Saako kaverin exää tapailla seksin merkeissä?

909009

Jos erosta on jo vuosia, mutta parilla on lapsi.

11

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghdsjhgs

Ei saa, jos haluaa olla edelleenkin kaveri...

• ftujtfjh

Komppaan ja kysyn aloittajalta, että eikö ketään muuta seksikumppania tosiaan ole saatuvilla?!

Omissa piireissä on kirjoittamaton laki, että kavereiden kumppaneihin tai exiin ei sekaannuta, jos halutaan kaveruuden jatkuvan.

• Tietenkin saa

Miksi ei saisi

• TÄTÄKÖ TAHDOTTE

Mieti itse miltä tuntuis jos olisit kaverin asemassa IDIOOTTI.Ei ole sopivaa olla kaverin entisten naisien kanssa jos vielä on lapsikin.Jos valaisen vähän omaa taustaa, kun olin eka tytön kanssa niin mä en kestänyt tyttöystävästä sitä kun hän oli aina lähdössä toisen tytön houkutusten mukaan.Niimpä tämä houkutteli toisen kylän poikia kattelemaan ja niimpä siellä oli koulusta samalla luokalla ollut jonka kanssa oli aikansa,seuraavana taas koulukaverin kanssa sattui vahinko menivät naimisiin, sitäpä ei kauan kestänyt ja erosivat.Ja taas vanhemman naapurinpojan kanssa joka oli alkoholistien porukoissa ja iäkkäämpi, en tiedä mitä nykyisin hänelle kuuluu löytikö tästä viimeisestä itsensä vertaisen ja oman elämänarvoja olevan puliukon. Jolla ei ole mitään omaa vain kaupungin vuokraasunto. Toisilla samanikäisillä on omat velattomat asunnot, lapset koulutettu ym.

• hyväksytkö äitis

Ei saa ja jos kosketkin kaverin exään olet maan alhaisinta kastia,vai tuntuisko kivalta jos kaveri paneskelis sun tyttöystävää tai äitiäs.Näissä jää aina jonkunlainen tunneside jossa ei hyväksytä tuttujen seurustelevan entisten kanssa,onkos selvää.

• Kaverille ei jätetä

Kaverin exään ei kosketa. Ikinä.
      Yksi ehdoton asia kaveri-/ystävyyssuhteessa, mistä ei jousteta.

• Aina vaan!

puhu vaan omasta puolesta, äläkä yleistä!

Itse käyn mielelläni hoitelemassa ketä huvittaa, siinä ei paljon kysellä vanhojen suhteiden perään!

• hakkuh
        Aina vaan! kirjoitti:

puhu vaan omasta puolesta, äläkä yleistä!

Itse käyn mielelläni hoitelemassa ketä huvittaa, siinä ei paljon kysellä vanhojen suhteiden perään!

Mä taas vedän turpaan sunlaisia, siinä ei paljo kysellä et sattuks.

• Ei todellakaan

Ei kuulu hyviin tapoihin! Todella hyvänmaunrajan ulkopuolella!

• xllx

saa panna ex sää hyvällä säällä ja säälistä,,,,,,,,,ei muuten

• tietty

Aloittajalle: tietty voi, sit riittää hyvin jutunjuurta kaikkien kesken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      47
      4581
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      18
      4469
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      64
      3523
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3503
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3357
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      90
      3350
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      167
      2885
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      2620
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2489
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      22
      2090
    Aihe