Pipo Per-kele pois päästä

tavat kunniaan

Eikö tämä hopeanainen Rukajärvi OSAA ottaa pipoa pois päästä? Onko sisälläkin niin pirun kylmää, että pipo pitää olla 24/7 päässä? Alkaa todella raivostuttamaan tämä muija. Mahtaa hänen päänsä haista kun pipo hautoo tyhjää päätä.

Toinen mikä käyttää aina pipoa on tämä aivopieru ville haapsalo. Epäsiisteydestään tunnettu haapsalo on myös todella vastenmielinen.

13

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusinta uutta

      Etkö ole kuullut jäähdytysjärjestelmällä varustetuista pipoista!

      • <<>>

        Naisten ei ole koskaan kuulunut paljastaa päätään kansallislaulun
        aikana. (ei missään tilaisuudessa)


    • Gandalf

      Uudet ajat, uudet tavat :)

    • Pidä hattu päässä

      Naisten ei tarvitse. Eikö teille koulussa opetettu mitään.

    • Minä täällä

      Ei se pipo ole niin kuuma. Joka päivä pestään hiukset ja piponkin voi pestä silloin tälläin.

    • Päässä on hyvä

      Pipoa ei tarvitse pestä palkintopallilla.

    • Kolikko

      Olis voinu ottaa pipon päästä pois.

      • Jokin roti tasa-arvossa

        Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.


      • Nojoo...
        Jokin roti tasa-arvossa kirjoitti:

        Ei hyvänen aika yksikään nainen halua nousta palkintopallille hiukset kypärän alla hiostuneina ja liiskautuneina.

        Taisi siinä amerikkalainen voittaja olla palkintopallilla siistiytyneenä ja ilman päähinettä.


    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Kerron sinulle että hän on tuonut mitalin suomeen olympialaisten tasoisessa kilpailussa ja kiillottanut valtavsti kansamme mainetta mitä hiihto urheilijamme ovat kaiken mahdollisen tavoin umpisurkeine esityksineen tahranneet. Ymmärrän sinua kun pahastut, mutta hyvä ystäväni Enni on saanut niin paljon meille hyvää aikaan ja hän on huippu urheilija jotka meillä kuule on aika vähissä että toivoisin että soisit sen hänelle. Ei se ole iso rikos, tehdään täällä paljon suurempiakin.

      • Onk se pulkkamäki urheilua???


    • Juntti

      mä pidän pipoa päässäni aina. nukkuessanikin. puhumattakaan jos olen saunassa tai köntsällä.
      miksikö?
      siksi että pipo kuvastaa suomalaista junttiutta kaikista parhaiten.
      juntti on jees!

    • TervTul.Nyk.Aik.

      Kyllä pienestä on taas mennyt hiekkaa jonkun anukseen. Pipoa voi käyttää silloinkin jos ei ole kylmä. Elätkö jotain 1300-lukua vai? Minua ei haitannut koko pipo. En edes huomannut koko asiaa, mutta aloittajalla näköjään kivekset kutistuivat asian vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe