Eikö tämä hopeanainen Rukajärvi OSAA ottaa pipoa pois päästä? Onko sisälläkin niin pirun kylmää, että pipo pitää olla 24/7 päässä? Alkaa todella raivostuttamaan tämä muija. Mahtaa hänen päänsä haista kun pipo hautoo tyhjää päätä.
Toinen mikä käyttää aina pipoa on tämä aivopieru ville haapsalo. Epäsiisteydestään tunnettu haapsalo on myös todella vastenmielinen.
Pipo Per-kele pois päästä
13
274
Vastaukset
- Uusinta uutta
Etkö ole kuullut jäähdytysjärjestelmällä varustetuista pipoista!
- <<>>
Naisten ei ole koskaan kuulunut paljastaa päätään kansallislaulun
aikana. (ei missään tilaisuudessa)
- Gandalf
Uudet ajat, uudet tavat :)
- Pidä hattu päässä
Naisten ei tarvitse. Eikö teille koulussa opetettu mitään.
- Minä täällä
Ei se pipo ole niin kuuma. Joka päivä pestään hiukset ja piponkin voi pestä silloin tälläin.
- Päässä on hyvä
Pipoa ei tarvitse pestä palkintopallilla.
- Kolikko
Olis voinu ottaa pipon päästä pois.
- Jokin roti tasa-arvossa
Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.
- Nojoo...
Jokin roti tasa-arvossa kirjoitti:
Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.
Taisi siinä amerikkalainen voittaja olla palkintopallilla siistiytyneenä ja ilman päähinettä.
- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Kerron sinulle että hän on tuonut mitalin suomeen olympialaisten tasoisessa kilpailussa ja kiillottanut valtavsti kansamme mainetta mitä hiihto urheilijamme ovat kaiken mahdollisen tavoin umpisurkeine esityksineen tahranneet. Ymmärrän sinua kun pahastut, mutta hyvä ystäväni Enni on saanut niin paljon meille hyvää aikaan ja hän on huippu urheilija jotka meillä kuule on aika vähissä että toivoisin että soisit sen hänelle. Ei se ole iso rikos, tehdään täällä paljon suurempiakin.
- Juntti
mä pidän pipoa päässäni aina. nukkuessanikin. puhumattakaan jos olen saunassa tai köntsällä.
miksikö?
siksi että pipo kuvastaa suomalaista junttiutta kaikista parhaiten.
juntti on jees! - TervTul.Nyk.Aik.
Kyllä pienestä on taas mennyt hiekkaa jonkun anukseen. Pipoa voi käyttää silloinkin jos ei ole kylmä. Elätkö jotain 1300-lukua vai? Minua ei haitannut koko pipo. En edes huomannut koko asiaa, mutta aloittajalla näköjään kivekset kutistuivat asian vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136