Ajattelin siis ripsienpidennysten sijaan kokeilla näitä itseliimattavia ripsitupsuja. Onko kellään kokemusta minkä merkkisiä kannattaisi ostaa ? Ja mitä liimaa olette niiden kanssa käyttäneet ? Itselläni on DUO-ripsiliima joka on ainakin normaalien tekoripsien kanssa ollut hyvää mutta pysyisiköhän nuo tupsut sillä kiinni ? Olen siis lähdössä Turkkiin lomalle viikoksi ja haluaisin ne ripset sinne niin että kestäisi sen koko viikon eikä siellä tarvis sitten niin paljoa meikkailla.. :) Kiitos jos joku osaa auttaa ! :)
Itselaitettavat irtoripset , auttakaa !
2
777
Vastaukset
- ElizaB
Itse laitan nykyään koko irtoripsirivin kerralla, kun olen ulos lähdössä. Mutta ei niitä kannata eikä voi koko aikaa pitään, vaan laittaa ainoastaan, kun menee bailaamaan. Mielestäni kannattaa käyttää noita irtoripsiä, Seppälästä saa ne hintaan 3,95€ ja kirpparilta löysin 1,5 eurolla, uudet tietenkin. Yleensä leikkaan niitä vähän, on liian pitkät silmilleni eli leikkaan silmäkulmasta pienet tupsut pois. Liimaamiseen menee ehkä 5 minuuttia, ja kun tulet yöllä kotiiin kiskaiset vaan ripset pois ja peset naamasi, niin tulee hygieniakin kuntoon. Seuraavana päivänä voit laittaa samat ripset uudelleen. Itse käytän vain kerran, kun käyn sen verran harvoin ulkona.
Hyvä ripsiliima on eylure, muistaakseni sekin Seppälästä ostettu erilinen liimapullo. Liima on valkoista mutta muuttuu ripsissä mustaksi. - pirtsu2
Itse olen tilannut ripsiä tälläisesta verkkokaupasta kuin makeupshop.fi heidän myymät ripset ovat osoittatuneet ihan toimiviksi halpaan hintaan nähden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713