Yhdistelmähiihdon jälkeen naistoimittaja haastatteli Sami Jauhojärveä "mitä tämänpäiväinen antoi jatkoon". Tähän Sami vastasi " kylmän ringin perseeseen".
Tottakai lähes jokainen lähetystä seurannut tajusi mitä Sami tarkoitti: sitä, että sija kolmen-ja neljänkymmenen välissä useita minuutteja voittajalle hävinneenä ei hyvää lupaa jäljellä moleviin kilpailuihin.
Mutta, mitä tajusi naistoimittaja? Ei yhtään mitään! Ja siksi tiukkas " mitä tarkoitat"?
Tämä riitti Samille joka jätti haastettelun kesken ja pakeni hihitellen paikalta.
Mistä näitä pukukoppi sarkasmia ymmärtämättömiä naistoimittajia oikein sataa?
Vastaavia haastetteluja on jo useita vaikka kisapäivät ovat vasta aluillaan.
Mitä myötähäpeää sitä vielä saapi kestääkää kisastudion bimboilta, ne ovat kuin karjatilalle maatalouslomittajaksi talutettu vaatturi, yhtä ulkona hommasta molemmat, kisastudion bimbot ja vaatturi.
Kisastudion bimbot halventamat tapahtumaa.
Mark000
3
103
Vastaukset
- Erkki Juuasta
Kieltämättä myös minä olen ihmetellyt millä meriiteillä moni juontaja on rekrytoitu Scotkuun.
- Erkki Juuasta
Kieltämättä myös minä olen ihmetellyt millä meriiteillä moni juontaja on rekrytoitu Scotkuun.
- kari kekäläinen 8
Nelosen uutisten lahtaaminen näkyy toistuvan ylen Shotsin miehityksessä.
Mukaan on haalittu kokki-ja pukeumisvinkkeihin erikoistuneet tekijät omista ohjelmistaan lainaksi ja annettu muutama urheilua sisältävä kirja luettavaksi, että jotain es tietäs ja ei muuta kun sillä opiskelulla Shotsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773701
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851648Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271405- 1591278
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut211076Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785