Oon 12 vuotias ja haluisin kesätöitä, eli onko mitään kesätöitä mun ikäselle?
Kesätöitä 12-vuotiaalle
8
330
Vastaukset
- ...¿
Ei.
- kesaduuni_anna
Moikka!
Tuossa iässä työntekemiselle on asetettu niin paljon rajoituksia laissa, että työn saaminen on hyvin vaikeaa. Oikeastaan saisit poikkeusluvalla tehdä vain esiitymistyötä tai avustajan hommia esityksissä. Varsinaisesti kesätyöhön voi päästä vasta 14 vuotiaana tai jos täyttää 14 vielä samana vuonna. Erilaisia rajoituksia nuoren työskentelyyn liittyen on kuitenkin aina 18-vuotiaaksi asti.
En tiedä onko 4H-toiminta sinulle tuttua, mutta 4H:nkin kautta voi työllistyä eri tavoin kunhan ensin täyttää sen 13-vuotta. Tuossa linkki keskusteluun aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12033296
Oletko jo koittanut vanhempiesi kanssa esimerkiksi jotakin viikkorahasopimusta? Tai kysellyt pientä hommaan vaikka tutuilta naapureilta? Suosittelisin kuitenkin, että otat vielä rennosti yhden kesän ja mietit vasta sitten työllistymistä. Sinulla on kuitenkin vielä paaaljon aikaa tehdä työtäkin. :) Mukavaa kesän odotusta.
KesäduuniAnna
www.4h.fi - Marjanpoimija
Marjoja voi poimia metsästä minkä ikäinen tahansa. Ja rahaakin saa ihan mukavasti.
- tässä olisi
Oletko mistä päin ja mitä taitoja omaat. Laita sähköposti otan yhteyttä jos etätyö kiinnostaa ihan asia palkalla
- Mulle :)
Heij mä olisin 13 vuotias ja on iha ok kokemus koti hommista piha töistä olen hämeenlinnasta päin
- Mulle :)
Heij mä olisin 13 vuotias ja on iha ok kokemus koti hommista piha töistä olen hämeenlinnasta päin
- oovi
miks 12 v ei pääse kesätöihin?!
- Dkdkdkd
Täytän kesällä 12 ja minäkin haluaisin kesätöihin, espoosta tulen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049