Nyt en ymmärtänyt. Kertokaa lisää?
Että työ ihanaa?
4
248
Vastaukset
- elämän suola
Aivan mahtavaa se on!
- Jou-jou
Työtä kun tekee, saa rahaa. Sitä kutsutaan palkaksi. Kun sitä ajattelee, nousevat suupielet ihan väkisinkin hymyyn.
- Hullu töitä tekee.
Kun kaupassani on tuotteita varastossa miljoonan euron arvosta, ja kaksi työntekijää minimi TES palkalla, varastoani myyvät ja putiikkia hoitavat päivät pitkät. Yritykseni tekee samalla yli 200 000€ voittoa vuosittain minulle. Itse teen 30min päivittäin töitä.
Kun sitä ajattelee, nousevat kaltaiseni porvarin suupielet ihan väkisinkin hymyyn.
- Tosi porvari
Huonosti olet hoitanut asiasi jos et miljoonan varastolla tee enempää kuin 200000. Tarvitaankaan tietysti halppiskauppiaitakin. Minä teen miljoonan varastolla kolme miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708