Jos talvijuoksukenkiin jää aikuisen peukalon leveyden (~2cm) verran tilaa kärkeen, ja varpaiden yllä jonkin verran tyhjää, niin onko silloin liian suuri kenkä kyseessä? Kengät muutoin sopivan oloiset.
Varpaat tuppaavat yleensä normaalilenkkareilla palella, mutta ne on tiukemmatkin. Säästääkö suurempi ilmatila varpaita jäätymiseltä, mutta ei haittaa juoksua?
Talvijuoksukengät, oikea koko?
surikas
2
664
Vastaukset
- Kusiluistimet
En ole asiantuntija, mutta kuulostaa mun korvaan liian isolle kengälle. Mulla on nastalenkkarit samaa kokoa kuin kesälenkkaritkin. En käytä talvellakaa kuin tavallista juoksusukkaa lenkillä, eli sitä samaa sukkaa mitä kesälläkin. Kertaakaan ei ole vielä varpaita palellu.
Jos kenkä on liian iso niin se alkaa juostessa hölskymää jalassa. Tulee rakkoja ja muita ongelmia. Mene urheiluliikkeeseen ja kysy myyjältä neuvoa niin saat oikean kokoiset kengät. - Viulukotelot
Ihan samoilla kengillä mennään kesät talvet. Viulukoteloilla ei kannata juosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219