HÄPEÄ KAISA!!

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Kaisa Mäkäräinen esityksesi naisten ampumahiihdon avausmatkalla oli umpi surkea. Haastattelusi heti hiihdon jälkeen oli jotakin niin säälittävää mitä en ole koskaan aikaisemmin urheilussa nähnyt. Myötä häpeäni on suuri! Olen jo tottunut siihen että vaikka suomalais hiihtäjien jäljiltä kisapaikan roskikset ovat täynnä veri pusseja ja lähi kylien yleisistä wc tiloista voipi hyvinkin löytyä lääkelaukku, kenties ruiskua ym.lääkärin tarviketta suomais hiihtäjien umpisurkeiden esitysten syy on aina jossain muualla kun itse suomalaisessa hiihtävässä lääkekaapissa. Ei voi pärjätä kun muut käyttää douppinkia ja me ei on se yleisin laulu. Tällä kertaa Kaisa ei haukkunut kanssa kilpailijoitaan vaan hän pisti säälittävän esityksensä huollon syyksi. Niin kun sanoin myötähäpeäni kaisan puolesta on suuri. Annan sinille kaisa yhden neuvon kun olen siitä aivan varma että luet näitä suomi24 olympia keskusteluja ja vahtaat silmä kovana mitä ihmiset sinusta kirjoittavat. Voin kertoa ettevät ne sinua ainakaan kehu.Muuten ammuntasikin oli umpisurkeaa vai yrititkö kenties metsästää ampumataulujen läheisyydessä loikkivaa paikallista city kania paistiksi itsellesi? Mutta kaitpa se ammuntakin oli huollon syytä. Yritäppä löytää virheet omasta umpisurkeasta suorituksestasi ja keskity niiden korjaamiseen uskon että siitä on sinulle paljo enemmän hyötyä kun todella säälittävästä selittelystä,muiden haukkumisesta ja itkemisestä.

48

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Kaisa on saavuttanut jotain tässä elämässä, toisin kuin.... :)

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Voin kertoa sinulle että esityksellään kaisa saavutti suurta häpeää koko suomen kanslle, semmoiseen edes minä en ole vielä pystynyt. Kerron sinulle myös sen että silloin kun puhutaan maailman kovimmasta urheilusta laji nimeltä ampumahiihto ei kuulu sille listalle, joten tämän tasoisessa lajissa luulisi pärjäävän ilman itkuja ja hammasten kiristelyjä.


    • Boomboom

      Maitojuna menes näyttämään mallia :) Kaisa jo tuonnut mm kultaa ja hopeaa. Kysys Saksassa onko tämä pieni laji. Mutta Jofa! Toivottavasti sinua nähdään ens vuonna kisoissa :)

    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      En tiedä oletko vajaaälyinen vai muuten vaan vähän yksinkertainen. En ymmärrä mitä vouhotat vanhoista vanhoista tuloksista, tällä sivulla puhutaan menossa olevista olympialaisista. Siellä kaisan esitykset ovat olleet umpi surkeita se kait on fakta tuskin siitä kiistellä tarvitsee. Ei minun tarvitse kysyä sitä saksalaisilta. Silloin kun puhutaan maailman kovimmasta urheilusta listalta löytyy mm.lajeja nimiltä jalkapallo,jääkiekko,tennis,maantiepyöräily...esim. ampumahiihtoa,yhdistettyä,hiihtoa tältä listalta ei löydy. Luulen että saksalaiset ovat vetäneet sinua vähän nenästä kerran sulle niin ovat väittäneet. Voin myös kertoa sinulle että minua ei ensivuonna kisoissa nähdä, en ole urheilija. Enkä muutenkaan tiedä mitä kisaa tarkoitat, ensi vuonna käydään monet kisat. Olen vain johtava urheilu analyytikko ja asiantuntija. En sen enempää.

      • Itkijä

        Kaisan esitys* Yks kisa takana, ja jätkä itkee kun maailmanloppu olis täällä.


      • aurealis1
        Itkijä kirjoitti:

        Kaisan esitys* Yks kisa takana, ja jätkä itkee kun maailmanloppu olis täällä.

        ei jätkä itke ,vaan kaisa ja muut suomen sairaat urheilijat


      • Uuvatti jofa

        Maailman kovin laji uuvatti on kylläkin nyrkkeily ja man-saaren ajot komppaa.


    • MaitoSankari

      ''Olen vain johtava urheilu analyytikko ja asiantuntija. En sen enempää.''
      Ainakin mestari valittaja. Ja käytä lausejakoa, niin ehkä joku jaksaa lukea sinun valitukset läpi.

      Tiedätkö oikeaastan mitään ampumahiihdosta? Kaisalla oli kolmanneksi nopein hiihtovauhti, se oli ampumapaikalla jossa kesti liian kauan. Jos Kaisa sa sen kuntoon ens kisaan niin sitten onnistuu.

      Onko se vaikeata ymmärtää että jos kisa loppuu pettymykseen niin voi sen jälkeen tulla sanottua ja itkettyä vähä extraa, no on varmaan sinulle kun myönsit että et ole harrastanut urheilua, pitäisikö sitä juhlia ja olla saatanan positiivinen huonon kisan jälkeen? :)

      Suomalainen vihaa aina omia urheilijoita, missään muussa maassa ei olla näin huonoja kannustamaan omia.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Minä kannustan Suomais urheilijoita mutta en voi sietää selittelyä. Kaisa syylistyi kaikista alhaisimpaan mihin valitettavan monesti suomalais hiihtäjät syyllistyvät eli surkeat asitykset laitetaan toisten syyksi. Vaikka se sinua miten harmittaa en mahda sille mitään etten voi sietää sellaista. Nyt kun on uhottu niin odotan että kaisa tuo mitalin seuraavalta matkalta nimittäin pidän ampumahiihdon kaltaisessa minimaalisen pienessä lajissa kaikkia muita sijoituksia surkeina. Kannustan kaikista huolimatta kaisaa mutta auta armias jos seuraavista kisoista tulee surkea sijoitus silloin on likapyykin pesun aika ja sitä pyykkiä tällä sivustolla pesee JOFA SETÄ MAITOJUNA!


    • Bärtah

      Antaa sohvasankarin itkeä . Toivottavasti Kaisa onnistuu ens kisassa! Sitten varmasti valittaa koska Kaisa on iloinen kisan jälkeen.

      • marginaalilaji

        Täyttä asiaa aloittajalla. En usko että menestyy. Mitä veikkaatte ketä kaisa seuraavaksi syyttää? Eiköhän me jofa päästä kohta pesemään likapyykkiä: )


      • DerSkier
        marginaalilaji kirjoitti:

        Täyttä asiaa aloittajalla. En usko että menestyy. Mitä veikkaatte ketä kaisa seuraavaksi syyttää? Eiköhän me jofa päästä kohta pesemään likapyykkiä: )

        Jo sinun viestistäsi näkee että toivot että Kaisa epäonnistuu. KUVOTTAVAA!


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        DerSkier kirjoitti:

        Jo sinun viestistäsi näkee että toivot että Kaisa epäonnistuu. KUVOTTAVAA!

        Hyvä ystäväni DerSkier. Minä seuraan paljon urheilua ja niille joita kannatan toivon menestystä, toisille taas en. Niin kait me kaikki teemme. Se on vaan penkkiurheilun suola, ei siinä urheilun seuraamisessa muuten mielenkiintoa olisi. Halusit tai et. Enkä muuten ole sanonut että toivoisin Kaisalle epäonnea. Et tainnut aivan ymmärtää keskustelua. Kerron sinulle että kannustan kaisaa mutta heikoista suorituksista täytyy saada myös antaa palautetta.


    • joooo2

      Jos ampumahiihto on marginaalilaji niin on se saatanan jääkiekko myös. Ampumahiihdolla on jopa enemmän maita jolla on mahdollisuus voittaa.

    • Tsemiä Kaisa

      Hei homosetä häpeä ite noita juttujas!!!!! Tairat olla aika yksinkertanen vellihousu!!!!

      No junaanhan mahtuu monia ja sä tuut resinalla perässä!!!

    • MinäMaisteri

      Nojoo eipäs mennä henkilökohtaisuksiin...

    • kielioppi hakusessa

      Olisit käynyt edes koulusi lopppuun, kun nuo yhdyssanatkin tuottavat tuskaa...

      • pensselisetä

        Huomasitko. Jostain sinunki pitää valittaa.
        Pääasia kuitenkin on aina se, että asia tulee ymmärretyksi.


    • Hmmm....

      Asialle on hyvin yksinkertainen ratkaisu.

      Jos on pahoittanut mielensä, niin eihän sitten ole enää pakko seurata urheilua tai jotain lajia.

      Jokaisessa televisiossa on kanavanvaihdin. Jos ei tykkää näkemästään, voi vaihtaa toisen aseman tai laittaa telkun kokonaan kiinni.

      Kaikkein paras laji on se mitä itse harrastat. Urheilun seuraaminen on toissijaista.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Muuten kaisalla onkin jo keksitty valmiiksi selitys seuraavaa kilpailua vasrten. Luvin sen äsken txtitvltä. Uskokaa tai älkää hän pokkana väittää että hänellä on tällä kertaa hengitys vaikeuksia. Vastaan kaisalle: Hyvä kaisa. Jos sinulla on hengitys vaikeuksia pakkaa kamasi ja lähde pian kotiin, sairaana urheilu ei koskaan ole terveellistä. Hengitys vaikeudet täytyy aina ottaa vakavasti. Mutta hyvä kaisa jos kuitenkin päätät hengitys vaikeuksistasi huolimatta osallistua kilpailuun ja näin ollen vaarantaa terveytesi älä kilpailun jälkeen tule selittämään suomen kansalle kun olet epäonnistunut että se johtui hengitys vaikeuksista. Ihan koska kannustan sinua kuten myös kaikkia muita suomalais urheilijoita neuvon sinua että silloin nolaat vaan itsesi. Voit olla varma että minä eikä kukaan muukaan suomalainen usko selitystäsi.


      • ruuben styrox
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Muuten kaisalla onkin jo keksitty valmiiksi selitys seuraavaa kilpailua vasrten. Luvin sen äsken txtitvltä. Uskokaa tai älkää hän pokkana väittää että hänellä on tällä kertaa hengitys vaikeuksia. Vastaan kaisalle: Hyvä kaisa. Jos sinulla on hengitys vaikeuksia pakkaa kamasi ja lähde pian kotiin, sairaana urheilu ei koskaan ole terveellistä. Hengitys vaikeudet täytyy aina ottaa vakavasti. Mutta hyvä kaisa jos kuitenkin päätät hengitys vaikeuksistasi huolimatta osallistua kilpailuun ja näin ollen vaarantaa terveytesi älä kilpailun jälkeen tule selittämään suomen kansalle kun olet epäonnistunut että se johtui hengitys vaikeuksista. Ihan koska kannustan sinua kuten myös kaikkia muita suomalais urheilijoita neuvon sinua että silloin nolaat vaan itsesi. Voit olla varma että minä eikä kukaan muukaan suomalainen usko selitystäsi.

        Todellinen selitysten mestari tuntuu mäkäräinen olevan: )


      • Telkku kiinni
        ruuben styrox kirjoitti:

        Todellinen selitysten mestari tuntuu mäkäräinen olevan: )

        Ehdotan että äänestätte jaloillanne.

        Älkää seuratko sellaisen urheilija edesottamuksia, jonka käytös on typerää.

        Lillukoon omissa liemissään.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        Telkku kiinni kirjoitti:

        Ehdotan että äänestätte jaloillanne.

        Älkää seuratko sellaisen urheilija edesottamuksia, jonka käytös on typerää.

        Lillukoon omissa liemissään.

        Voin kertoa sinulle että minä seuraan olympialaisia ja urheilua riippumatta ketä siellä on ja miten hän käyttäytyy. Voin myös kertoa sinulle että minä tulen kertomaan oman mielipiteeni asiasta jos näen sille tarvetta ja nyt näin. Urheilija edustaa kisoissa maataan ja hänen on käyttäydyttävä sen mukaisesti. Kaikista säälittävintä on kun urheilija tappion tullen aloittaa selittelyn ja silloin selittely on alhaisinta kun urheilija laittaa umpisurkean esityksensä muiden syyksi niin kuin kaisa teki. Valitettavasti tämänlainen käytös on hyvin yleistä hiihtourheilijoilla. Heitän esimerkin ja kysyn kysymyksen. Jääkiekon puolella Jarkko Ruutu taklasi törkeällä taklauksella Artturi Lehkosen tajuttomaksi, lehkonen ei mahtanut tilanteelle mitään. Lehkonen ei koskaan syyttänyt tapauksesta Ruutua hän syytti itseään.Hän etsi virheet itsestään. Kun urheilija toimii näin hänellä on mahdollisuus kehittyä urheilijana kun siirtyy suurempiin ympyröihin. Kysyn oletko koskaan nähnyt jääkiekkoilijan selittelevän? Nii-in. Vastaus on varmasti kaikille itsestään selvä, joten vastaan siihen itse.En ole enkä tule näkemään. Selittely ei kuulu maailman kovimpaan urheiluun lajiin nimeltä jääkiekko. Tätä samaa haluaisin myös nähdä hiihdossa, haluan nähdä että hiihtäjämme umpisurkean esityksen jälkeen ei selittele, ei syyttele muita ja vielä antaa puhtaan doupping tuloksen ja sanoo rehelliseti että syy tappioon oli minun. En tiedä onko se liikaa pyydette mutta veikkaan että tuo ei tule koskaan toteutumaan. Valitettavasti.


      • Nojoo...
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Voin kertoa sinulle että minä seuraan olympialaisia ja urheilua riippumatta ketä siellä on ja miten hän käyttäytyy. Voin myös kertoa sinulle että minä tulen kertomaan oman mielipiteeni asiasta jos näen sille tarvetta ja nyt näin. Urheilija edustaa kisoissa maataan ja hänen on käyttäydyttävä sen mukaisesti. Kaikista säälittävintä on kun urheilija tappion tullen aloittaa selittelyn ja silloin selittely on alhaisinta kun urheilija laittaa umpisurkean esityksensä muiden syyksi niin kuin kaisa teki. Valitettavasti tämänlainen käytös on hyvin yleistä hiihtourheilijoilla. Heitän esimerkin ja kysyn kysymyksen. Jääkiekon puolella Jarkko Ruutu taklasi törkeällä taklauksella Artturi Lehkosen tajuttomaksi, lehkonen ei mahtanut tilanteelle mitään. Lehkonen ei koskaan syyttänyt tapauksesta Ruutua hän syytti itseään.Hän etsi virheet itsestään. Kun urheilija toimii näin hänellä on mahdollisuus kehittyä urheilijana kun siirtyy suurempiin ympyröihin. Kysyn oletko koskaan nähnyt jääkiekkoilijan selittelevän? Nii-in. Vastaus on varmasti kaikille itsestään selvä, joten vastaan siihen itse.En ole enkä tule näkemään. Selittely ei kuulu maailman kovimpaan urheiluun lajiin nimeltä jääkiekko. Tätä samaa haluaisin myös nähdä hiihdossa, haluan nähdä että hiihtäjämme umpisurkean esityksen jälkeen ei selittele, ei syyttele muita ja vielä antaa puhtaan doupping tuloksen ja sanoo rehelliseti että syy tappioon oli minun. En tiedä onko se liikaa pyydette mutta veikkaan että tuo ei tule koskaan toteutumaan. Valitettavasti.

        Säästä energiaa, lätkämies.

        Tai käy vetämässä jäällä kunnon reenit, niin pää selkenee.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        Nojoo... kirjoitti:

        Säästä energiaa, lätkämies.

        Tai käy vetämässä jäällä kunnon reenit, niin pää selkenee.

        Teen niin. Sinä voisit vaikka sillä aikaa katsella Arto Halosen dokumentin suomen hiihto histariasta Sinivalkoinen valhe. Saat vähän uutta perspektiiviä lajiisi ja toivottavasti näet myös kannattamasi rehelliset hiihto urheilijat vähän erilaisessa valossa. Olen varma että dokumentin jälkeen myös ymmärrät miksi minä en niin pysty arvostamaan lajia joka niin paljon suomalaiselle urheilulle on häpeää tuottanut ja jättänyt urheluumme pysyvän leiman.


      • Ski Jong Un
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Teen niin. Sinä voisit vaikka sillä aikaa katsella Arto Halosen dokumentin suomen hiihto histariasta Sinivalkoinen valhe. Saat vähän uutta perspektiiviä lajiisi ja toivottavasti näet myös kannattamasi rehelliset hiihto urheilijat vähän erilaisessa valossa. Olen varma että dokumentin jälkeen myös ymmärrät miksi minä en niin pysty arvostamaan lajia joka niin paljon suomalaiselle urheilulle on häpeää tuottanut ja jättänyt urheluumme pysyvän leiman.

        On aivan sama onko laji arvostettu vai ei, ja kuka sen arvostuksen määrittää. Jokainen kaiketi määrittää arvostuksen oman mielen mukaan, ja niin pitää ollakkin, Kuitenkin urheilijan arvostus tulee siitä miten menestyy ja kuinka käyttäytyy. Paljon annetaan anteeksi jos menestyy loistavasti. Kuitenkin urheilijan pitäisi pitää mölyt mahassaan, kun epäonnistuu noinkin surkean ja aikaavievän ammunnan takia. On turha syyttää huoltoa ja suksia kun hiihtoaika kuitenkin oli mitä oli. Kaisan pystypaikka ammunta on ollut aina huonoa, ja hyväksyttääköön se sellaisena kuin on, mutta ei tuollaisella ammunalla pidä odottaakkaan kultaa. Kaisa on huippu-urheilija kaikesta huolimatta, ja jos hän saa ammuntansa kuntoon, on hän kultamitali ainesta.
        ota kaisa kritiikista vaarin, ja älä syyttele muita. Suomessa ja muuallakin saa taustavoimia kiittää kun menestystä tulee, mutta jos menee persiilleen ei saa haukkua muita, niin se vain on.


      • Nojoo...
        Ski Jong Un kirjoitti:

        On aivan sama onko laji arvostettu vai ei, ja kuka sen arvostuksen määrittää. Jokainen kaiketi määrittää arvostuksen oman mielen mukaan, ja niin pitää ollakkin, Kuitenkin urheilijan arvostus tulee siitä miten menestyy ja kuinka käyttäytyy. Paljon annetaan anteeksi jos menestyy loistavasti. Kuitenkin urheilijan pitäisi pitää mölyt mahassaan, kun epäonnistuu noinkin surkean ja aikaavievän ammunnan takia. On turha syyttää huoltoa ja suksia kun hiihtoaika kuitenkin oli mitä oli. Kaisan pystypaikka ammunta on ollut aina huonoa, ja hyväksyttääköön se sellaisena kuin on, mutta ei tuollaisella ammunalla pidä odottaakkaan kultaa. Kaisa on huippu-urheilija kaikesta huolimatta, ja jos hän saa ammuntansa kuntoon, on hän kultamitali ainesta.
        ota kaisa kritiikista vaarin, ja älä syyttele muita. Suomessa ja muuallakin saa taustavoimia kiittää kun menestystä tulee, mutta jos menee persiilleen ei saa haukkua muita, niin se vain on.

        Joo. Menkää itse ammattilaisena urheilijana olympialaisiin.

        Ja edelleen: ei ole pakko katsoa lajia josta ei tykkää.

        En minäkään katso lätkää. Melkein kaikki muu menee.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        Nojoo... kirjoitti:

        Joo. Menkää itse ammattilaisena urheilijana olympialaisiin.

        Ja edelleen: ei ole pakko katsoa lajia josta ei tykkää.

        En minäkään katso lätkää. Melkein kaikki muu menee.

        Päätän keskustelun Kaisa Mäkäräisen umpisurkeasta kisojen avuksesta tähän. Erittäin rakentava keskustelu saatiin aikaiseksi. Jäämme innolla odottamaan kaisan seuraavaa hiihtoa ja uskomme että hän tällä kertaa pystyy ottamaan sen kultaisen mitalin. Seuraavan hiihdon jälkeen toivon että aihe olisi vähän iloisempi ja keskustelun aihe on kaisan kultamitali. Toinen epäonnistuminen putkeen ei ainakaan voi olla mahdollista. Palaamme asiaan: )


      • Ski Jong Un
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Päätän keskustelun Kaisa Mäkäräisen umpisurkeasta kisojen avuksesta tähän. Erittäin rakentava keskustelu saatiin aikaiseksi. Jäämme innolla odottamaan kaisan seuraavaa hiihtoa ja uskomme että hän tällä kertaa pystyy ottamaan sen kultaisen mitalin. Seuraavan hiihdon jälkeen toivon että aihe olisi vähän iloisempi ja keskustelun aihe on kaisan kultamitali. Toinen epäonnistuminen putkeen ei ainakaan voi olla mahdollista. Palaamme asiaan: )

        Päättyköön vain. Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin pystystä Kaisa ei osu, Kolme hutia on aina liikaa palkintopallille pääsyyn.

        http://www.iltasanomat.fi/ampumahiihto/art-1288652740160.html


    • turha ruikuttaa

      yhyy yhyy, suksissa vika kun pyssyllä ei osu. ihme selittelijä. Opettelisi ampumaan.

      • Jöbä

        Mikä rohkea sankari kun uskallat mollata häntä täällä. Tässä ota mitali.


    • takaaajossa

      Jos Kaisa olisi tänään ampunut pystystä kaikki, niin hän olisi ollut hopealla.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Voin vielä kertoa sinulle että ampumahiihto on laji jossa täytyy myös osata ampua ja kerron myös että kaisa ei ole nähnyt edes unta hopeamitalista. Hän hiihti sijalle 16 ja se ei ole umpisurkea saavutus se on niin surkea etten keksi sille oikeanlaista termiä ja jos keksisin en usko että sitä täällä julkastaisiin. Pettymykseni on valtava. Kaisan ampumataidoista voin vain todeta että toivon ettei hän hanki koskaan metsästyskorttia..Ymmärrätte varmaan miksi.


    • Mauser

      Jofa lapsi..... Et todellakaan sitten tiedä mitään ampumahiihdosta. Jos sanot että kuudestoista sija on umpisurkea sija kun startasi taka-ajoon sijalta kolmekymmentä, menes nyt siitä katsomaan sitä lätkää.
      3 sakkoa ei ole huono neljän ampumapaikan kilpailussa, oletko koskaan koitanut ampua pienoiskivärillä? Voin sanoa että on aika perkeleen vaikea jos on hengästynyt. Ja kaisa laittoi riskiä peliin ja hiihti todella kovaa, nosti sijaa noin hienosta vaikka tuli kolme sakkoa.

      Älä vitsi itkeä enään, kun et kuitenkaan ymmärrä ampumahiihtoa.

    • Mauser

      Lisäys: Listaa minulle ampumahiihtäjät jotka ovat onnistuneet takaa-ajossa parantaaman sijoitusta 30:stä top kolmeen.

    • Aikansa kutakin.

      Kun on muutama vuosi sitten ollut maailman huipulla lajissaan.Sieltä alas putoaminen ei tunnu kivalta.Mäkäräinen ei ole ainoa,jolle näin on käynyt.Vain harvat lopettee huipulla.
      Muut joutuu selittelemään,kun kunto hiipuu ja nuoremmat rynnistää joukolla ohi.

    • Gandalf

      Björndahlen ja Kasai näyttävät että voi pärjätä vaikka olisi 40v. Eli viestisi ei ole looginen.

    • Pertti Å

      Tyypillinen suomenruotsalainen pesservissen joka haukkuu Suomea joka asiasta ja joka kerta! Toivoisin toistenkotimaisten arvostelevan omia h.....a niin energia jäisi veronmaksuun jossa tällä porukalla on 70% vähempi kuin Suomalaisilla!

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        En ymmärrä pera mitä vouhotat? Voin kertoa sinulle etten ole haukkunut täällä ketään. Se että totean jotakin urheilijan suorituksesta ei ole haukkumista eikä se ole itkemistä,urheilija on saanut huonon palautteen aikaa omalla heikolla suorituksellaan, ei siitä sinun kannata hernettä nenään vetäistä. Jos urheilijan suoritus on umpisurkea ja lähtisin häntä kehumaan se olisi valehtelemista. Minä en sellaiseen pysty, olen rehellinen ihminen. Kerron vaan totuuden ja haluan siitä asiallista keskustelua.


    • Nyyh

      Älkää seuratko urheilua, jos se pitää ottaa noin vakavasti ja raskaasti.
      Eiköhän ne urheilijat ole ihan tarpeeksi pettyneitä niihin omiin alisuorituksiin. Tuskin se teiltä on pois, jos joku ei tempaissutkaan sitä kultaa. Seuraavissa kisoissa sitten paremmin.
      Mä en itse hirveemmin noita urheiluita seuraile, enkä oo jaksanut näitä Sotshin kisojakaan alkaa kattelee. Mitä noista paineita ja stressiä ottamaan?
      Keväällä aloitan pyöräilyharrastukseni parissa, sillä on paljon mielekkäämpää harrastaa itse jotain kuin seurata muiden tekemisiä.
      Ei tää elämä oo loppujen lopuksi kovin monimutkaista matematiikaa.

