Spagaattiin pääsevät naiset menestyvät Spagaattia osaamattomia paremmin lähes kaikilla elämänalueilla.. He ovat lähes aina vakityössä,heillä on komea mies..He ovat Spagaattia osaamattomia paljon trendikkäämpiä ja heillä on laaja ystäväpiiri netin ulkopuolella.. Katso itse.. Mieti henkilöitä (naisia) jotka pääsevät Spagaatin.. ja sitten niitä jotka eivät pääse.. Kummassa porukassa on enemmän kansakunnan valioainesta?
Spagaatin saaminen naisella = Nainen on heti YTN..
8
320
Vastaukset
- .......
Jos nainen saa tehtyä spagaatin, niin siitä tietää, että hän tykkää levitellä haarojaan.
- Notkea rotta
Spagaatti on kuin avoin ovi naisen pyhimpään!
- haarakulma kuriin
Notkea rotta kirjoitti:
Spagaatti on kuin avoin ovi naisen pyhimpään!
Mutta eikö se reikä löysty, jos sitä koko ajan revittelee. Voisi kuvitella että spagaatissa pilluhuulet venähtää vähitellen aika lerpuiksi. Sen takia ei naisen kannata pillua antaessaankaan läväyttää haarojaan yli 90° kulmaan.
- .....
Mä haluan tällaisen naisen.
http://thegreatone22.files.wordpress.com/2011/10/sexy-flexible-girl1.jpg - 9+6
spagaatti tehdään niin että toinen jalka on edessä, toinen takana. sivuspagaatissa niitä haaroja levitellään että kumpaa nyt tarkoitat?
- Isä Timo
Tyttärenikin pääsee spagaatissa lähestulkoon 180 asteen kulmaan.
- yksi nainen
Joustavuus ja venyvyys on naisilla enemmän geeneissä kun miehillä. Spagaattiin on tosi helppo päästä jos liikuntaa harrastaa.
Itse pääsen. Olen toki vakityössä ja on komea mies ja ihanat lapset mutta kavereille on vähän aikaa joten heitä on vaan muutama hyvin valittu.
En näe yhteyttä sanomillasi jutuilla kun mietin ihmisiä.
Henkinen joustavuus taas voi auttaa monessa asiassa menestykseen. Se auttaa myös saamaan ihmissuhteita. - Klassikot kehiin!
Taas yksi Suomi24-legenda pulpahtaa täällä esiin. Spagaattia ja Sivuttais-Spagaattia tämä palsta onkin kaivannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835