hei eiköhän ruveta kuukaudeksi karkki-herkku lakkoon ja pois kaikki makeat kahvileivät, varmaan huomaamme kuukauden päästä että painokin on pudonnut eikä mielitekojakaan enää ole...!
karkki-herkku lakko
2
161
Vastaukset
- mahattäynnäplutopall
Veljellä on tuollainen tyttölapsi, syö aina mitä vaan sai suihinsa sokeri-juttuja, kaikki plutonium-pallot, ja taskut täynnä suklaakarkkeja eväänäkin.
Juoma auttaisi tuollaiseenkin. - 5+5
Heissan ! Itse oon "laihiksella" (elämäntaparemontti), ja reilun kuukauden ollut siis meneillään. Ekat 2,5 viikkoa suunnilleen olin ilman mitään herkkuja, ja ei siinä ollut ongelmaakaan, ei tehnyt edes pahemmin mieli. Annoin tuossa viikonko takaperin itseni syödä laskiaispullan, ja teki kyllä heti mieli toista :D tänään aion myös ottaa palan pannukakkua ja hiukan hilloa siihen, sillä vasta vastikään oon huomannu/tajunnu ettei yks herkuttelupäivä silloin tällöin ole pahaksi :) ja että se on rajoitettu se herkkujen määrä, ei saa riistäytyä käsistä ! Aion siis vastaisuudessakin syödä hillitysti jonkun pienen makean silloin tällöin, sillä se ei omaa painonpudotustani merkittävästi haittaa ;)
tsemppiä kumminkin itsellesi, kyllä se paino joo tahtoo tippua varsinkin jos aiemmin todistautunut herkkusuuksi ! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683041
- 922845
- 492077
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210