Nyt en ymmärtänyt. Kertokaa lisää?
Että työ ihanaa?
4
212
Vastaukset
- elämän suola
Aivan mahtavaa se on!
- Jou-jou
Työtä kun tekee, saa rahaa. Sitä kutsutaan palkaksi. Kun sitä ajattelee, nousevat suupielet ihan väkisinkin hymyyn.
- Hullu töitä tekee.
Kun kaupassani on tuotteita varastossa miljoonan euron arvosta, ja kaksi työntekijää minimi TES palkalla, varastoani myyvät ja putiikkia hoitavat päivät pitkät. Yritykseni tekee samalla yli 200 000€ voittoa vuosittain minulle. Itse teen 30min päivittäin töitä.
Kun sitä ajattelee, nousevat kaltaiseni porvarin suupielet ihan väkisinkin hymyyn.
- Tosi porvari
Huonosti olet hoitanut asiasi jos et miljoonan varastolla tee enempää kuin 200000. Tarvitaankaan tietysti halppiskauppiaitakin. Minä teen miljoonan varastolla kolme miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265