      • Joopaniin...

        Hyvä kommentti.

        Itse seuraan kisoja, kun on työttömällä nyt aikaa, mutta en ota mitään stressiä suomalaisten tai muidenkaan suorituksista.

        Jos jotain menestystä tulee, otan sen vain plussana vastaan.


    • Hihat palaa

      Voitoista pitää nauttia kunnolla ja pettymyksistä pettyä huolella, sillä lailla se elämä toimii!

      • Hmmm....

        Mutta näissä kisoissa on kyse jonkun toisen voitoista ja pettymyksistä.

        Onko oma elämäsi niin tasaista taaperrusta, että pitää elämykset hakea muiden tekemisistä?


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        Hmmm.... kirjoitti:

        Mutta näissä kisoissa on kyse jonkun toisen voitoista ja pettymyksistä.

        Onko oma elämäsi niin tasaista taaperrusta, että pitää elämykset hakea muiden tekemisistä?

        Voin kertoa sinulle että urheilijan työnkuvaan kuuluu se että hänen suorituksiaan arvostellaan. Niitä pitääkin arvostella ja niistä on kiva keskustella asiallisesti. Kaisa Mäkäräinen saa huomenna neljänne mahdollisuuden ottaa mitalin, sitä todella tarjotaan hänenelle kultavadilla. Voin kerto sinulle että esimerkiksi jääkiekkoilija voi voittaa kisoista yhden mitalin, ampuma hiihtäjä voi ottaa niitä viisi. Voidaan miettiä talvikisojen hiihtomatkojen ja kesäkisojen uintimatkojen määrästä onko siinä enää mitään järkeä?


      • Hmmm....
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Voin kertoa sinulle että urheilijan työnkuvaan kuuluu se että hänen suorituksiaan arvostellaan. Niitä pitääkin arvostella ja niistä on kiva keskustella asiallisesti. Kaisa Mäkäräinen saa huomenna neljänne mahdollisuuden ottaa mitalin, sitä todella tarjotaan hänenelle kultavadilla. Voin kerto sinulle että esimerkiksi jääkiekkoilija voi voittaa kisoista yhden mitalin, ampuma hiihtäjä voi ottaa niitä viisi. Voidaan miettiä talvikisojen hiihtomatkojen ja kesäkisojen uintimatkojen määrästä onko siinä enää mitään järkeä?

        Jääkiekkoilija voi helposti saada kaksi mitalia kaudessa. Kohtahan kuulemma on mm-kisat.


      • Yksi kymysys
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Voin kertoa sinulle että urheilijan työnkuvaan kuuluu se että hänen suorituksiaan arvostellaan. Niitä pitääkin arvostella ja niistä on kiva keskustella asiallisesti. Kaisa Mäkäräinen saa huomenna neljänne mahdollisuuden ottaa mitalin, sitä todella tarjotaan hänenelle kultavadilla. Voin kerto sinulle että esimerkiksi jääkiekkoilija voi voittaa kisoista yhden mitalin, ampuma hiihtäjä voi ottaa niitä viisi. Voidaan miettiä talvikisojen hiihtomatkojen ja kesäkisojen uintimatkojen määrästä onko siinä enää mitään järkeä?

        Ihmetyttää tuo aloittajan viha ja katkeruus Kaisa Mäkäräistä kohtaan.

        Inhoatko
        a) Mäkäristä ihmisenä
        b) hiihtoa
        c) ampumista (asefobia?)
        d) olet muuten vain kateellinen ja/tai katkera?


    • mmammutti 5

      Opetelkaa kirjoittamaan suomea, yhdyssanat oikein ja välimerkit kohdilleen ! Hirveää luettavaa, kymmeniä rivejä surkealla suomenkielellä !

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Vastaan sinulle"yksi kysymys en vihaa mäkäräistä, päinvastoin vaan kannatin häntä näissä kisoissa. Sinulle mmammutti. Etsi sinä niitä kirjoitusvirheitä, pysytään me täyspäiset vaan olympialaisissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe