laihdutanko oikein

apuja1

kohta 5vk takana. (paino noussut 3kg??)
teen kahvakuulaa 5krt viikossa (20 min taikka 35min) lisäksi stepperillä 30 min ennen kahvaa ja 30 min kahvan jälkeen.


Aamulla en syö, juon kupin kahvia (olen aina ollut huono syömään aamulla)
Lounaaksi on normi ruoka (riisiä,perunaa,makaroonia plus kastiketta ; kana tai jauheliha) ei mitää järkyttävän isoa annosta. tyyliin kauhallinen kastiketta ja riisiä/makarooni tai kaksi perunaa.
Päivällinen on salaatti (salaatti,kurkku,tomaatti) ja siihen maustamatonta kanasuikaletta (300g paketista puolet)
Illalla on smoothie: maitorahkaa (500g paketista riittää n 4 päiväksi), marjoja ja sokeriton mehukeitto (arviolta 2.5-3dl)
Jos iskee ihan älytön herkkuhimo (minulle tosi vaikeeta olla erossa) otan porkkanaa. Tänään otin ruisleipä palasen.

Laihdutanko okein? Jääkö kalorit liian pieneksi, onko liian suuret.?

olen 167cm/76kg, kiitos tuon 3kg painon nousun!

4

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+15

      Suosittelen kyllä tuon aamupalan mukaan ottamista. Keitä 1dl neljänviljan hiutaleita 2-3dl vettä, pitää ihan hyvin nälkää poissa. Herää hiukan aikaisemmin, ainakin itsellä tahtoo maistua paremmin, kun nälkä ehtii hiukan "heräillä". Muista juoda aamulla myös lasi tai pari vettä, auttaa hiukan aineenvaihduntaankin. Tuohon lounaaseen lisäisin kasviksia ja salaattia, eli jos ihan lautasmallin mukaan ottaisit. ½ lautanen salaattia/kasviksia, 1/4 perunaa/riisiä/pastaa 1/4 lihaa/kanaa/kalaa. Voit myös jättää tuon energialisäyksen pois, eli perunat sun muut, niitä ei hirveästi tarvita ellet ole liikkumassa ja tarvitse nopeita hiilareita.

      Päivällinen kuulostaa ihan ok. Smoothie myös. Olisiko sulla sitten kalorit hiukan pienet ? Voihan olla, että lihakset alkaneet kehittyä, ja siksi paino ei laske. Voihan vastaus piillä jossain kilpirauhasessakin vai mitä ne yleensä siitä höpöttää, mutta muuten en okein ymmärrä, mistä muusta voisi johtua :o ellet sitten ole jotain jättänyt mainitsematta. Jos herkkuja kaipaa suosittelen syömään ennen liikuntaa ja pienissä määrin, ei paria pussia päivässä :)

    • lihasten vaatimus?

      Jos liikkumaan on lähdetty nollasta, niin tuolla kahvakuulamäärällä lihakset huutavat vettä. Todennäköisesti toi kolme kiloa on vettä lihaksille.

      18 15 antoi hyviä ruokailuohjeita. Aamiaisella kannattaa aloittaa. Lisäisin puuron oheen tai sekaan lasin maitoa ja lisäksi lasi tuoremehua.

    • apuja1

      Miksi tuo aamupala on tärkeä? Kun kuitenkaan nälkä minulla ei ole ennen lounasta.
      ja liikkumaan olen lähtenyt periaatteesta täydestä nollasta. Suoraan alotin 8kg kahvakuulalla tekemään treeniä sen 20-35 min plus stepperi.
      Vettä juon 2-3 litraa päivässä.

      • vinkkejä

        Että saat aineenvaihduntasi heti aamusta hyvin liikkeelle ja verensokeri pysyisi mahdollisimman tasaisena koko päivän. Herkkuhimosi kielii siitä että verensokerisi heittelee ja syöt liian vähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe