Kilpikonnat mahdottomia evoluutiolla

Fiksu kreationisti

Dawkinskin myöntää ettei mitään varteenotettavaa tieteellistä selitysmallia ole: http://www.youtube.com/watch?v=kn0ZDR5qPRo

Kuinka palstalla lojuvat evokit siten edelleenkin jankuttavat tietämättömyyttään?

24

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu juttu
      • Fiksu kreationismi

        "Seuraava edistysaskel otettiin, kun kahden kilpikonnalajin genomit sekvensoitiin ja analyysi paljasti, että kilpikonnien kehityslinja erkani arkosaureista n. 267,9 - 248,3 miljoonaa vuotta sitten."

        Analyysi ei ole paljastanut yhtään mitään. Kyseessä on vain macroevolutionistinen harha-uskomus, jota ihmiset väen vängällä väkertävät Raamatullisien totuuksien peittelemiseksi.


      • Fiksu kreationismi kirjoitti:

        "Seuraava edistysaskel otettiin, kun kahden kilpikonnalajin genomit sekvensoitiin ja analyysi paljasti, että kilpikonnien kehityslinja erkani arkosaureista n. 267,9 - 248,3 miljoonaa vuotta sitten."

        Analyysi ei ole paljastanut yhtään mitään. Kyseessä on vain macroevolutionistinen harha-uskomus, jota ihmiset väen vängällä väkertävät Raamatullisien totuuksien peittelemiseksi.

        "Analyysi ei ole paljastanut yhtään mitään. Kyseessä on vain macroevolutionistinen harha-uskomus, jota ihmiset väen vängällä väkertävät Raamatullisien totuuksien peittelemiseksi."

        Avauksessani ja siinä olevissa linkeissä yksinkertaisesti kumotaan kreationistien väitteet. Ole hyvä, ja kerro jos olet eri mieltä?


    • lentävä lehmä

      Epävarma pääskyhavainto taitaa taas tehdä kretulle kesän.

      • meinasin pullaan tuk

        Evokkien väitteet ovat mahdottomia todistaa!
        Hahhahhaa.


      • meinasin pullaan tuk kirjoitti:

        Evokkien väitteet ovat mahdottomia todistaa!
        Hahhahhaa.

        "Evokkien väitteet ovat mahdottomia todistaa!
        Hahhahhaa."

        Kyllä evoluutioteorian väitteiden todisteet kelpaavat jokaiselle rehelliselle edes normaaliälyiselle ihmiselle. Ei tietenkään epärehellisille uskonnolla päänsä sekoittaneille kreationisteille.


      • --EI--
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Evokkien väitteet ovat mahdottomia todistaa!
        Hahhahhaa."

        Kyllä evoluutioteorian väitteiden todisteet kelpaavat jokaiselle rehelliselle edes normaaliälyiselle ihmiselle. Ei tietenkään epärehellisille uskonnolla päänsä sekoittaneille kreationisteille.

        Ne joutuu uskomaan.
        Eikä perusteettomiin asioihin uskominen kuulu tapoihimme!
        Eikä varsinkaan yhtä epäluotettavien kertomiin asioihin kuin tämän palstan evokit ovat.


      • --EI-- kirjoitti:

        Ne joutuu uskomaan.
        Eikä perusteettomiin asioihin uskominen kuulu tapoihimme!
        Eikä varsinkaan yhtä epäluotettavien kertomiin asioihin kuin tämän palstan evokit ovat.

        "Ne joutuu uskomaan."

        Haha. Jos et usko niihin, niin osoita toki, miksi ne eivät ole totta.

        "Eikä perusteettomiin asioihin uskominen kuulu tapoihimme!"

        Jaa, minä luulin, että uskotte luomisiin ja Noaan tulvaan ym.

        "Eikä varsinkaan yhtä epäluotettavien kertomiin asioihin kuin tämän palstan evokit ovat."

        Sinulla on mielenkiintoinen häiriö mielesi toiminnassa: meidän kertomamme asiat perustuvat tieteen tuloksiin, tiedäthän, objektiivisuuteen pyrkivän tieteellisen metodin toimintaan, mittauksiin, havaintoihin, kokeisiin ja testeihin. Pidät näitä kokeiden tuloksia epäluotettavampina kuin paimentolaisten muinoin toisilleen kertomia tarinoita, jotka nuo havainnot, kokeet, testit ja mittaukset osoittavat saduiksi. Kaikenlaista se uskonto saakin ihmisen mielessä aikaan, vai mitä?


