ätmien ongelma

totuus1

Ätmien ongelmana on liiallinen ilkeys. Palstan ätmit ovat liki poikkeuksetta rasistisia, misogynisiä, katkeria, aggressiivisia, vihamielisiä, ahdasmielisiä jne.

Nykynainen kaipaa suvaitsevaista, avarakatseista ja hyväntahtoista miestä.

39

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+13

ai, mun mielestä liiallinen kiltteys ja hyväntahtoisuus on ongelmana.
      ei palstakäyttäytyminen ole samaa kuin RL käyttäytyminen, uskoisin

• asdf7654

Korvaa kiltteys saamattomuudella ja hyväntahtoisuus arkuudella niin olet lähellä. Palstaätämien käyttämä kiltteys on uudissana, joka kätkee sisäänsä myrkyllisen sopan uhriutumista, marttyyriyttä, syyllistämistä, passiivisagressiivisuutta ja katkeruutta. Sekä tietty noita kahta ensinmainitsemaani.

• 7+11
        asdf7654 kirjoitti:

Korvaa kiltteys saamattomuudella ja hyväntahtoisuus arkuudella niin olet lähellä. Palstaätämien käyttämä kiltteys on uudissana, joka kätkee sisäänsä myrkyllisen sopan uhriutumista, marttyyriyttä, syyllistämistä, passiivisagressiivisuutta ja katkeruutta. Sekä tietty noita kahta ensinmainitsemaani.

ei kannattaisi yleistää, itse en ainakaan ole mitään noista.

• asdf7654
        7+11 kirjoitti:

ei kannattaisi yleistää, itse en ainakaan ole mitään noista.

No väärässä olet silti. Oletettu aito kiltteytesi ja hyväntahtoisuutesi eivät ole ongelmia. Niillä tosin ei itsessään kuitenkaan naista saa eli ne ovat vähän kuin lähtöolettamuksia.

Muistathan nyt, että se jännä jota palstalla kovin viljellään ei tarkoita ettei voisi olla myös kiltti ja hyväntahtoinen. Rumuuskin on ongelma jos sitä kompensoimaan ei löydy kuin se kiltteys ja hyväntahtoisuus.

Missä sinä loistat? Mikä sinua ajaa elämässä eteenpäin?

• usko pois

"ai, mun mielestä liiallinen kiltteys ja hyväntahtoisuus on ongelmana.
        ei palstakäyttäytyminen ole samaa kuin RL käyttäytyminen, uskoisin"

Anonyyminä ihminen usein purkaa sisimpiä asenteitaan. Nettikäyttäytyminen siis kertoo "atm:ien" sisimmästä olemuksesta ja naiset vaistoavat sen ja torjuvat.

• totuus laumasta

Kyse on stressireaktiosta, jossa lauman hengiltä näykkimä ja nokittu omega purkaa tuntojaan. Kaikissa eläinlaumoissa on omega, jota muut saavat nokkia, näykkiä ja kiduttaa vapaasti. Usein omega päätyy muiden murhaamaksi, kun muut päättävät yhdessä lynkata omegan.

Ihmislaumoissa yksin jääneet miehet ovat tällaisia omegoita. Heidät suljetaan jopa työelämästä. Vaikka olisi mitkä paperit, töihin ei oteta, kun ei ole vaimoakaan. Kun yhteisö on määrätietoisesti päättänyt tuhota omegan hylkiönä, on aivan normaalia omegalta joko tehdä itsemurha tai osoittaa vihaa.

Vaihtoehtoina ovat nimenomaan nämä kaksi ja vain nämä kaksi. Joko a) itsemurha b) taistella vastaan ja osoittaa vihaa laumaa kohtaan.

Jokainen joka uskaltaa taistella vastaan ei ole tekemässä itsemurhaa.

• Nörtti_N

Ei ole mitään yhtä laumaa. On erilaisia porukoita ja alakulttuureita. Jos yhteen ei sovi, pitää etsiä sellainen, johon sopii eikä kääntää itseään koko maailmaa vastaan.

Kaikissa laumoissa ei tosiaan ole sylkykuppeja, joita saisi haukkua. Sellaiseksi ei kenenkään pidä jäädä mihinkään laumaan.

Jos oma asenne tihkuu vihaa ja katkeruutta maailmaa vastaan (rivien välistäkin), niin ei ihme, että ihmiset karsastavat.

Jokaista torjuntaa ei myöskään pidä itseensä ottaa, vaan tajuta ihmisillä on kiire/omia asioita mielessä/tiesmitä. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Ja mihinkään porukkaan ei pääse heti mukaan, vähän aikaa täytyy hengatessa kestää ulkopuolisuuden tunnetta. Toisilla se menee nopeammin ohi kuin toisilla.

• Eskonara
        Nörtti_N kirjoitti:

Ei ole mitään yhtä laumaa. On erilaisia porukoita ja alakulttuureita. Jos yhteen ei sovi, pitää etsiä sellainen, johon sopii eikä kääntää itseään koko maailmaa vastaan.

Kaikissa laumoissa ei tosiaan ole sylkykuppeja, joita saisi haukkua. Sellaiseksi ei kenenkään pidä jäädä mihinkään laumaan.

Jos oma asenne tihkuu vihaa ja katkeruutta maailmaa vastaan (rivien välistäkin), niin ei ihme, että ihmiset karsastavat.

Jokaista torjuntaa ei myöskään pidä itseensä ottaa, vaan tajuta ihmisillä on kiire/omia asioita mielessä/tiesmitä. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Ja mihinkään porukkaan ei pääse heti mukaan, vähän aikaa täytyy hengatessa kestää ulkopuolisuuden tunnetta. Toisilla se menee nopeammin ohi kuin toisilla.

Hyvää tekstiä Nörtti_N!
        Kenelläkään ei ole mitään omegaleimaa otsassa. Kun mies menee baariin, ei ole itsestään selvyys että naiset "vaistoavat" tämän olevan "omega". Ongelma tulee siitä että mies menee baariin menneisyydet huonot kokemukset mielessään, mistä aiheutuu vääränlainen kehonkieli jne.
        Tämän noidankehän murtaminen vaatii energiaa, mutta se on totta vie mahdollista hyvinkin. Jos jonkun porukan silmissä on ajautunut omega-asemaan, ei muuta kuin seuraaville ihmisille juttelemaan. Ne eivät tiedä menneisyydestäsi mitään, ellet sitä itse heille kehonkielelläsi paljasta!
        Pikkuhiljaa positiivisia kokemuksia tulee lisää, jolloin huomaamattakin alat viestiä kehollasi oikeita signaaleja.

• åpäpä

Se mikä minua ihmetyttää tällä palstalla on se kuinka ätmien ongelmat jaksaa niin paljon ei-ätmejä liikuttaa. Sitä luulis että ei paljon hetkauttaisi jos ei itseä koske. Omituinen pakkomielle toiseenkin suuntaan.

• asdf7654

Tämä on sinkkupalsta, ei ätmipalsta. Ihan mikä tahansa yritys keskustella asiallisesti sinkkuelämästä johtaa siihen, että kasa palstaätämejä paskoo koko keskustelun. Onko ihme, että tekee mieli antaa ohjeita joilla ehkä tämä trollaaminen saataisiin loppumaan ja poikien olo paremmaksi?

• ätmos
        asdf7654 kirjoitti:

Tämä on sinkkupalsta, ei ätmipalsta. Ihan mikä tahansa yritys keskustella asiallisesti sinkkuelämästä johtaa siihen, että kasa palstaätämejä paskoo koko keskustelun. Onko ihme, että tekee mieli antaa ohjeita joilla ehkä tämä trollaaminen saataisiin loppumaan ja poikien olo paremmaksi?

Se olisikin maailmanhistorian ensimmäinen kerta, kun trollaaminen loppuu vänkkäämällä vastaan.

• Naisasialooseri.
        ätmos kirjoitti:

Se olisikin maailmanhistorian ensimmäinen kerta, kun trollaaminen loppuu vänkkäämällä vastaan.

Trolleja ei ole olemassakaan.

• Nörtti_N
        ätmos kirjoitti:

Ihan helvetisti on tehty muutakin kuin vängätty vastaan. Samat neuvot toistuvat palstalla muutaman kuukauden/viikon/päivän välein. Ottaako niistä kukaan onkeensa? Yleensä saa vaan "ei toi voi tomia" -kommentteja peräänsä.

Trollaaminen tuskin loppuu millään, mutta vaikutusta keskusteluun voi vähentää keskustelemalla itse asiallisesti (jos aihe on muutakin kuin trollausta jo lähtökohdiltaan) ja aloittamalla sellaisia ketjuja, joihin trolleilla ei ole sanottavaa (taannoinen kirjahyllyketju, esim). Tosin trolliviestit peittävät ne helposti alleen...

• Arvaa millä loppuu?
        Nörtti_N kirjoitti:

Ihan helvetisti on tehty muutakin kuin vängätty vastaan. Samat neuvot toistuvat palstalla muutaman kuukauden/viikon/päivän välein. Ottaako niistä kukaan onkeensa? Yleensä saa vaan "ei toi voi tomia" -kommentteja peräänsä.

Trollaaminen tuskin loppuu millään, mutta vaikutusta keskusteluun voi vähentää keskustelemalla itse asiallisesti (jos aihe on muutakin kuin trollausta jo lähtökohdiltaan) ja aloittamalla sellaisia ketjuja, joihin trolleilla ei ole sanottavaa (taannoinen kirjahyllyketju, esim). Tosin trolliviestit peittävät ne helposti alleen...

Minä lupaan, vannon äitini haudan kautta, että lopetan trollaamisen heti kun saan teinipillua!

• mmnkkkmk
        Arvaa millä loppuu? kirjoitti:

Minä lupaan, vannon äitini haudan kautta, että lopetan trollaamisen heti kun saan teinipillua!

Elin ei ikinä. No onneksi osa täältä kupsahtaa surkeuttaan jossain vaiheessa, että silloin sustakin päästään :D

• Ikisinkku M

"Ätmien ongelmana on liiallinen ilkeys. Palstan ätmit ovat liki poikkeuksetta rasistisia, misogynisiä, katkeria, aggressiivisia, vihamielisiä, ahdasmielisiä jne."

Kyllä se ennemminkin taitaa olla liiallinen kiltteys. Vaikka palstan ätmejä syytteletkin monisanaisesti enpä usko että kukaan palstalta todella heittelisi nuoria naisia silloilta alas, sensijaan naisten suosimat miestyypit hyvinkin voivat niin tehdä kuten olemme saaneet paltallekin linkitetyistä uutisista lukea.

"Nykynainen kaipaa suvaitsevaista, avarakatseista ja hyväntahtoista miestä."

Niinpä mutta kun pöksyissä polttelee ei nykynainen malta odottaa sellaista miestä vaan ottaa jonkun panoeinon petiänsä lämmittämään ja yrittää sen tuollaiseksi muuttaa, useimmitenhan se ei onnistu ja nainen katkerana epäonnistumisestaan jossain vaiheessa eroaa pettymyksen aiheuttajasta.

• Nörtti_N

Ongelmana voi myös olla, että asuu jossain "Perstakahikiällä", jossa ei ole naisia, muitakaan ihmisiä tai harrastuksia. Eivät naiset turhaan lähde peräkyliltä pois, vaan vapaamman ja mielekkäämmän maailman ja mahdollisuuksien perään.

Jos ahdistaa oma elämä ja omat sosiaaliset kuviot, voin lämpimästi suositella johonkin isompaan kaupunkiin muuttamista.

• totuus1

"Kyllä se ennemminkin taitaa olla liiallinen kiltteys.

Tämä on tyypillinen päättelyvirhe, joka ei perustu oikein mihinkään, semminkin kun ätmit eivät edes ole kilttejä. Voi toki hyvinkin pitää paikkansa, että pelkällä kiltteydellä ei saa naista. Esim. down-syndroomaiset ovat kilttejä, mutta eivät kovin suosittuja ei-downsyndroomaisten keskuudessa.

Kuitenkin, jos muut ominaisuudet ovat samat, niin hyväntahtoinen mies on lähes aina paremmassa asemassa "parisuhdemarkkinoilla" kuin pahansuopa mies - varsinkin jos ko. pahansuopa mies manifestoi asenteitaan avoimesti.

"Vaikka palstan ätmejä syytteletkin monisanaisesti enpä usko että kukaan palstalta todella heittelisi nuoria naisia silloilta alas, sensijaan naisten suosimat miestyypit hyvinkin voivat niin tehdä kuten olemme saaneet paltallekin linkitetyistä uutisista lukea."

Siinä olet varmaan oikeassa, että harva ätmi ryhtyisi konkreettisiin väkivallantekoihin. Siihen he lienevät liian arkoja jne. Silti kukaan joka ei tällaisiä mielipiteitä jaa, ei itse kuuntele mielellään rasistis-sovinistisia, väkivaltaa ihannoivia mielipiteitä, vaikka ne eivät konkreettisiksi teoiksi muuttuisikaan. Naisilla ko. mielipiteet ovat harvinaisempia kuin miehillä, minkä näkisin yhtenä ATM:ien kroonisen yksinäisyyden tärkeimmistä syistä.

• Ruhtinatar
        totuus1 kirjoitti:

"Kyllä se ennemminkin taitaa olla liiallinen kiltteys.

Tämä on tyypillinen päättelyvirhe, joka ei perustu oikein mihinkään, semminkin kun ätmit eivät edes ole kilttejä. Voi toki hyvinkin pitää paikkansa, että pelkällä kiltteydellä ei saa naista. Esim. down-syndroomaiset ovat kilttejä, mutta eivät kovin suosittuja ei-downsyndroomaisten keskuudessa.

Kuitenkin, jos muut ominaisuudet ovat samat, niin hyväntahtoinen mies on lähes aina paremmassa asemassa "parisuhdemarkkinoilla" kuin pahansuopa mies - varsinkin jos ko. pahansuopa mies manifestoi asenteitaan avoimesti.

"Vaikka palstan ätmejä syytteletkin monisanaisesti enpä usko että kukaan palstalta todella heittelisi nuoria naisia silloilta alas, sensijaan naisten suosimat miestyypit hyvinkin voivat niin tehdä kuten olemme saaneet paltallekin linkitetyistä uutisista lukea."

Siinä olet varmaan oikeassa, että harva ätmi ryhtyisi konkreettisiin väkivallantekoihin. Siihen he lienevät liian arkoja jne. Silti kukaan joka ei tällaisiä mielipiteitä jaa, ei itse kuuntele mielellään rasistis-sovinistisia, väkivaltaa ihannoivia mielipiteitä, vaikka ne eivät konkreettisiksi teoiksi muuttuisikaan. Naisilla ko. mielipiteet ovat harvinaisempia kuin miehillä, minkä näkisin yhtenä ATM:ien kroonisen yksinäisyyden tärkeimmistä syistä.

"Esim. down-syndroomaiset ovat kilttejä, mutta eivät kovin suosittuja ei-downsyndroomaisten keskuudessa."

:D Tuo on totta. Down-syndroomaiset ovat ehkä ainoita oikeasti kilttejä ihmisiä koko tällä planeetalla. Nauratti vain että sisällytit sen argumenttiisi.

• N N

" ei nykynainen malta odottaa sellaista miestä vaan ottaa jonkun panoeinon petiänsä lämmittämään j..."

Aloin miettimään tätä. Tarkoitatko, että alaikäisenä tyttöjä on enemmän liikenteessä poikiin verrattuna? Pojat istuvat kotona ihmettelemässä kun nuoruusvuodet valahtivat ohitse ja sitten 21-vuotiaana surraa ohikiitänyttä nuoruutta. Näinkö se perus-ätminillä menee? Ihan turha tyttöjä syyllistää siitä, että jampat ovat kotona hiplaamassa hiirtä.

• €)(;

Eikö se ole ainoastaan hyvä asia että ätmit eivät koskaan saa naista joten heidän paskageeninsä eivät pääse eteenpäin?

• ffgg

Ujous, arkuus ja epävarmuus ovat tavallisia piirteitä nuorissa ihmisissä ja useimmilla iän myötä rohkeus ja itsevarmuus kehittyvät.

Useilla ätmeillä normaali ujous ei ole ongelma vaan tietynlainen hyypiömäisyys mikä ei ainoastaan karkoita naisia vaan myös estää saamasta kavereitakin. Tuo piirre useilla ihmisillä iän myötä vahvistuu entisestään.

• Ruhtinatar

"Useilla ätmeillä normaali ujous ei ole ongelma vaan tietynlainen hyypiömäisyys"

Määrittele hyypiömäisyys.

• Bonusta tarjolla
        Ruhtinatar kirjoitti:

"Useilla ätmeillä normaali ujous ei ole ongelma vaan tietynlainen hyypiömäisyys"

Määrittele hyypiömäisyys.

Hyvästä hyypiömäisyyden määritelmästä saa kaksi pistettä. Tai jopa viisi, jos pystyy tekemään sen ilman T-kirjaimella alkavaa erisnimeä.

• !!!

Sosiaalisia taitoja voi opetella ja kehittää ja sitä kautta tulla itsevarmemmaksi mutta jos olet ihmisten kavahtama hyypiö niin siitä on vaikeampi päästä eroon ja vaikka menisit uuteen porukkaan sekaan jossa kukaan ei ennestään tunne sinua niin se hyypiömäisyys tulee heti ilmi.

• mikä hyypiö?
        !!! kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja voi opetella ja kehittää ja sitä kautta tulla itsevarmemmaksi mutta jos olet ihmisten kavahtama hyypiö niin siitä on vaikeampi päästä eroon ja vaikka menisit uuteen porukkaan sekaan jossa kukaan ei ennestään tunne sinua niin se hyypiömäisyys tulee heti ilmi.

Mutta kuvaile mikä tai mitkä ominaisuudet erottavat hyypiön ei-hyypiöstä. Kerran vaikutat tietävän jotain asiasta.

• N888

Mä olen parin viimeisen kuukauden aikana tutustunut ätmin maailmaan, siis täällä Sinkut palstalla on asia tullut tutuksi.

Meillä naisilla on tapana ärsyyntyä tästä asiasta.
      Kyllä mä ymmärrän mitä he yrittävät sanoa, mutta silti se vouhottaminen ärsyttää.
      Tavallinen elämäänsä tyytyväinen sinkku kun hakee täältä omaan elämäänsä kuuluvia sinkku-asioita.

Miksi sitten ätmin asiat ja ongelmat eivät kuulu minulle?
      Varmaan siksi, etteivät he millään tavalla liity minun oikeaan elämään.
      Tutuissa saattaa olla joitakin ätminejä, mutta ei niissä miehissä joista olen kiinnostunut. Pitää siis pailkansa, että naiset huomaavat/noteeravat vain tietyn tasoiset miehet.

Tämän ätmin- palstailun hyvänä puolena on se, että väittäisin tunnistavani pahansuopaisen ätminkin katukuvasta ja ehkä hieman varoa mitä ohitus tuo tullessaan.

Nainen

• Nörtti_N

Sinkkupalstasta tulee sinkkupalsta, kun kirjoitellaan meidän elämään llittyviä sinkkujuttuja ja viisveistataan yli-ikäisten pikkupoikien itkupotkuraivareista.

• Mutta miten erotat hyvänsuopaisen ätmin?

Ja oletko varma ettet koskaan ole ihastunut mieheen, jolla ei ole kokemusta naisista. Minunkin suhdekokemattomuus on tullut monelle yllätyksenä.

• Sinkku=nussimaton
        Nörtti_N kirjoitti:

Sinkkupalstasta tulee sinkkupalsta, kun kirjoitellaan meidän elämään llittyviä sinkkujuttuja ja viisveistataan yli-ikäisten pikkupoikien itkupotkuraivareista.

Tarkoittaako "meidän elämään liittyvät sinkkujutut" nussitun WT-huoranvitun jakamista? Oikea sinkku on nussimaton. En halua palstalle pantuja naisia, vaan kauniita teinineitsyitä. Pannut pois palstalta! Immet ineen!

• sdsdfsfsf
        Sinkku=nussimaton kirjoitti:

Tarkoittaako "meidän elämään liittyvät sinkkujutut" nussitun WT-huoranvitun jakamista? Oikea sinkku on nussimaton. En halua palstalle pantuja naisia, vaan kauniita teinineitsyitä. Pannut pois palstalta! Immet ineen!

Eläpä riehu avohoito potilas, jäikö lääkkeet ottamatta?

• Dino Rex

Tottakai liika kiltteys on ongelma. Mitä muuta liika kiltteys muka on kuin sitä, että mies ei osaa pitää puoliaan ja joutuu aina muiden tallomaksi? Sellaista miestä naiset eivät todellakaan halua. Jos nämä "ätmit" osaisivat pitää puolensa elämässä, he eivät olisi koskaan ajautuneet sinne sosiaalisen hierarkian pohjalle. Toki se on sitten toinen juttu, että se on viime kädessä oma vika jos ei pidä puoliaan, eikä siitä kannata valittaa.

• höpö höpö!

Taidat olla yläasteella, jossa sanomasi jossain määrin pätee. Aikuisten elämässä "sosiaalisen hierarkian pohjalle" joutuvat ns. jurottajat. Sosiaalinen on aina suosittu. Ei sillä ole mitään tekemistä "puolien pitämisen kanssa".

• Dino Rex
        höpö höpö! kirjoitti:

Taidat olla yläasteella, jossa sanomasi jossain määrin pätee. Aikuisten elämässä "sosiaalisen hierarkian pohjalle" joutuvat ns. jurottajat. Sosiaalinen on aina suosittu. Ei sillä ole mitään tekemistä "puolien pitämisen kanssa".

Kannattaa lukea ihan ajatuksella ennen kuin lähtee kärkkäästi kommentoimaan. Sanoin että ätmit "eivät olisi ajautuneet" sosiaalisen hierarkian pohjalle. Kun he ovat vuosikausia antaneet muiden talloa varpailleen ja pyydelleet anteeksi olemassaoloaan, he eivät enää lopulta kykene normaaliin ja avoimeen sosiaaliseen kanssakäymiseen.

• ggss

Terapeutit ovat ihan täyttä bullshittiä. Tiedän tämän koska olen tuotakin kokeillut. Ainakin ne joita olen tavannut eivät todellakaan ole päässeet ns minun pääni sisään.

Psykiatrien määräämät mömmöt ovat sitten asia erikseen. Maailma näyttää paremmalta kun vetelee tabletteja mutta oma ongelmansahan niissäkin on.

• Mies31v.

Nainen?
      Nykynainen kaipaa
      Minä-nainen kaipaan
      Minä vaadin
      Minä
      Minä
      Nainen

Jos olet pantavan näköinen ja sulla on sellainen kroppa että saat stondaamaan stiletoissa, niin kyllä seisoo. Panen ja panen taas. Olet pano, hoito, yhdenyönhoito blaablaa.

Onneksi olet niin nainen, että sanot ettet ikinä antaisi mulle. Se on voittamista aina tähän suuntaan. Olen kirjoittanut ja ajatellut kuin nämä tyypit, ja olen harrastanut seksiä viimeisen neljän vuoden aikana yli sadan naisen kanssa. u mad

Sinä ansaitset enemmän kuin muut naiset? Hahah

Mä kerron sulle jos nainen on ihana. En ole edes tällä palstalla tavannut yhtäkään edes kirjoituksen perusteella.

Niin.

P.S. älä esitä vahvoja mielipiteitä kun olet niin alussa. Olet rookie. Käy pohjalla ja kiipeä ylös vuosia, tule sitten takas jos sulla on jotain hampaankolossa.

• YTN:_

Ja toinen avohoitopotilas :D yksi uusi skitsofrenikko vai oliko se asperger vai peräti dowmin-syndrooma :D

Kiva että sentään osaat fantasioida, kun et oikeita naisia pääse panemaan. Ja haha, just näitä sun juttujas, mistä kirjasta oikeen kopsaat näitä?

Mikä ihme tää sun kirjoitus tyyli on luuseri-ätmi :D

• ö.ä:::::::......

Ja kalpa on kaksiteräinen kirves jos et sitä tienny ja myös sm-liiga joukkue :D ei nainen

• letitbe.

Aloittajalle: Mitä todennäköisimmin kuvailemasi "ätmit" tai "ytmit" omaavat jonkin persoonallisuushäiriön tai mahdollisesti heidän äo:nsa on huomattavasti keskivertoa alhaisempi. Kannattaa ymmärtää, että järkevä, asiallinen keskustelu ei ole mahdollista heidän kanssaan ja heitä on normaaliväestössä kuitenkin melko vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18