30 Days Squats Challenge!

ButtInToShape

5

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+17

Itsellä huomenna tulee päivä 30, eli 175 kyykkyä, iik ! :D

• kyykistelijä

Jos et oo super liikunnallinen niin suosittelen aloittamaan vähän kevyemmin :D Itse kokeilin tätä haastetta kolme kuukautta sitten ja olin ekan päivän jälkeen niin kipeä etten päässyt vessanpöntölle tai portaita alas/ylös :D Ei tullut oikeen mitään siitä haasteesta.

Aloin "toivuttuani" treenaamaan tän mukaan:
      https://www.youtube.com/watch?v=mGvzVjuY8SY

Tein aina siihen asti kun vain kykenin 3-4krt viikossa (lihaksen pitää antaa palautua). Nyt menee toi video läpi helposti, nostaa vaan pienen hien pintaan. Ja tuloksia näkyy oikeasti!! :)

• hoopotus

Olen tehnyt tuon, jalat ovat todella kipeinä loppukuukaudesta eikä pylly ei kuukaudessa kovin paljoa muutu mihinkään. Ennemmin tekisin lyhyemmillä sarjoilla ja suurilla painoilla kyykkyjä, saattaisi näkyä jopa tuloksia.

• ButtIntoShape

Mä teen noita kyykkyjä vastusnauhan kanssa ja pyrin juuri tekemään sarjoilla. Jos oikein hankalaksi käy niin ajattelin kyllä jos tekisinkin sitten vain 50 kyykkyä päivässä. Viimeisillä päivillä ne yli 200 kyykkyä päivässä ainakin kuulostaa aivan älyttömältä vaikkakaan niitä ei tekisi tietenkään yhteen menoon.

Eilisen (ensimmäinen päivä) jälkeen ei ainakaan hirveästi tunnu vielä mitään, mutta kai sitä ajan kanssa alkaa tuntumaan.
      Ja tietenkään en oleta että mitään ihmeellisempiä tuloksia peppuun 30 päivän aikana edes tulee, mutta joillekin se on kyllä melko hyvin toiminut kun katsoo ennen-jälkeen tuloksia. Vähintäänkin odotan että hieman reidet ja pakarat kiinteytyisivät. Ja toivon mukaan aion 30 päivänkin jälkeen jatkaa tätä. =)

• 7+2

hui anteeksi, en kännykällä tuota avannut vaan heti ajattelin että oli sama ohjelma jota itse tein, ja päivä 30 oli 175kyykkyä :D sori!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe