Eli tarkoituksena olisi ostaa jonkinlainen kitarapaketti, jotta voin kotonani revitellä vanhojen 80-luvun suosikkien, kuten ozzyn, rainbown, maidenin tai vaikka helloweenin tahtiin.Itse joskus aikoinaan 80-luvulla hiukan jo soittelin mutta innostus hiipui sittemmin. Olisiko tällainen setti hyvä valinta tarkoitukseeni:
Fender SquierAffinitiyStratHSS Set CA hinta 277 eur
http://www.thomann.de/fi/fender_squieraffinitiystrathss_set_ca.htm
Pesee lienee 80-luvun kamat mennen tullen...
Eli irtoisiko tästä setistä saundit grazy trainin ja trooperin kepittämiseen..?
Tästäkö aloituspaketti
5
112
Vastaukset
- KitaramiesX
Suosittelisin oikean kitaran hommaamista, pikku vahvarin saa n. 100€ hintaan ja suosittelen sellaisesta Fenderin Mustang merkkiä.
- katsellut
Kesyltä vaikuttaa tuo paketti, vahvariin kyllästyt aika pian.
Torissa ja keltaisessakin pörssissä esim.on isovanhempien ostamia parempia paketteja myynnissä, ja halvemmalla, kun soiton opiskelu on ollutkin jälkikasvun mielestä niiiiiin paljon työtä vaativaa. - KitaramiesX
katsellut kirjoitti:
Kesyltä vaikuttaa tuo paketti, vahvariin kyllästyt aika pian.
Torissa ja keltaisessakin pörssissä esim.on isovanhempien ostamia parempia paketteja myynnissä, ja halvemmalla, kun soiton opiskelu on ollutkin jälkikasvun mielestä niiiiiin paljon työtä vaativaa.Fenderin mustangeja saa isommillakin elementeillä voittaa joka tapauksessa marketti rimpulat.
Tuollaista pakettia en ostaisi.
- GuitarNoob
Ostin itse juuri ESP EC-50 ja sen kaveriksi Rolandin Minicuben.
Kyllä tolla rautaneidot yms. soittelee jo ilokseen eikä ollut hinnalla pilattu setti.- poikasten lelut
Kait sillä koiran sängyn alle saa piiloon, eipä muuta.
Töihinhän tuon paketin kanssa ei minnekkään kannagta pyrkiä, joten tuolla rahalla saa kyllä asiallisemmatkin työkalut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749