tervetuloa uudistuvalle netmissioniin keskustelemaan uskosta jeesuksseen
netmission uudistuu paremmaksi
50
149
Vastaukset
- Iso Parru
Suositan puimatannerta.
- tappelevat lahkolais
Ja jälleen uskovaiset lahkolaiset tappelevat keskenään, kuka on oikeassa, kuka on parempi. Soo, soo uskovaiset!
- huijarilafkat:
Minä en suosita kumpaakaan.
Kummallakaan ei toiminta ole rehellistä.
Joudutte nopeasti henkilökohtaisiin vaikeuksiin, kuten itselleni kävi jo vuosia sitten Netmissionin välinpitämättömän tietoturvan vuoksi.
Samaten molemmilla foorumeilla äänekkäästi vastustetaan kaikkea vanhaa kristinuskoa, kuten tälläkin foorumilla, eli pilkaten hyökätään kristittyjä, kuten luterilaisia ja katolilaisia vastaan ja kun kristitty heidän pilkastaan loukkaantuu, kristityt bannataan, ei pilkkaajia. Useimmat pahimmista pilkkaajista kuuluvat näiden foorumeiden moderaattoreihin.
He eivät myöskään Suomen lain mukaisesti poista foorumeilta poistuneiden tietoja, vaan pitävät laitonta henkilörekisteriä, josta on faktaa. Ilmoituksista huolimatta nettipoliisi ei ole puuttunut heidän rikolliseen toimintaansa. Onko Netmission uudistumassa niin, että siellä saa vapaasti keskustella mm helluntaikirkon ja helluntaiseurakuntien välisestä jännitteestä? Ja onko siellä kenties mahdollista arvioida myös Marko Selkomaan opetukset Raamatun valossa?
- kokemuksesta oppinut
No ei tietenkään!
Itse, jo vuosia sitten kirjoitin suoraan Toronton herätyksen olevan Saa'tanasta ja koko puljun huijausta, mutta muutamien helluntaisaarnaajienkin toimesta minua laumapilkattiin, minun suuni nopeasti tukittiin. Tehtiin olo tukalaksi foorumilla, nimitettiin PH:n pilkkajaksi ja Toronton herätyksen olevan varmasti Jumalan tekoa!
Tällainen on Netmissio.
Ei Luciferin pulju mihinkään muutu. - SElkovaara
Selkomaakritiikkiä voi esittää nykyään kunhan sen tekee viisaasti.
Tämä on hyvä linkki jos aikoo esittää kritiikkiä.
http://www.jeesusonherra.se/m3/FUEGO_Selkomaa.pdf
- näin on
Puimatantereelle kun Knuutti poistuu ylläpidosta.
- Näin asia on.
Kun reijjo oli Netmissionissa niin kritiikki oli kielletty. Nykyään myös voi linkittää kristitynfoorumin tekstejä. Mice ja Mace ovat järkimodeja.
- lahkojen uhri
Näin asia on. kirjoitti:
Kun reijjo oli Netmissionissa niin kritiikki oli kielletty. Nykyään myös voi linkittää kristitynfoorumin tekstejä. Mice ja Mace ovat järkimodeja.
En ole vuosiin lähes lukenutkaan koko forkkaa. Hyvin harvoin vilkaissut.
Jokin tietojenkeruu foorumin lukijoiden ip:istä siellä on, päätellen siitä, miten foorumisofta reagoi luettuihin ketjuihin.
Samaten Puimatanner säilyttää nämä tiedot poistuneista kirjoittajista, joka on laitonta henkilörekisterin pitämistä.
Varoitan todellakin menemästä näille foorumeille. He uskovat olevansa kaikkien maallisten lakien yläpuolella ja rikkovat niitä reippaasti.
.
. - 234
lahkojen uhri kirjoitti:
En ole vuosiin lähes lukenutkaan koko forkkaa. Hyvin harvoin vilkaissut.
Jokin tietojenkeruu foorumin lukijoiden ip:istä siellä on, päätellen siitä, miten foorumisofta reagoi luettuihin ketjuihin.
Samaten Puimatanner säilyttää nämä tiedot poistuneista kirjoittajista, joka on laitonta henkilörekisterin pitämistä.
Varoitan todellakin menemästä näille foorumeille. He uskovat olevansa kaikkien maallisten lakien yläpuolella ja rikkovat niitä reippaasti.
.
.Onko sofiinalla näyttöä jos lähdetään tutkimaan poliisin kanssa?
- 456
234 kirjoitti:
Onko sofiinalla näyttöä jos lähdetään tutkimaan poliisin kanssa?
Ei muuta kuin Sofiina kiinni puheistaan!
- juupsis
Näin asia on. kirjoitti:
Mice on hyvä mode.
- lahkojen uhri
456 kirjoitti:
Ei muuta kuin Sofiina kiinni puheistaan!
Mistäs sinä keksit nimen "Sofiina"?
Jo tuossa itsessään on näyttö. - KnutL / Puimatanner
Mitä sinulla on minua vastaan?
- tietoturva enator
Tietoturva ratkeaa sillä kun perustaa sähköpostitilin
[email protected]
ja rekisteröityy nimellä Sofi Selkovaara
Kukaan ei tiedä oikeaa henkilöllisyyttä enkä sitä pystytä selvittämään eikä modeilla ole aikaa tutkia tuota sen enempää koska muita tietoja sinne rekisteröitymisess ei tarvita.- pliis ja plaas
Eihän foorumeille jää kuin ip, ja se jää joka paikkaan missä kirjoittelet netissä, miten sitä voi paluupostissa vaatia takaisin. Pientä järjenkäyttöä please.
- hellureiden uhri
pliis ja plaas kirjoitti:
Eihän foorumeille jää kuin ip, ja se jää joka paikkaan missä kirjoittelet netissä, miten sitä voi paluupostissa vaatia takaisin. Pientä järjenkäyttöä please.
Mutta sen väärinkäyttö on rikos.
Jos se onkin tiedossa, sitä ei saa tallentaa, eikä muidenkaan henkilötietojen kanssa yhdistää mihinkään sellaiseen rekisteriin, jossa se aiheuttaa vahinkoa kyseiselle käyttäjälle. Foorumi voi rekisteröidä käyttäjänsä, mutta käyttäjän poistuttua, sen on poistettava kaikki saadut henkilötiedot käyttäjästä.
Esim. Puimatanner. Sinne kirjautuessa k.o. foorumin ylläpito on saanut nickiltämainitun henkilön tietoja, kuten ip:n. Henkilön poistuessa, nämä toisiinsa yhdistävät tiedot on kaikki poistettava.
Mikäli tapahtuu rikosasia, tällöin foorumi antaa ip:een poliisin tutkittavaksi. Sillä itsellä ei enää saa olla tietoa kenen ip:stä on kysymys. Heillä voi olla ip tallessa, mutta ei tietoa kenen se on.
Otetaan esimerkki: kirjoittaja on ikibannattu ja poistettu kirjoittamasta foorumilla. Mutta foorumin lukuoikeutta ei foorumi sananvapauslain mukaisesti saa estää, väärinkäyttämällä sen aiemmalta kirjoittajalta saamaa ip-osoitetta, eli ikäänkuin pitämällä linjaa auki jo poistuneen kirjoittajan yksityiselle koneelle, jota saattavat käyttää muutkin kuin juuri nimenomainen, aiempi kirjoittaja.
Mikäli ikibannattu henkilö jostain syystä pyrkisi takaisin k.o. foorumille, on tapahtumasarja uusi ja se käsitellään uutena.
Jo äsken ilmeni se tosiasia, että k.o. foorumit olivat tietoisia tietyn henkilön ip-osoitteesta, jota väärinkäyttivät: esittämällä erään, heidän foorumillaan tunnetun nickin nimen, johon heillä ei ollut laillista oikeutta. Näin esitettiin nicki Sofiinalle julkinen, laiton uhkaus. Tällainen nimeäminen on mahdollista vain laittoman tietojenkeruun, sekä laittoman henkilörekisterin pitämisen kautta.
. - niin että miten
hellureiden uhri kirjoitti:
Mutta sen väärinkäyttö on rikos.
Jos se onkin tiedossa, sitä ei saa tallentaa, eikä muidenkaan henkilötietojen kanssa yhdistää mihinkään sellaiseen rekisteriin, jossa se aiheuttaa vahinkoa kyseiselle käyttäjälle. Foorumi voi rekisteröidä käyttäjänsä, mutta käyttäjän poistuttua, sen on poistettava kaikki saadut henkilötiedot käyttäjästä.
Esim. Puimatanner. Sinne kirjautuessa k.o. foorumin ylläpito on saanut nickiltämainitun henkilön tietoja, kuten ip:n. Henkilön poistuessa, nämä toisiinsa yhdistävät tiedot on kaikki poistettava.
Mikäli tapahtuu rikosasia, tällöin foorumi antaa ip:een poliisin tutkittavaksi. Sillä itsellä ei enää saa olla tietoa kenen ip:stä on kysymys. Heillä voi olla ip tallessa, mutta ei tietoa kenen se on.
Otetaan esimerkki: kirjoittaja on ikibannattu ja poistettu kirjoittamasta foorumilla. Mutta foorumin lukuoikeutta ei foorumi sananvapauslain mukaisesti saa estää, väärinkäyttämällä sen aiemmalta kirjoittajalta saamaa ip-osoitetta, eli ikäänkuin pitämällä linjaa auki jo poistuneen kirjoittajan yksityiselle koneelle, jota saattavat käyttää muutkin kuin juuri nimenomainen, aiempi kirjoittaja.
Mikäli ikibannattu henkilö jostain syystä pyrkisi takaisin k.o. foorumille, on tapahtumasarja uusi ja se käsitellään uutena.
Jo äsken ilmeni se tosiasia, että k.o. foorumit olivat tietoisia tietyn henkilön ip-osoitteesta, jota väärinkäyttivät: esittämällä erään, heidän foorumillaan tunnetun nickin nimen, johon heillä ei ollut laillista oikeutta. Näin esitettiin nicki Sofiinalle julkinen, laiton uhkaus. Tällainen nimeäminen on mahdollista vain laittoman tietojenkeruun, sekä laittoman henkilörekisterin pitämisen kautta.
.Miten voi antaa ikibannia ellei ole jokin osoite joka liittää tietyn yhteyden siihen bannattuun ?
ja se jokin on IP -osoite. - eivoiollatotta.
niin että miten kirjoitti:
Miten voi antaa ikibannia ellei ole jokin osoite joka liittää tietyn yhteyden siihen bannattuun ?
ja se jokin on IP -osoite.Joku kirjoitti:
-
Siis mitkä toisiinsa yhdistävät tiedot??? Joka paikkaan jää vain ip jos et nimeäsi anna, mistä he sulle jotakin muuta sieltä repivät, Haloo, aikuistu nyt hyvä ihminen. - poistunut nicki
niin että miten kirjoitti:
Miten voi antaa ikibannia ellei ole jokin osoite joka liittää tietyn yhteyden siihen bannattuun ?
ja se jokin on IP -osoite.Kyseessä onkin laiton toiminta. Sellaista ikibannia ei voi antaa, jonka olemus perustuu laittomaan henkilörekisteriin.
Ajallisen bannin voi antaa foorumin jäsenelle, joka siis itse sallii näiden tietojensa ylläpitämisen foorumijäsenyytensä aikana. Mutta jäsenyyden päätyttyä, on kaikki hänen henkilötietonsa poistettava. Foorumin ulkopuoliselle henkilölle ei laillisesti voi antaa bannia, eikä estää häntä lukemasta foorumia, eikä se laillisin keinoin olisi edes mahdollista.
Olen tätä asiaa jo aiemmin joutunut selvittämään täällä, ulkopuolella Puimatantereen, sillä minulla ei ole omalta koneeltani ollut mahdollisuutta edes lukea sitä, enkä esim. ole tietoinen, mitä siellä mahdollisesti on minusta, tai tästä asiasta kirjoitettu.
Netmissiosta lähdin itse jo vuosia sitten, enkä ole siellä bannattu. Pystyn halutessani lukemaan sitä. Havaitsen kuitenkin merkkejä siitä, että ip:ni jollain tavoin tallentuu myös siellä. Ilmeisesti sen tallentuminen ei ole laitonta, ellei sen yhteydessä tallennu tieto myös muista, ip:n haltijan henk.kohtaisista tiedoista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Henkilörekisteri
http://www.tietosuoja.fi/
. - 5678
poistunut nicki kirjoitti:
Kyseessä onkin laiton toiminta. Sellaista ikibannia ei voi antaa, jonka olemus perustuu laittomaan henkilörekisteriin.
Ajallisen bannin voi antaa foorumin jäsenelle, joka siis itse sallii näiden tietojensa ylläpitämisen foorumijäsenyytensä aikana. Mutta jäsenyyden päätyttyä, on kaikki hänen henkilötietonsa poistettava. Foorumin ulkopuoliselle henkilölle ei laillisesti voi antaa bannia, eikä estää häntä lukemasta foorumia, eikä se laillisin keinoin olisi edes mahdollista.
Olen tätä asiaa jo aiemmin joutunut selvittämään täällä, ulkopuolella Puimatantereen, sillä minulla ei ole omalta koneeltani ollut mahdollisuutta edes lukea sitä, enkä esim. ole tietoinen, mitä siellä mahdollisesti on minusta, tai tästä asiasta kirjoitettu.
Netmissiosta lähdin itse jo vuosia sitten, enkä ole siellä bannattu. Pystyn halutessani lukemaan sitä. Havaitsen kuitenkin merkkejä siitä, että ip:ni jollain tavoin tallentuu myös siellä. Ilmeisesti sen tallentuminen ei ole laitonta, ellei sen yhteydessä tallennu tieto myös muista, ip:n haltijan henk.kohtaisista tiedoista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Henkilörekisteri
http://www.tietosuoja.fi/
.Siis mikä ihmeen henkilörekisteri jos et edes niemeäsi ole antanut, vain ip tallentuu. Pysy poissa netistä jos tällaiset asiat eivät ole sinulle selviä.
- poistunut häirikkö
eivoiollatotta. kirjoitti:
Joku kirjoitti:
-
Siis mitkä toisiinsa yhdistävät tiedot??? Joka paikkaan jää vain ip jos et nimeäsi anna, mistä he sulle jotakin muuta sieltä repivät, Haloo, aikuistu nyt hyvä ihminen.Toistan: foorumi ei saa ylläpitää mitään sen ulkopuolisten, yksityisten kirjoittajien tietorekistereitä. Foorumin ulkopuoliset henkilöt eivät voi olla missään "ikibannissa", eikä foorumi voi estää heidän lukuoikeuttaan.
Vain foorumin jäsenet voidaan pitää bannissa. Foorumilta poistuneen kirjoittajan kaikki saadut tiedot, ip:tä myöten on poistettava. Tuollainen "ikibanni" olisi siis teknisesti mahdoton, tai sitten laiton.
Nyt ei siis ole kysymys siitä, että tuntisin halua tai aikomusta palata kyseiselle foorumille. Kysymys on siitä, että havaitsen heidän laittomasti panttaavan tietojani. Näin he panttaavat varmasti myös monien muidenkin foorumilta poistuneiden tietoja.
HEILLÄ EI SAA OLLA MITÄÄN HENKILÖREKISTERIÄ FOORUMILLE KUULUMATTOMISTA HENKILÖISTÄ.
Teknisesti, ainoastaan foorumin jäsenyyteen jätettyjen, bannattujen henkilöiden tiedot ja ip-osoitteet voivat olla foorumin rekisterissä. Ei merkitse mitään, vaikka yksin ip-osoite, ilman nickiä ja mitään muitakaan tietoja, yksin ilmoittaisi bannin. Sillä se ilmoittaa kuitenkin: tässä on "bannattu ip." Tätä tietoa ei heillä saa olla FOORUMILTA POISTUNEIDEN nickien kohdalla. Foorumilta poistunutta ei voi pitää "bannissa", sillä hänellä ei ole enää mitään tekemistä k.o. foorumin, eikä k.o. foorumilla hänen kanssaan, bannien kanssa tai ilman.
Käsittäkää ero foorumijäsenien, sekä foorumin ENTISTEN, poistuneiden jäsenien, tai keiden tahansa ei-foorumille kuuluvien henkilöiden välillä.
Laiton henkilörekisteri on esim. sellainen, jos sinä / minä itse alkaisimme kerätä tietoja yksityisistä nettikirjoittajista, tehden listaa näiden henkilökohtaisista asioista, vaikka ne hajallaan kirjoitettuina olisivatkin olleet kaikkien luettavissa. Kukaan ei rehellisistä syistä listaisi keidenkään yksityishenkilöiden tietoja ja tällainen onkin laitonta.
Mikäli poliisi löytäisi esim. koneeltasi tai kirjoituspöytäsi laatikosta / seinälaatan takaa / kukkapurkistasi tällaisen nimiluettelon, tarkkoine merkintöineen ja henkilön yksityisine tietoineen, en edes tiedä, minkälaisen tuomion siitä saisi. Sillä kukaan ei keräilisi tälläisiä tietoja missään laillisissa tarkoituksissa.
Jo tässä ketjussa ilmeni laittoman rekisteripitäjien mahdollinen uhkaus: mainittiin tietyn foorumin entinen nicki, jota ei laillisesti olisi saanut tehdä ja jonka mainittu nicki hyvällä syyllä saattaa tulkita henkilökohtaiseksi uhkaukseksi.
. - tallennettu kristity
5678 kirjoitti:
Siis mikä ihmeen henkilörekisteri jos et edes niemeäsi ole antanut, vain ip tallentuu. Pysy poissa netistä jos tällaiset asiat eivät ole sinulle selviä.
Miksi MINUN pitäisi pysyä pois netistä?
Jos foorumeita hoidetaan laillisesti, ei yksityisille kirjoittajille synny vahinkoa.
Huippua tässä on se, etten edes itse ollut mikään häirikkö siellä, vaan vastasin lopulta tiukasti siellä harjoitettuun kristittyjen vastaiseen laumakiusaamiseen.
Meidät kristinuskoiset poistettiin sieltä. Olen täällä lukenut, että pari muutakin kristittyä on sieltä "ikibannattu".
Asia itsessään olisi yhdentekevä, ellei se teknisesti toteutettuna olisi laiton.
Heillä ei saa olla mitään tallennettuja tietoja ei-foorumijäsenistä, ei edes ip:tä. - 15+9
tallennettu kristity kirjoitti:
Jos foorumeita hoidetaan laillisesti, ei yksityisille kirjoittajille synny vahinkoa.
Huippua tässä on se, etten edes itse ollut mikään häirikkö siellä, vaan vastasin lopulta tiukasti siellä harjoitettuun kristittyjen vastaiseen laumakiusaamiseen.
Meidät kristinuskoiset poistettiin sieltä. Olen täällä lukenut, että pari muutakin kristittyä on sieltä "ikibannattu".
Asia itsessään olisi yhdentekevä, ellei se teknisesti toteutettuna olisi laiton.
Heillä ei saa olla mitään tallennettuja tietoja ei-foorumijäsenistä, ei edes ip:tä.mitä ihmeen vahinkoa siitä syntyy, jos häirikkö pysyy poissa?
- rikolliset forkat
15+9 kirjoitti:
mitä ihmeen vahinkoa siitä syntyy, jos häirikkö pysyy poissa?
Nyt ei ole ensinnäkään kysymys siitä, että MINÄ olisin ollut häirikkö. Tällä tavoin foorumi siis itse "sanattomasti" leimaa mm. minut.
Ei ole kysymys myöskään siitä, etteikö foorumilla olisi oikeus pitää häiriköt ulkopuolella. Mutta laiton henkilörekisteri ei ole se keino.
Kysymys on heille ulkopuolisen yksityisen henkilön yksityisyydensuojasta, henkilön, joka on katkaissut heihin kaikki suhteensa. Ip-osoite on osoite, sekin. Heillä ei ole laillista oikeutta säilyttää sitä. Jo Netmissionin laiton toiminta aiheutti aikoinaan itselleni suurta henkilökohtaista vahinkoa. Eli, en "vouhkaa" ollenkaan vähäpätöisestä asiasta.
En pysty käymään keskustelua itse Puimatanner-ylläpidon kanssa, sillä juuri tämän yhteyden he estävät ip-bannilla. Olen jo kuukausia ollut heidän rikoksensa uhri. - 6+5
rikolliset forkat kirjoitti:
Nyt ei ole ensinnäkään kysymys siitä, että MINÄ olisin ollut häirikkö. Tällä tavoin foorumi siis itse "sanattomasti" leimaa mm. minut.
Ei ole kysymys myöskään siitä, etteikö foorumilla olisi oikeus pitää häiriköt ulkopuolella. Mutta laiton henkilörekisteri ei ole se keino.
Kysymys on heille ulkopuolisen yksityisen henkilön yksityisyydensuojasta, henkilön, joka on katkaissut heihin kaikki suhteensa. Ip-osoite on osoite, sekin. Heillä ei ole laillista oikeutta säilyttää sitä. Jo Netmissionin laiton toiminta aiheutti aikoinaan itselleni suurta henkilökohtaista vahinkoa. Eli, en "vouhkaa" ollenkaan vähäpätöisestä asiasta.
En pysty käymään keskustelua itse Puimatanner-ylläpidon kanssa, sillä juuri tämän yhteyden he estävät ip-bannilla. Olen jo kuukausia ollut heidän rikoksensa uhri.miksi sinun pitäisi pystyä käymään keskustelua heidän kanssaan, jos he eivät sitä halua ja itse sanot ettei kiinnosta?
- 17+1
rikolliset forkat kirjoitti:
En pysty käymään keskustelua itse Puimatanner-ylläpidon kanssa, sillä juuri tämän yhteyden he estävät ip-bannilla. Olen jo kuukausia ollut heidän rikoksensa uhri.Ei ip-osoitetta varsinaisesti säilytetä.
Kyse ip-bannissa on vain siitä, että jossain kohtaa oli ovi ja nyt sitä ei enää ole, koska se on muurattu umpeen. Siitä kohtaa ei pääse enää kukaan.
Ihan samalla lailla täällä s24:llakin käy silloin tällöin, kun joku mobiilikäyttäjä tai muu muuttuvan ip:n käyttäjä on ottanut ip-bannin itselleen. silloin kukaan mukaan ei pääse samasta osoitteesta. Ittelleni on käynyt niin ainakin puolen tusinaa kertaa. - lakikirja.
6+5 kirjoitti:
miksi sinun pitäisi pystyä käymään keskustelua heidän kanssaan, jos he eivät sitä halua ja itse sanot ettei kiinnosta?
Ei minun muutoin "pidä".
Mutta jos he säilyttävät sieltä poistuneen henkilön osoitteita, silloin minulla on esittää asiasta valituksen sana.
Kaiken perusta kirjanpidossa on laillisuus / laiton.
Jäsen / ei-jäsen.
Foorumijäsen on antanut tietonsa.
Mutta poistuessaan, poistettua foorumilta, KAIKKI hänen tietonsa on hävitettävä.
Näin on muuallakin. Esim. kirkosta, tai muusta yhdistyksestä erotessa: eronneen henkilön mitään tietoja ei saa enää säilyttää, hänet poistetaan täysin kirjanpidosta. Jos hänen tietojaan, erosta huolimatta säilytetään, on kyse laittomasta tiedosta.
Erityisesti, jos asianomainen itse, lukemattomat kerrat, on vaatinut kaikkien tietojensa poistamista. Asianmukaista keskustelua ylläpidon kanssa ei myöskään voida käydä, siksi, että asianomaisen mahdollisuus luotettavasti ilmoittaa tahtonsa ylläpidolle esim. sähköpostin kautta on ip-osoite-bannilla estetty. Tätä yritin jo tuolloin syksyllä. En siis kirjautua foorumille. Mutta myös tämä yhteys estettiin.
Nyt on sitten pakko huudella tämän foorumin kautta. Muutoin asia ei tälle foorumille kuuluisikaan.
. - 4+19
tallennettu kristity kirjoitti:
Heillä ei saa olla mitään tallennettuja tietoja ei-foorumijäsenistä, ei edes ip:tä.Pari muuta kristittyä, okei. Siellä muuten on nähtävissä banniketjussa kuka on bannattu tai poistettu ja myös syyt. Ihan hyvä syssteemi heillä.
- että sillä lailla
Jos on eitoivottu kirjoittaja foorumilla, sen iipee ruksataan bannatuksi, ei se sen monimutkaisempaa ole.
Ei siitä iipeestä kukaan tiedä missä se kone ja näpyttäjä on muuta kuin suurinpiirtein, ei sen tarkemmin.
Poliisi sitten löytää sen koneen ja tuolin ja näpyttäjän jos haluaa löytää.- ei-jäsen
Foorumijäsenen ip voidaan bannata.
Ei voida bannata, eikä pitää rekisterissä sellaisen yksityishenkilön ip:tä, joka ei ole foorumin jäsen.
- 15+4
Mikä tahansa foorumi tai muu palvelu voi laittaa tai jättää ihan minkä tahansa ip:n tai ip-alueen banniin, jos haluaa. Joskus voidaan estää yhteydenotot, vaikka tietystä maasta.
Siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista.
Jos häiriköintiä on joskus tullut jostain ip:stä, ei siellä tarvitse olla yhden yhtäkään henkilötietoa. Ko. ip on vain bannissa ja piste.
Töissäni teemme vastaavasti prepaid-liittymille. Niiden kautta tehtyjä toimintoja ei hyväksytä. Toisin sanottuna estämme tietyistä suuntanumeroista tulevat numerot.
Tällöin ei todellakaan tiedetä, kuka ko. prepaid-liittymän omistaa. Estetään vain. - Puolustaja.
Onko siellä mahdollisuus, tai saako siellä myös kirkastaa Kristusta Jeeesusta ja Hänen kaikille hyväksi asiaa, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävän, Raamatun UT mukaisen opetusten ja ohjeiden puolesta puhua, ja sille kaikille hyväksi "Jumalan valtakuntaa ja Häen vanhurskautta etsivälle", kaikessa yhtenä, Hänessä yhtä olevana ja kaikessa yhtäpitävänä jäsenistönään, täydellisyyteen pyrkimisen tielle kutsuvasti ja ohjaavasti, asiallisesti Rakkaudessa rakentavasti keskustelemiseen onko mahdollisuutta. Vai saako muut tai joku, vapaasti ns. häiritä tai vääntää muuksi. alotuksen tarkoituksen ja tavoitteen (kaikille hyväksi) mukaisen vastaiseksi puheeksi ja keskusteluksi?
Herran Jeesuksen nimessä tiedustellen.- älä mene
Ei saa. Lue sieltä omat "Kristusta kirkastaneet" tekstini.
Niitä vastaan kyseisen foorumin kristinuskon vastaiset vapaasuuntaiset hyökkäsivät valheen ja pilkan kaiken voimalla.
Pysy sinä hyvä, vilpitön veli sieltä pois. Se on ilkeiden ihmisten foorumi.
He syövät sinut siellä elävältä. Hunajakastikkeella. - 7890
Saa, uskon että sinulle on siellä paikka.
- Puolustaja
7890 kirjoitti:
Saa, uskon että sinulle on siellä paikka.
millää tunnuksilla siellä olet tai vaikut, näin, Saa, lupaaja, niin uskova 7890?
- Missionin valheseinä
Älä, hyvä veli mene näiden pilkkaajien uhriksi. He ovat susia lammasten vaatteissa. Entä sitten Netmissiooni. Mikäs siellä on uudistunut?
Niinhän ReijoR aikoinaan vannotti, tietoturvavuotojen jälkeen, että laitetaan koneet ja laitteet uusiksi, antakaa rahaa. Kun foorumilta kuitenkin yritettiin poistua, kirjoittajia modejen taholta laittomasti esteltiin.
Ensin uusien vimpainten piti tulla "huhtikuussa", mutta ei ne tulleetkaan! Mutta "kesäkuussa ihan varmasti!" Hölmömmät jäivät foorumille roikkumaan, tämän lupauksen varaan, vaikka olisi jo pitänyt oppia. Seuraavan syksynä ilmeni, ettei ilmeisesti mitään oltukaan uudistettu ja koko läpivuotava forkka suljettiin.
Sitten syntyi uusi Netmissio (olikohan tammikuulla 2011?). Uskolle luottavaisimmat kirjautuivat forkalle. Ei kerpele. Siellä oli taas ongelmia. Muuan allekirjoittanut aloitti uhkaavan metelin. Pitkällisen riidan jälkeen allekirjoittanut sai luvan kirjautua ulos, eli poistua forkalta. Minä avasin teille laillisen tien vapauteen.
Älkää hyvät ihmiset enää menkö sinne!
Hesekiel 13:1-23
1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana.
3 Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!
4 Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.
5 Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä.
6 Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.
7 Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?
8 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.
9 Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
10 Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla,
11 niin sano noille kalkilla-valkaisijoille, että se kaatuu. Tulee kaatosade, te syöksytte alas, raekivet, ja sinä pusket puhki, myrskynpuuska,
12 ja katso, seinä kaatuu! Eikö silloin teiltä kysytä: 'Missä on valkaisu, jonka olette sivelleet?'
13 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä kiivaudessani annan myrskynpuuskan puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani ja raekivet minun kiivaudestani, niin että tulee loppu.
14 Minä hajotan seinän, jonka te olitte kalkilla valkaisseet, ja syöksen sen maahan, niin että sen perustus paljastuu; niin se kaatuu, ja te saatte siinä lopun. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
15 Niin minä panen kiivauteni täytäntöön seinässä ja niissä, jotka sen kalkilla valkaisivat, ja sanon teille: Ei ole enää seinää eikä sen valkaisijoita,
16 Israelin profeettoja, jotka ennustivat Jerusalemista ja näkivät sille rauhan näkyjä, vaikka ei rauhaa ollut; sanoo Herra, Herra.
17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.
20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
. - varjelusta
Tässä Netmissio itse ilmoittaa olemuksensa, kopioitu keskustelufoorumilta:
"Netmission - Helluntaiherätyksen keskustelufoorumi
Helluntaiherätyksen keskustelufoorumi"
Ei siis pidä erehtyä luulemaan sitä esim. "yhteiskristilliseksi" keskustelufoorumiksi.
Se ON ja SALLII ainoastaan Helluntaiherätyksen oppien mukaisen keskustelun. Jotkut täällä väittävät, että jopa yksistään Helluntaikirkon. Eli nimitys "Helluntaiherätyksen keskustelufoorumi" ei ole aivan täsmällinen. Näiden kanssa saa aina etsiä totuuden rivienvälistä, muutoin saattaa eksyä. Olla tarkkana. Ymmärtää lukemansa, eikä luulla yhtään.
Jos et ole helluntaikirkkolainen, älä mene sinne.
Ihan kylmät väreet menee selässä. Hetkellisessä, uskonharhaisessa häiriötilassani ehdin jopa harkita sinne menoa: suoraan vihollisen teurastuspölkylle!
Herra varjeli. Olen taas järjissäni ja karikko ohitettu.
. - että sellaista
Ihmiset ei taida oikein ymmärtää tätä nettimailmaa.
päivällä kyselin palvelintilaa kotimaan tarjoajilta ja olihan sitä kovasti tarjolla muutamalla eurolla.
kysyin missä on koneet, teidänkö komerossa tai kellarissa ?
Ei koneet on Pariisissa jossain metron alla!
Eli elämme vähän uudessa mailmassa tänään.- että tällaista...
Nythan olisi VALTAVAT mahdollisuudet sinne KAIKKEEN maailmaan sitä kaikille hyväksi Jumalan valtakunta vaihtoehto mahdollisuudesta viestien viemisiin.
Työtä olisi paljon mutta mistä työmiehiä, ei tahdo etsimälläkään löytää. Vuosikausia julkisesti perään kuulutellut. Mittään asiallista, ns. "vastakaikua" saamatta!! - uiiu
että tällaista... kirjoitti:
Nythan olisi VALTAVAT mahdollisuudet sinne KAIKKEEN maailmaan sitä kaikille hyväksi Jumalan valtakunta vaihtoehto mahdollisuudesta viestien viemisiin.
Työtä olisi paljon mutta mistä työmiehiä, ei tahdo etsimälläkään löytää. Vuosikausia julkisesti perään kuulutellut. Mittään asiallista, ns. "vastakaikua" saamatta!!Olisi mahdollista mukavaan keskusteluun uskomisen asioista kun näitä palstoja on tarjolla. On myös huomattava että joku näkee vaivaa ylläpitäessääm foorumeita. Kiitos Jumalalle näistä ja antakoon hän viisautta asialliseen ja rakentavaan kirjoitteluun.
- Vastausta?
uiiu kirjoitti:
Olisi mahdollista mukavaan keskusteluun uskomisen asioista kun näitä palstoja on tarjolla. On myös huomattava että joku näkee vaivaa ylläpitäessääm foorumeita. Kiitos Jumalalle näistä ja antakoon hän viisautta asialliseen ja rakentavaan kirjoitteluun.
Voisihan ne netmissio foorumilaiset tulla näillekin foorumeille asiallisesti ja rakkaudessa rakentavasti nimimerkeillään keskustelemaan, kun ei siellä ole sellaiseen, Kristuksen Jeeuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riitävää apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan, sitä kaikille hyväksi Jumalan valtakunta yhteyden ja yhtenäsiyyden Hänessä mahdollistavaa Krist. vaihtoehtoa rakentavasti, käytännösä toimivaksi päämääräisesti tarkoituksella ja tavalla keskusteluihin.
Mikä ketäkin heistä estää?
- Naurettavia
Ootte te kyllä ihme sakkia te lahkolaiset. Tappelette keskenänne uskonnon asioista ja milloin jeesuksen seuraamisesta ja milloin raamatun opeista. Ettekö te nää, että näytätte tavallisten ihmisten silmissä ihan pöpeiltä ja tärähtäneiltä?
Mitä te haette, onko elo ilman lahkoa muuten niin tylsää ja näitä kiivaita keskusteluja ja toistenne haukkumista? Olisi edes jotain konkreettista näyttöä jollakin, muuta ihan hurahtaneiden juttuja. Te olette vähän niinkuin sadusta Keisarin uudet vaatteet!
Naurattaa.....- αλίμονο
Kovat on kiistat ja tarve olla oikeassa, siinä ei paljoakaan hienotunteisuutta tunneta kun oikein kunnolla runnotaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin mutta mitä ihmisesta kun omat opit todistellaan oikeaksi. Puimista lueskelin ja siellä muutama jänkäjoonas vie palstaa. Netmissionissa on hieman tasaväkisempi sakki. Kukaan tai mikään porukka ei ole niin riitainen kuin kristityt.eivät sumeile loukata toisiaan ja vielä ilmeisesti Jumalan nimissä. Tällä palsatalla saa lukea oksettavia kirjoitelmia joten eipä tämäkään ole hääppöinen ajanvietepaikka.
- iisakkiko
αλίμονο kirjoitti:
Kovat on kiistat ja tarve olla oikeassa, siinä ei paljoakaan hienotunteisuutta tunneta kun oikein kunnolla runnotaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin mutta mitä ihmisesta kun omat opit todistellaan oikeaksi. Puimista lueskelin ja siellä muutama jänkäjoonas vie palstaa. Netmissionissa on hieman tasaväkisempi sakki. Kukaan tai mikään porukka ei ole niin riitainen kuin kristityt.eivät sumeile loukata toisiaan ja vielä ilmeisesti Jumalan nimissä. Tällä palsatalla saa lukea oksettavia kirjoitelmia joten eipä tämäkään ole hääppöinen ajanvietepaikka.
Helluntailaisuus laitetaan matalaksi, mutta ovatko pojat itse enää kartalla puimiksessa. Naismode kovilla.
- Mika ketäkin estää?
Tänne vain netmissiolaisetkin asiallisesti ja rakentavasti Pyhässä hengessä keskustelemaan, siitä mista ja miten saataisiin Oikeasti Kristillinen, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen, kaikille hyväksi aposolista seurakunaa ja seurakuntiaan, sitä Jumalan valtakunta yhteyden Hänessä mahdollistavaa Krist vaihtoehtoa rakkaudessa jokaista Jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitäväst, Totuudessa YKSI mielisesti rakentavaa. Johon kuitenkin on kaikkia mahdollisuudet. On kaikkia valmiitit oikein elämisen ja tomimisen / vaikuttamisen opit valmiina, ainakin kaikkien länsimaisten ihmisten vapaasti luettavissa ja tutkittavissa. Joden perustalta ja mukaisesti alkaa ja jatkaa sinne, kaikessa täydellisyys (kaiken oikean ja hyväksi olevan täyttymyksen, päämäärän asti pyrkivästi.
- toinen näkökulma
Sain joskus huomautuksen siitä, että viestini näyttävät tulevan kovin monesta osoitteesta. Aiheesta oli myös joku keskustelukin siellä, että miten arveluttavaa on moinen, kun sama nicki lähettää viestejä eri koneilta.
Näin korkealla on ymmärrys!
Oikeasti kun jotkut trollaa ihan täpöllä, ei tehdä mitään, vaan "ymmärretään" ja mennään mukaan selviin provoihin.
Mutta eri koneilta kirjoittamista pidetään arveluttavana!
Meillä oli kotitoimisto ja käytössä kolme konetta, lisäksi työpaikaltani lähetin joskus viestin. En ole ikinä trollannut missään mielessä.
Ei nettisaittia saisi moderoida ihminen, joka ei ymmärrä nettimaailmasta yhtään mitään, ei edes sanan trolli merkitystä.
(Yksi naismode luuli sitä demoniksi.. "Ei hyvänen aika, ei ketään saa kutsua trolliksi, se on pahin loukkaus, minkä voi sanoa!") :D :D - toinen näkökulma
En ymmärrä tuota ip-bannia. Jos on viisi perheenjäsentä, joista yksi on bannattu Netmissionista(tai muusta), ei sitten kukaan muu perheenjäsen, mahdollisesti saman foorumin jäsen, voi kirjoittaa sinne..ko? Ei se niin mene. Kyllä tasan voi. Bannattu on nimenomaan henkilö. Nickien vaihtaminen ei auta, kyllä ihmisen tunnistaa. Ne, jotka saavat bannia, ovat yleensä kirjoittajina helposti tunnistettavia, vaikka nicki vaihtuisi. Ja mitä se ip-osoitteen bannaaminen hyödyttää aikana, jolloin taloudessa on useitakin nettiyhteyksiä?
Netmissionin mummon ja papat ei pysy kehityksen perässä. Kun modena toiminut mummo luulee, että allekirjoittanut on trolli sen takia, että kirjoittaa välillä pöytäkoneelta ja välillä läppäriltä, välillä älypuhelimesta, ei ehkä ihan olla enää kärryillä siitä, missä mennään.. Soffixiina on oikees. Sekä Netmission että Puimis ovat jonkinlaisen omituisen hengen vallassa.
- silittää huivia
pysyttele nyt vaan siinä toimeentulotukesi vieressä ja ihan hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141868Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541332Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551287- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126962Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36827Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56781