Onko trendikkäämpää tehdä lumityöt lihasvoimin vai ostaa kiinteistötraktori ja aurailla lumet pois pihasta, kateellisen naapurin katsellessa aidan takaa?
Päivän pähkinä
21
118
Vastaukset
- Typerää asua
sellaisessa paikassa jossa naapuri on jo aidan takana. Minun lähin naapuri on yli puolen kilometrin päässä.
- Kalle anka
Minun mielestä pitäisi olla egologinen ja lykkiä lumet kolalla. Saapahan vähän liikuntaa samalla.
- aIbatrossi
:DD
Kaskunnei alteregolooginen
Kirotuvihreet o sallittuja. ellei koko asija muutu
Yx toimitajan hupakko "siisti" textin muttamalla sana ekletiivinen elektiivisexy
kaskun ei erektiivisexy
- Villiruusu/rentukka
Trendikkyydestä en tiedä, mut hyvästä kuntoliikunnasta se käy,
hyötyliikuntaa parhaimmillaan eikä tarvitse lähteä salille.
Säästöjäkin syntyy kahdesti: ei tarvitse kuntosalille maksaa eikä ostaa kiinteistötraktoria tai mönkkäriä.
Kuntosi noustessa,kroppas on timmis kunnos: siitä se naapuri vast kateellinen onkin!
Ja ehdottomasti ekoloogista ajattelua.- albatrossi
hehheh
Näi ku gingeri kolas lumet alaspäin Samppix trapuist
kieri lumiakax alas
- Nasdaq
Mulla on tällanen "trendikäs" kaupunkilaisratkaisu tähän korvaamattomaan ongelmaan: Tsilari.
Meidän taloyhtiön talonmies lykkii lumet veks nopeammin ja tarkemmin kuin viereisen taloyhtiön kiinteistöhuollon kiinteistötraktori.
(reps)- Nuts
Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?
- Nasdaq
Nuts kirjoitti:
Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?
Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.
(reps) - Nuts
Nasdaq kirjoitti:
Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.
(reps)No, Julma on tämä maailma kuten jo maistraatissakin tuomari viisaasti tapaa sanoa! , , , , Eihän nuo spermatkaan täällä tasan jakaudu, ei edes linnanherrojen kesken!
- kevytkola
Mitäs hätäilet, tuumaillaan trendikkäästi. Lumet ehtii sulaa juhannukseen mennessä.
https://www.youtube.com/watch?v=BoyfxY7HvyE Pihan koko > käytettävä kalusto.
- yxinkertaneblondi
Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri
yxinkertaneblondi kirjoitti:
Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri
Kadonneet kanat pitäisi harmittaa enemmän. Ja kakkaa voi käyttää ekologisesti ruusujen lannoitteena.
Jos kolattavaa on isompi ala, ei ole yhtään turhamaista hankkia sen auraamiseen sopivaa kalustoa.
Oma pläntti hoituu hujauksessa lihasvoimin, ihan mukavaa puuhaa.- lumipöllyä:D
Hommaat lumilingon traktorin perään ja linkoot lumet tontiltasi naapurin tontille!
Ilmoitan olevani erityistrendikäs ja tarvittaessa voin käyttää tuohon hommaan yli 20 tonnin pillaria.
(on sitä oikeasti joskus tuohonkin tarvittu)- Paremmaks
Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!
Paremmaks kirjoitti:
Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!
.. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio
- Musti.
elisakettu kirjoitti:
.. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio
Elsako senkin pöllis pihalt?
Mun mielestä trendikkäintä on se, että tallista löytyy sekä Bobcat, että nelivetotraktori, mutta lykkii silti lumet kolalla.
Niinku mä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483