Päivän pähkinä

Nuts

Onko trendikkäämpää tehdä lumityöt lihasvoimin vai ostaa kiinteistötraktori ja aurailla lumet pois pihasta, kateellisen naapurin katsellessa aidan takaa?

21

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerää asua

      sellaisessa paikassa jossa naapuri on jo aidan takana. Minun lähin naapuri on yli puolen kilometrin päässä.

    • Kalle anka

      Minun mielestä pitäisi olla egologinen ja lykkiä lumet kolalla. Saapahan vähän liikuntaa samalla.

      • aIbatrossi

        :DD

        Kaskunnei alteregolooginen

        Kirotuvihreet o sallittuja. ellei koko asija muutu

        Yx toimitajan hupakko "siisti" textin muttamalla sana ekletiivinen elektiivisexy

        kaskun ei erektiivisexy


    • Villiruusu/rentukka

      Trendikkyydestä en tiedä, mut hyvästä kuntoliikunnasta se käy,
      hyötyliikuntaa parhaimmillaan eikä tarvitse lähteä salille.

      Säästöjäkin syntyy kahdesti: ei tarvitse kuntosalille maksaa eikä ostaa kiinteistötraktoria tai mönkkäriä.

      Kuntosi noustessa,kroppas on timmis kunnos: siitä se naapuri vast kateellinen onkin!
      Ja ehdottomasti ekoloogista ajattelua.

      • albatrossi

        hehheh

        Näi ku gingeri kolas lumet alaspäin Samppix trapuist

        kieri lumiakax alas


    • Nasdaq

      Mulla on tällanen "trendikäs" kaupunkilaisratkaisu tähän korvaamattomaan ongelmaan: Tsilari.

      Meidän taloyhtiön talonmies lykkii lumet veks nopeammin ja tarkemmin kuin viereisen taloyhtiön kiinteistöhuollon kiinteistötraktori.


      (reps)

      • Nuts

        Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?


      • Nasdaq
        Nuts kirjoitti:

        Tietysti keimaili siinä lumitöiden ohessa yläkroppa paljaana ohikulkeville bikini pukuisille kaunottarille?

        Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.


        (reps)


      • Nuts
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun käsittääkseni hän asuu miehen kanssa tässä spermaa ruinaavien jumalattarien linnoituksessa.


        (reps)

        No, Julma on tämä maailma kuten jo maistraatissakin tuomari viisaasti tapaa sanoa! , , , , Eihän nuo spermatkaan täällä tasan jakaudu, ei edes linnanherrojen kesken!


    • kevytkola
    • Pihan koko > käytettävä kalusto.

      • yxinkertaneblondi

        Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri


      • yxinkertaneblondi kirjoitti:

        Munt ky harmitta ketunkakka kanalan ympäri

        Kadonneet kanat pitäisi harmittaa enemmän. Ja kakkaa voi käyttää ekologisesti ruusujen lannoitteena.


    • Jos kolattavaa on isompi ala, ei ole yhtään turhamaista hankkia sen auraamiseen sopivaa kalustoa.

      Oma pläntti hoituu hujauksessa lihasvoimin, ihan mukavaa puuhaa.

    • lumipöllyä:D

      Hommaat lumilingon traktorin perään ja linkoot lumet tontiltasi naapurin tontille!

    • Ilmoitan olevani erityistrendikäs ja tarvittaessa voin käyttää tuohon hommaan yli 20 tonnin pillaria.
      (on sitä oikeasti joskus tuohonkin tarvittu)

      • Paremmaks

        Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!


      • Paremmaks kirjoitti:

        Eihän toi nyt mitään, olihan mullakin kerran yli metrin leveä lumikola!

        .. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio


      • Musti.
        elisakettu kirjoitti:

        .. niin mutta mullapa oli lasten lumilapio

        Elsako senkin pöllis pihalt?


    • Mun mielestä trendikkäintä on se, että tallista löytyy sekä Bobcat, että nelivetotraktori, mutta lykkii silti lumet kolalla.

      Niinku mä teen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe