Böö,
17-vuotiaalla pojan rääpäleellä ois vähä asiaa. Matador shaving gear:jähän myydään tietääkseni puhelinmyynneillä eikös? Joten tuli tossa tilattua ilmaisen kopion jossa tuli höylä ja vaihtoterä mukkaa. No höylä oli ihan kätsy, mutta kun teriä alkoi satelemaan postilaatikkoon ilman laskua (enkä jaksanut ruveta palautellee, ku ei edes tullu mitään muistutusta), niin jotenkin sain mielikuvan, että paketeissa tulisi aina höylä mukaan. No minä (idiootti, kuin olen) heitin höylän jo pois, vaikka vaihtoteriä on jäljellä vielä aivan p*rkeleesti. Eli kysymys olisi semmoinen, että käykö nämä terät muihin höyliin, joissa on mahdollisuus terien vaihtoon (esim. Gilletten höyliin.)? En kuitenkaan viitsisi nakata hyviä ja kuitenkin ilmaisia teriä hukkaan, oman typerän mokan vuoksi. Ja pyydän, trollaajat voivat lopettaa jo heti alkuun.
Vaihtoteristä
17-yearoldboy96
1
112
Vastaukset
- tyttövaan
Osta gillette ja koita(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096