    • "Dawkinskin myöntää ettei mitään varteenotettavaa tieteellistä selitysmallia ole:"

      Miksi joudut valehtelemaan uskosi puolesta tiedemiesten sanomisista? Siksipä tietysti, että uskosi on humpuukiuskomus. Tässä Dawkinsin itsensä kirjoittamasta kirjasta lainaus:

      "Jos taas kiinalaiset kirjoittajat ovat oikeassa siinä, että Odontochelys oli kehittämässä täyttä kilpeä ja että kilpi kehittyi vedessä, tästä näyttää seuraavan, että maakilpikonnat hyvin kehittyneine kilpineen polveutuvat vesikilpikonnista. Kuten kohta näemme, tämä on luultavasti totta."

      "Kuinka palstalla lojuvat evokit siten edelleenkin jankuttavat tietämättömyyttään?"

      Emme tiedä kaikkea, mutta meidän ei tarvitse valehdella muista ihmisistä, vaikkapa tiedemiesten käsityksistä oman kantamme tueksi, niin kuin sinun täytyy.

      • Fiksu kreationisti

        Non-sequitur.


      • tieteenharrastaja
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

        Non-sequitur.

        De profundis.


    • "Non-sequitur."

      Tarkoitatko, että johtopäätökseni siitä, että valehtelet uskosi puolesta on väärä ja että sinä valehtelitkin Dawkinsin sanomisista jostakin muusta syystä?

      • m0l0c_h0rridus

        Olet epäonnistunut. Ihminen.


    • "Olet epäonnistunut. Ihminen."

      Aivan kuten me kaikki. Kukaan ei ole täydellinen, et myöskään sinä. Olet jopa kaukana täydellisestä, kultainen puku ei sovi sinulle.

      • m0l0c_h0rridus

        Joten en usko mitään mitä kerrot.
        En vaikka laki määräis.


      • puOIi_mutka
        m0l0c_h0rridus kirjoitti:

        Joten en usko mitään mitä kerrot.
        En vaikka laki määräis.

        "Joten en usko mitään mitä kerrot.
        En vaikka laki määräis."

        Tiedätkös mitä tollo? Ketä kiinnostaa. Oot kuule täydellisen vapaa elämään elämäsi idioottina fundiskretuna. Antoisaa loppuelämää sekä kultaisten vaatteiden ja taivaspaikan turhaa odotusta.

        Hih hih.


      • m0l0c_h0rridus kirjoitti:

        Joten en usko mitään mitä kerrot.
        En vaikka laki määräis.

        "Joten en usko mitään mitä kerrot.
        En vaikka laki määräis."

        LOL. Itsepä siinä häviät pysyessäsi tietämättömänä tollona.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Tarkoitatko, että on evoluutioteorian vastaista, että 200 nykyisin elävää ja vähintään 1000 sukupuuttoon kuollutta kilpikonnalajia ei jakaisi yhteistä kantamuotoa?

      • kuvittelet väärin

        Eihän kukaan moista väitä.
        Tokihan epäonnistuneeseen teoriaan hömppäkin käy!


      • Epäjumalienkieltäjä
        kuvittelet väärin kirjoitti:

        Eihän kukaan moista väitä.
        Tokihan epäonnistuneeseen teoriaan hömppäkin käy!

        Mikä on sinun selityksesi sille, että jättiläismäisistä maakilpikonnista pieniin suokilpikonniin ja merikilpikonniin asti ovat niin ilmiselvästi kilpikonnia? Onko se ehkä Jumalan oikku?


    • biologian harrastaja

      Aloittajalta on jäänyt lukion biologia ja Dawkinsin kirjat vähälle lukemiselle.


      "Fiksu kreationisti" kuuluisi paremmin olla "oppimaton kreationisti".

      • (toim.huom.)

        Dawkinsin kirjojen lukeminen kuuluu satukirjaikäisille.


      • häh mitä?
        (toim.huom.) kirjoitti:

        Dawkinsin kirjojen lukeminen kuuluu satukirjaikäisille.

        Hetkinen - eikö usko paremminkin ollut lapsenkaltaisille tarkotettu? "Lapsenkaltaisten on Jumalan valtakunta"???


    • Joku oli jo laittanut minun tekemäni avauksen aiheesta, ja siinä oli kaikki aiheellinen kerrottu. Kumotkaa siinä esitetyt väittämät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe