Lopullinen kaikenteoria (TOE)

Gradius

Vieteriteoria tulee muuttamaan käsitystämme kappaleiden vuorovaikutusten suhteista, ja samalla selittämään luontoa nanotasolta aina kosmoksen mittakaavaan saakka. Vain avaruutta ja perusmekaniikkaa käyttäen saadaan esitys sähkömagneettisille ilmiöille - vieterin oskillaatio vastaa SMG-kentän värähtelyä. Teoriassa gravitaatio ilmaistaan "jousivakion" avulla, joka muodostuu (tässä vaiheessa tutkimusta) 7 komponentista. Tällä työkalulla selittyvät vaivatta planeettojen elliptiset radat, joihin päädyin omalla ajatuskokeella (Gedankenexperiment): kun pyörittää jousen päässä olevaa punnusta itsensä ympäri, niin "planeetan" rata muistuttaa ellipisiä!

Epätarkkuusperiaate sisältyy kuin automaationa vieteriteorian kenttäyhtälöihin (vieterimmäistä alkeishiukkasta ei voi puristaa pieneen tilaan ilman kasvavaa jännitysvoimaa), ja esimerkiksi elektronin kaksoisrakokoe selittyy vastaavilla viritysenergioilla tai vieterien ominaisvärähtelyllä.

Ensimmäistä kertaa kyetään yhdistämään suhteellisuusteoria ja kvanttifysiikka tavalla, joka soi yhtälöissä kuin Mozartin korviahivelevät sävelet. Tämän työn lopullinen versio kaikkine matemaattisine yhtälöineen valmistunee lähiaikoina ja fyysikot kautta maailman pääsevät testaamaan tämän uudenajan teorian paikkansapitävyyttä.

Olen kehitellyt tätä uutta Kaikenteoriaa jo useamman vuoden ajan, ja nyt minusta tuntuu siltä, että voi saattaa tietoni koko tiedemaailman tietoisuuteen. Mielelläni vastaan teoriaani koskeviin kysymyksiin.

13

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+1

      Kuulostaa hyvältä! Onko teoriallasi jo kotisivut ja oletko käynyt ulkomaisilla foorumeilla teoriaa esittelemässä? Liittyykö teorian käytännön sovelluksiin akkuporakone ja lepattavat verhot?

      • Gradius

        En halua ottaa kantaa mielenterveysongelmaisten kilpaileviin teorioihin.

        Vieteriteoria on vakavasti otettava uusi ehdotus tieteen saralla ja siihen on uhrattu paljon ajatustyötä. Jo Einstein kehoitti laatimaann fysiikan teoriat mahdollisimman helposti ymmärrettäviksi ja vieteriteoria on sen kultaisen periaatteen ylistys!


      • Post Doc
        Gradius kirjoitti:

        En halua ottaa kantaa mielenterveysongelmaisten kilpaileviin teorioihin.

        Vieteriteoria on vakavasti otettava uusi ehdotus tieteen saralla ja siihen on uhrattu paljon ajatustyötä. Jo Einstein kehoitti laatimaann fysiikan teoriat mahdollisimman helposti ymmärrettäviksi ja vieteriteoria on sen kultaisen periaatteen ylistys!

        Mallistasi ei ole ikinä vastusta TOEBIn matemaattiselle ennustuvoimalle!


      • ökjbhökjb
        Post Doc kirjoitti:

        Mallistasi ei ole ikinä vastusta TOEBIn matemaattiselle ennustuvoimalle!

        Eikä OSP:n tonttutihentymille.


      • vieteri ville
        ökjbhökjb kirjoitti:

        Eikä OSP:n tonttutihentymille.

        --- todella hyvä ja järkeenkäyvä teoria kaiken epäkeskoisuudelle -- kannatetaan !


    • liikaakysymyksiäilmv

      Ihan kiva pakkaus... en silti ymmärrä miten se selittäisi mustan aukon. Vaikka neutronitähdet ja magnetronit se kykenee selittämään.

      Itselläni on mustiin aukkoihin liittyvä "pakkomielteinen" teoria kehitteillä, joka valmiina luultavasti, voisi selittää kaikki tunnetut ilmiöt.

      Teoriani soveltaa eniten Heisenbergin epätarkkuusperiaatetta, Schwarzschildin sädettä ja Paulin kieltosääntöä.

      • iughpiugpuoy

        Magnetroni on mikroaaltoja generoiva "putki". Tarkoitit kai magnetaria?


      • liikaakysymyksiäilmv
        iughpiugpuoy kirjoitti:

        Magnetroni on mikroaaltoja generoiva "putki". Tarkoitit kai magnetaria?

        Aivan... oli valitettavasti magnetronit mielessä kun tuli tässä berryliumoksidia kierrätettyä aikansa nähneistä magnetroneista.


      • neronheikkoudet
        liikaakysymyksiäilmv kirjoitti:

        Aivan... oli valitettavasti magnetronit mielessä kun tuli tässä berryliumoksidia kierrätettyä aikansa nähneistä magnetroneista.

        Ja ennenkuin, joku jonne siellä päätteessä lukee, että mistä saa hankittua berryliumoksidia... Saanen sanoa, että sitäkun saat pölynä hengitysteihisi todella pienen määrän niin sairastat loppuelämäsi vakavaa keuhkosairautta (Beryllioosi) HUOMATTAVASTI suurentuneella riskillä sairastua luu/verisyöpään. Se on karsinogeeni ja sen LD50 on 2.062 mg kg (hiiri, oraali).


      • öujhiguyfu
        neronheikkoudet kirjoitti:

        Ja ennenkuin, joku jonne siellä päätteessä lukee, että mistä saa hankittua berryliumoksidia... Saanen sanoa, että sitäkun saat pölynä hengitysteihisi todella pienen määrän niin sairastat loppuelämäsi vakavaa keuhkosairautta (Beryllioosi) HUOMATTAVASTI suurentuneella riskillä sairastua luu/verisyöpään. Se on karsinogeeni ja sen LD50 on 2.062 mg kg (hiiri, oraali).

        Huh.
        Hyvä kun kerroit tuntevasi asian. Hetken jo luulin sinun käsittelevän berylliumoksidia tietämättä sen vaarallisuutta. Sitä on esimerkiksi suurtehoisissa päätetransistoreissa.


    • Gradius

      Taitaa olla liian vaikeaselvoista palstalaisille.

      • Onhan täällä riemunamme jo mm. nanomenninkäisukko, putoilevan tilan ukko, verhonheiluttajaukko ja pakurikääpäukko.

        Kyllähän seuraan vielä vieteriukkokin soppii, pannaan ne samaan pehmustettuun koppiin!


      • Sinusta myös sitten varmaan litteän Maan teoria on liian vaikeaselkoista geologeille, kun he eivät lähde väittelemään litteän Maan teoreetikkojen kanssa?

        Ja haikarateoria on liian vaikeaselkoista kätilöille?
        Ja enkeliparannus on liian vaikeaselkoista kirurgeille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe