Olen tyytyväinen, että olen vapaa.
En edes ymmärrä niitä jotka haikailevat petturin perään. Sillä ei se elämä mihinkään muuttus jos saisitte petturin takaisin. Itse säälin ykkösöitynyttä kakkosta ja pelkään hänen joutuvan kokemaan saman minkä itse expuolisoni kanssa aiheutivat minulle.
Ei kannata haikailla
8
506
Vastaukset
- tyytyväinen vapaa
kaikki säälii sitä seuraavaa kun se saa tosi huonon... huonompaa ei ole maailmassa
- eräsvain
tyytyväinen vapaa, täysin samaa mieltä.
- 20 v sitten
Kun on joskus erottu niin ei se aina tarkoita että tämä on ollut petturi... Tiet voivat lähteä erillee monestakin syystä ja sydämeen on jäänyt kaipaus....
- juuri sitä
kaipaus on sitä kun ei ole ketään muuta just nyt..
- juuri näin
juuri sitä kirjoitti:
kaipaus on sitä kun ei ole ketään muuta just nyt..
Miten väärässä voitkaan olla, näkee ettet tiedä mistä kirjoitat.
- tiedän tasan mistä
juuri näin kirjoitti:
Miten väärässä voitkaan olla, näkee ettet tiedä mistä kirjoitat.
tiedän tasan mitä tarkoitan omasta kokemuksesta, kun oma suhde ei kannattele, exä on mielessä niin muistorikkaana, kunnes taas... se on sellasta narsismia itsessä joka kannattaa kitkeä pois vaan
elämä on mennyt jo eteenpäin 20 vuodessa niin paljon että tuo on kyllä jo surkuhupaisaa - juuri näin
tiedän tasan mistä kirjoitti:
tiedän tasan mitä tarkoitan omasta kokemuksesta, kun oma suhde ei kannattele, exä on mielessä niin muistorikkaana, kunnes taas... se on sellasta narsismia itsessä joka kannattaa kitkeä pois vaan
elämä on mennyt jo eteenpäin 20 vuodessa niin paljon että tuo on kyllä jo surkuhupaisaaEdelleenkin olet väärässä etkä tiedä....
- mkmkk
Sä kuullostat aika katkeralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373843Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1072347Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin762022Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961751Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143715- 53699