Riki Sorsa
Pave Maijanen(koulutettu ääni, kultakurkku)
Hector
Juice(ei teknisesti paras lähelläkään, mut taito tuoda teksti esille syvällisellä lauluäänellään, sillä laulaa sydämmestä)
Jonna Tervomaa
Chisu
Tarja Turunen
Jukka Kuoppamäki
Kari Tapio
Kirka
Topi Sorsakoski
Maarit Hurmerinta
Olavi Virta
Tapani Kansa(poikkeuksellisen upea laulaja, teknisesti paras Suomessa)
Muita ihan hyviä laulajia mm;
Pauli Hanhiniemi
Vartiaisen Jenni
Paula Vesala
Pertti Neumann
Jussi Hakulinen
Haloo Helsingin laulaja
Anna Puu
Pate Mustajärvi
Costi Hautamäki
Ismo Alanko
Ilkka Alanko
Kalle Ahola
Timo Rautiainen
Huonoja laulajia;
Olli Lindholm(muttei hänkään aina vejä huonosti)
M.A.Numminen
Matti Nykänen
Samuli Putro??? Putrosta ei voi olla täysin varma, koska hän saattaa laulaa erikoisella tavalla, mut osaisi laulaa kuten muutki
mut jos ei osaa, ni on huono laulaja.
Jokatapauksessa se Putron puhelaulu ei aina vakuuta täysin mua.
Hyviä laulajia;
6
343
Vastaukset
- mun mielipide
No ei Matti Nykänen ole laulaja. Ja Jenni Vartiainen laulaa kuin sais multi-orkut joka lauseen jälkeen (ties vaikka saakin studiolla kun tuottajan kanssa seurustelee). Ei siinä, onhan Jenni upea nainen. Samuli Putro on huippuhyvä. Chisu vinkuu kuin pistetty sika, Anna puu honottaa nenään, kauheita.
- Mestarit
Arto Sotavalta
Tapio Heinonen
Kuuluvat mielestäni parhaimpien joukkoon.- Muutama
Samoin Lasse Hoikka, Jukka Lampela, Jouni Ruokamo, Eero Magga, Teuvo Oinas ja Tarja Ylitalo.
- ....................
https://www.youtube.com/watch?v=yU_PEuDGtuM
Kaikki eivät hänen ääntään diggaa, eivätkä hyvänä laulajanakaan pidä, mutta persoonallisuutta ainakin on, ja itse en mistään teknisesti "oikeaoppisesta" laulusta tykkääkään, mutta diggaankin enemmän rouheata rock -puolen tulkintaa.
Tässä toinen ääni:
https://www.youtube.com/watch?v=KEiUOPB3mGM
Rane Rautiainen, ei niinkään taito, mutta ääni. Sanoihan se Järvisen Klasukin levyraadissa, että "laulajallahan oli ääni". - Vanhat hyvät
-60 -70 luvun iskelmätähdet olivat järjestään hyviä laulajia, verrattuna moneen nykyiseen, jos pääsivät levyttämään asti. Ei Topi Kärkikään päästänyt huonoja tuhlaamaan aikaa studiossa. Joku Irwin taisi aiheuttaa vähän nikotteluja kuuntelijoissa ja Dannynkin alkaikojen taidoista voi ollaa montaa mieltä. Mutta Markku Aro, Jamppa Tuominen, Pasi Kaunisto, Taiska...
- Late0900
Pertti Nipa Neumann on hyvä. Turhaan haukutaan taitavaa musikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663