Eli tarkoituksena olisi ostaa jonkinlainen kitarapaketti, jotta voin kotonani revitellä vanhojen 80-luvun suosikkien, kuten ozzyn, rainbown, maidenin tai vaikka helloweenin tahtiin.Itse joskus aikoinaan 80-luvulla hiukan jo soittelin mutta innostus hiipui sittemmin. Olisiko tällainen setti hyvä valinta tarkoitukseeni:
Fender SquierAffinitiyStratHSS Set CA hinta 277 eur
http://www.thomann.de/fi/fender_squieraffinitiystrathss_set_ca.htm
Pesee lienee 80-luvun kamat mennen tullen...
Eli irtoisiko tästä setistä saundit grazy trainin ja trooperin kepittämiseen..?
Tästäkö aloituspaketti
5
98
Vastaukset
- KitaramiesX
Suosittelisin oikean kitaran hommaamista, pikku vahvarin saa n. 100€ hintaan ja suosittelen sellaisesta Fenderin Mustang merkkiä.
- katsellut
Kesyltä vaikuttaa tuo paketti, vahvariin kyllästyt aika pian.
Torissa ja keltaisessakin pörssissä esim.on isovanhempien ostamia parempia paketteja myynnissä, ja halvemmalla, kun soiton opiskelu on ollutkin jälkikasvun mielestä niiiiiin paljon työtä vaativaa. - KitaramiesX
katsellut kirjoitti:
Kesyltä vaikuttaa tuo paketti, vahvariin kyllästyt aika pian.
Torissa ja keltaisessakin pörssissä esim.on isovanhempien ostamia parempia paketteja myynnissä, ja halvemmalla, kun soiton opiskelu on ollutkin jälkikasvun mielestä niiiiiin paljon työtä vaativaa.Fenderin mustangeja saa isommillakin elementeillä voittaa joka tapauksessa marketti rimpulat.
Tuollaista pakettia en ostaisi.
- GuitarNoob
Ostin itse juuri ESP EC-50 ja sen kaveriksi Rolandin Minicuben.
Kyllä tolla rautaneidot yms. soittelee jo ilokseen eikä ollut hinnalla pilattu setti.- poikasten lelut
Kait sillä koiran sängyn alle saa piiloon, eipä muuta.
Töihinhän tuon paketin kanssa ei minnekkään kannagta pyrkiä, joten tuolla rahalla saa kyllä asiallisemmatkin työkalut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888