Päivän pähkinä

Nuts

Onko trendikkäämpää tehdä lumityöt lihasvoimin vai ostaa kiinteistötraktori ja aurailla lumet pois pihasta, kateellisen naapurin katsellessa aidan takaa?

21

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerää asua

      sellaisessa paikassa jossa naapuri on jo aidan takana. Minun lähin naapuri on yli puolen kilometrin päässä.

    • Kalle anka

      Minun mielestä pitäisi olla egologinen ja lykkiä lumet kolalla. Saapahan vähän liikuntaa samalla.

      • aIbatrossi

        :DD

        Kaskunnei alteregolooginen

        Kirotuvihreet o sallittuja. ellei koko asija muutu

        Yx toimitajan hupakko "siisti" textin muttamalla sana ekletiivinen elektiivisexy

        kaskun ei erektiivisexy


    • Villiruusu/rentukka

      Trendikkyydestä en tiedä, mut hyvästä kuntoliikunnasta se käy,
      hyötyliikuntaa parhaimmillaan eikä tarvitse lähteä salille.

      Säästöjäkin syntyy kahdesti: ei tarvitse kuntosalille maksaa eikä ostaa kiinteistötraktoria tai mönkkäriä.

      Kuntosi noustessa,kroppas on timmis kunnos: siitä se naapuri vast kateellinen onkin!
      Ja ehdottomasti ekoloogista ajattelua.

      • albatrossi

        hehheh

        Näi ku gingeri kolas lumet alaspäin Samppix trapuist

        kieri lumiakax alas


    • Nasdaq

      Mulla on tällanen "trendikäs" kaupunkilaisratkaisu tähän korvaamattomaan ongelmaan: Tsilari.

      Meidän taloyhtiön talonmies lykkii lumet veks nopeammin ja tarkemmin kuin viereisen taloyhtiön kiinteistöhuollon kiinteistötraktori.


      (reps)

      • Nuts

        Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?


      • Nasdaq
        Nuts kirjoitti:

        Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?

        Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.


        (reps)


      • Nuts
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.


        (reps)

        No, Julma on tämä maailma kuten jo maistraatissakin tuomari viisaasti tapaa sanoa! , , , , Eihän nuo spermatkaan täällä tasan jakaudu, ei edes linnanherrojen kesken!


    • kevytkola
    • Pihan koko > käytettävä kalusto.

      • yxinkertaneblondi

        Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri


      • yxinkertaneblondi kirjoitti:

        Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri

        Kadonneet kanat pitäisi harmittaa enemmän. Ja kakkaa voi käyttää ekologisesti ruusujen lannoitteena.


    • Jos kolattavaa on isompi ala, ei ole yhtään turhamaista hankkia sen auraamiseen sopivaa kalustoa.

      Oma pläntti hoituu hujauksessa lihasvoimin, ihan mukavaa puuhaa.

    • lumipöllyä:D

      Hommaat lumilingon traktorin perään ja linkoot lumet tontiltasi naapurin tontille!

    • Ilmoitan olevani erityistrendikäs ja tarvittaessa voin käyttää tuohon hommaan yli 20 tonnin pillaria.
      (on sitä oikeasti joskus tuohonkin tarvittu)

      • Paremmaks

        Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!


      • Paremmaks kirjoitti:

        Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!

        .. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio


      • Musti.
        elisakettu kirjoitti:

        .. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio

        Elsako senkin pöllis pihalt?


    • Mun mielestä trendikkäintä on se, että tallista löytyy sekä Bobcat, että nelivetotraktori, mutta lykkii silti lumet kolalla.

      Niinku mä teen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe