On vähän pienoinen morkkis kun viimeisten päivien aikana en ole liikkunut ja on tullut vain syötyä aivan liikaa eikä oikeastaan mitään ns. terveellistä ole suuhun mennyt. Ja nyt kun oikein mietin niin olen syönyt enemmän kuin kohtuudella mm. suklaakakkua, keksejä, itse tehty pizza, hampurilaisateria, sipsipussikin meni ja karkkia. Näin käy melkein aina kun menkat ovat tuloillaan ja harvoin mun itsekuri riittää välttämään tuon herkuttelun -_-
Nyt on tottakai turvonnut olo ja kuin olisin lihonut näiden päivien aikana. Ajattelin jos vesipaastoaisin edes parin päivän ajan niin olo varmaan helpottaisi ja on helpompi palata sille terveelliselle linjalle.
Olen kuitenkin normaalipainoinen, mutta tavoitteena on ollut vähitellen päästä vieläkin parempaan kuntoon jonka takia olen kyllä välillä ehkä vähän liiankin tarkka syömisistäni.
Auttaako vesipaasto turvonneeseen oloon?
Jauheliharisotto
1
164
Vastaukset
- maub
Jo 2-3 päivän vesipaasto auttaa kyllä turvonneeseen oloon mutta se ei välttämättä tee terveellisempiin tapoihin siirtymisestä helpompaa vaan päinvastoin. Jos itsekuri on muutenkin kehno sitä sortuu helposti ahmimaan jopa pahemmin kuin ennen kun taas pidättäytymisen jälkeen sallii syömisen puhumattakaan siitä miten vesipaasto saa aikaan voimattoman olon ja kevytkin liikunta voi tuntua mahdottoman raskaalta.
Paasto ei ikävä kyllä ole mikään 'pikaparannus' huonoon itsekuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161