on!
onko juha-matti aaltonen yliarvostettu? ja haista sä salminen vi
2
161
Vastaukset
- MrJuha82
Juhamatti AAltonen on yksi parhaista.
Siksi hänet valittiin kisoihin.
Sakari Salmine on mainio pelaaja KHL:ssä, jopa paras Suomalaine siellä.
No Suomalainen ei tietenkään fanita ketään neppailijakiekkoilijaa,kuten Aaltonen ja Salminen.
Se on aika tyypillistä, mut Suomen koutsit on kehittyneet, jotka ei enään katso vinoon taiteilijoita tyyliin Hyvönen, Aaltonen, Konna, Kiiskinen, Salminen ja muut.
Sä et tiiä lätkästä mitään.
Maailman parhaat pelaajat joista ex-pelaaja Peter Forsberg oli tunnettu kikkailijana.
Hän monasti yksilösuorituksellaki ratkaisi pelin mm Suomea vastaan, surullisen kuuluisa 6-5 tappio Ruottille. - eiiei
Mää en ehkä kuitenkaan menis Salmista ihan taitelijaksi sanomaan :D Vaikka joku tami niin saattaa sanoakkin niin valot päälle nyt sielläki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912