Hei! Minulla on tulossa synttärit ihan pian ja en tiedä mitä voisin syödä kun laihdutan. Ja siis täytän 21 ja olen nainen. Olisiko kellään mitään vinkkejä ruuan suhteen? Kakkua ei varmasti sovi ottaa..mutta jos olisi terveellisempiä vaihtoehtoja?
Kiitos vinkeistä :)
mitä syödä kun on laihiksella ja synttärit tulossa?
7
160
Vastaukset
- Nuppu20
Dippivihanneksia, vähärasvaisia poppareita, proteiinilättyjä (banaania ja kananmunaa). Tossa nyt noi, mitä ekana tuli mieleen :D
- äly hoi älä jätä
Ei sillä yhdellä päivällä ole niin väliä.
- heikkulihei
On sillä vähä väliä :D ei sovi lipsuu ;)
- heikkulihei
heikkulihei kirjoitti:
On sillä vähä väliä :D ei sovi lipsuu ;)
Ja ehkä enskuus canarial sit herkuttelen ja vietän synttäreitä paremmin :)
- laihduttaja
Kyl sitä ny joskus (kerran kuus kohtuudel) saa herkutella...:D Mut esim vaik joku hedelmärahka on ainaki kevyttä ja hyvää...
- kermakakku
Ihan tavallista ruokaa saat syödä. Jälkkärinä voit herkutella hedelmärahkalla, marjakiisselillä, jäätelöllä...
Makeista leivonnaisista perinteinen täytekakku on kevein. Se tehdään sokerikakkupohjaan ja päällystetään kermavaahdolla, jota on jatkettu rahkalla.
Laske vaikka kalorit vertaillen täytekakku, viineri, piirakka jne. Eli täytekakku on laihduttajan herkku syntymäpäivillä. - eräs vaan
Tienaat kalorit etukäteen liikunnalla ja syöt kohtuudella herkkuja synttärinäsi! Kerran viikossa tai jos vielä harvemmin, niin ei herkuttelu kaada painonpudotustasi! Itse syön jotain herkkuja joka viikko yhtenä tai kahtena päivänä ja siltikin paino putoaa, koska harrastan paljon liikuntaa ja syön muina päivinä terveellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637