hei eiköhän ruveta kuukaudeksi karkki-herkku lakkoon ja pois kaikki makeat kahvileivät, varmaan huomaamme kuukauden päästä että painokin on pudonnut eikä mielitekojakaan enää ole...!
karkki-herkku lakko
2
173
Vastaukset
- mahattäynnäplutopall
Veljellä on tuollainen tyttölapsi, syö aina mitä vaan sai suihinsa sokeri-juttuja, kaikki plutonium-pallot, ja taskut täynnä suklaakarkkeja eväänäkin.
Juoma auttaisi tuollaiseenkin. - 5+5
Heissan ! Itse oon "laihiksella" (elämäntaparemontti), ja reilun kuukauden ollut siis meneillään. Ekat 2,5 viikkoa suunnilleen olin ilman mitään herkkuja, ja ei siinä ollut ongelmaakaan, ei tehnyt edes pahemmin mieli. Annoin tuossa viikonko takaperin itseni syödä laskiaispullan, ja teki kyllä heti mieli toista :D tänään aion myös ottaa palan pannukakkua ja hiukan hilloa siihen, sillä vasta vastikään oon huomannu/tajunnu ettei yks herkuttelupäivä silloin tällöin ole pahaksi :) ja että se on rajoitettu se herkkujen määrä, ei saa riistäytyä käsistä ! Aion siis vastaisuudessakin syödä hillitysti jonkun pienen makean silloin tällöin, sillä se ei omaa painonpudotustani merkittävästi haittaa ;)
tsemppiä kumminkin itsellesi, kyllä se paino joo tahtoo tippua varsinkin jos aiemmin todistautunut herkkusuuksi ! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033883
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392098Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311870Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et271687- 271582
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?761429- 221378
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2121322