Oon 12 vuotias ja haluisin kesätöitä, eli onko mitään kesätöitä mun ikäselle?
Kesätöitä 12-vuotiaalle
8
454
Vastaukset
- ...¿
Ei.
- kesaduuni_anna
Moikka!
Tuossa iässä työntekemiselle on asetettu niin paljon rajoituksia laissa, että työn saaminen on hyvin vaikeaa. Oikeastaan saisit poikkeusluvalla tehdä vain esiitymistyötä tai avustajan hommia esityksissä. Varsinaisesti kesätyöhön voi päästä vasta 14 vuotiaana tai jos täyttää 14 vielä samana vuonna. Erilaisia rajoituksia nuoren työskentelyyn liittyen on kuitenkin aina 18-vuotiaaksi asti.
En tiedä onko 4H-toiminta sinulle tuttua, mutta 4H:nkin kautta voi työllistyä eri tavoin kunhan ensin täyttää sen 13-vuotta. Tuossa linkki keskusteluun aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12033296
Oletko jo koittanut vanhempiesi kanssa esimerkiksi jotakin viikkorahasopimusta? Tai kysellyt pientä hommaan vaikka tutuilta naapureilta? Suosittelisin kuitenkin, että otat vielä rennosti yhden kesän ja mietit vasta sitten työllistymistä. Sinulla on kuitenkin vielä paaaljon aikaa tehdä työtäkin. :) Mukavaa kesän odotusta.
KesäduuniAnna
www.4h.fi - Marjanpoimija
Marjoja voi poimia metsästä minkä ikäinen tahansa. Ja rahaakin saa ihan mukavasti.
- tässä olisi
Oletko mistä päin ja mitä taitoja omaat. Laita sähköposti otan yhteyttä jos etätyö kiinnostaa ihan asia palkalla
- Mulle :)
Heij mä olisin 13 vuotias ja on iha ok kokemus koti hommista piha töistä olen hämeenlinnasta päin
- Mulle :)
Heij mä olisin 13 vuotias ja on iha ok kokemus koti hommista piha töistä olen hämeenlinnasta päin
- oovi
miks 12 v ei pääse kesätöihin?!
- Dkdkdkd
Täytän kesällä 12 ja minäkin haluaisin kesätöihin, espoosta tulen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658