnalle kesätöihin niin ei tarvitse koko kesää kuunnella riehumista.
        Ollaan mietitty kaksioon tai kolmioon muuttamista, toisi kyllä helpotusta kun voi laittaa miehen konsolinsa kanssa huoneeseen ja ovi kiinni.


    • äärimuslimi---

      .

      "# ÄÄRI-ISLAMISTI???????????? #" tappaa

      har!111

      .

    • äähpuuh

      Miksi aikuinen mies edes pelaa mitään:D mä en jaksa, tylsää. Kolikkopelit prismassa ollu ainoo pelihuvi, neki äkkiä ohi kun max 2e laittaa ja häviää. Joskus sentää tulee 20sentillä jopa kymppi ja sillä kuitataan vuoden pelirahat koneesta takasin :D mä tiiän muutaman tälläsen pelimiehen ja ne ryskyttää mielummin peliään ku naistaan. Kyllähän tommonen menee jos on aseksuaali :D

      Parantaako noi pelit joitakin tosielämän taitoja aidosti?
      Lähinnä taitaavat riuduttaa..mitä nähny.

    • Anonyymi

      Mulle tulee niin kovasti mieleen mun nuorempi veljeni, joka pelaa Counter Strikeä tietokoneellaan. Voi sitä jatkuvaa kiroamista ja raivoamista aamusta iltaan ja illasta aamuun viikonloppuisin ja kesällä 24/7.
      Vittu-sanan jatkuvaa hokemista höystettynä muillakin kirosanoilla, pöydän ja näppäimistön hakkaamista, huutamista...

      Onneksi pääsin jo puolitoista vuotta sitten muuttamaan omilleni, niin ei tarvitse enää koskaan kuunnella tuollaista elukkamaista räyhäämistä. En vaan tajua että miksi ihmiset pelaavat videopelejä, jos niistä tulee noin aggressiiviselle ja pahalle tuulelle?

    • Anonyymi

      Joillakin miehillä ilmeisesti varsinkin toisia vastaan pelaaminen vetää adrenaliinit tappiin. Varmaan samanlainen systeemi, kuin joillakin autoillessa hulluiksi tuleville. Kuulostaa siltä että miehellä menee todella pahasti yli ja aivot lukkoon. Sitten kaikki negatiivinen aiheuttaa pahempaa reaktiota. Mahdollinen peliaddiktio voi varmaan myös aiheuttaa ärtymistä ja riehumista.

      Paha sanoa auttaako tuohon muu, kuin aktiivinen rauhoittumisen harjoittelu tai toisiin peleihin siirtyminen. Surullista ja ahdistavaa käytöstä kyllä todellakin. Edistystä odotellessa äänieristelevyjä pelipaikan alle, päälle ja sivuille.

      Onneksi en itse kerää peleistä kierroksia.

      • Anonyymi

        Sinula varmaan tylsää, kun kaivat vanhoja keskusteluja ja joiden aloittajat tuskin täällä enää käyvät katsomassa, onko vastattu vanhaan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Kilari ja epävakaa, vaihtoon välittömästi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe