Erillissuhteet yleistymässä

53

2078

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

panoringiltä.

• '|' (|)

Muijilla on jyysterikarjujen numerot. Vähän viiniä ja joku romanttinen leffa.. sitten voikin soittaa karjulle että tuu panemaan mua.

• Kannatetaan

Entä sitten? Tuohan on niin hyvä systeemi, jota jopa monet mun varatut ystävät kadehtii. Jopa oman ukon kanssa kannattaisi tehdä tuo systeemi eli arki eletään erikseen ja sitten piristykseksi hankitaan panokämppä. Arjesta ne riidat tulee.

Ja uskon, että kaikki sinkkumiehetkin ottaisivat saman systeemin, jos olisi mahiksia.
        Osalla onkin.

Olen 40.v ja on lapsia. Jos olisin lapseton 30.v niin olisin asiasta eri mieltä.

• Ehkä alamme olla niin itsekeskeiseen elämään tottuneita ja "koko perhe yhdessä" -meiningistä vieraantuneita, että halutaan pitää oma koti oman minän jatkeena ja täysin omassa hallinnassa?

Kun tietää millaista kinaa sisustuksesta voi tulla ja sen ärsytyksen määrän kun joku muu käy laittamassa tavaroita vääriin paikkoihin, niin onhan tuo jossain määrin ymmärrettävää, mutta rahallinen hyöty seurustelustahan on juuri kun voi ostaa yhdessä paremman kämpän! Eli en itse olisi innoissani tuosta seurustelumuodosta... jos ei jaksa saman naaman vierestä herätä joka aamu, niin sitten on tehnyt huonon ratkaisun muutenkin.

• Jokainen tehkööt tavallaan. Erityisen hyvin erillään asumisen ymmärrän, jos toisella tai molemmilla on lapsia taloudessa. Tai vanhempi pariskunta, jotka ovat tottuneet omaan kotiinsa.

Mutta mitenkähän tuo mahtaa onnistua nuorelta parilta, joka haluaa lapsia? Kaikki eivät tietysti halua tai saa, mutta suurin osa.

Omasta puolestani sanon, että olen sosiaalinen parisuhdeihminen, haluan asua yhdessä ja jakaa ne arjen vähemmänkin hohdokkaat hetket.

• Kiskisu

Ai miten onnistuu nuorelta parilta, jooka haluaa lapsia? Hyvin varmaan, kun lapset yleensä tehdään perinteisesti harrastamalla seksiä. Ja sitähän näillä erillään asuvilla on enemmän kuin yhdessä asuvilla.

• ...
        Kiskisu kirjoitti:

Ai miten onnistuu nuorelta parilta, jooka haluaa lapsia? Hyvin varmaan, kun lapset yleensä tehdään perinteisesti harrastamalla seksiä. Ja sitähän näillä erillään asuvilla on enemmän kuin yhdessä asuvilla.

Ja lapsi asuu sitten syntymästään asti vuoroviikoin isän ja äidin luona?

• Kiskisu
        ... kirjoitti:

Ja lapsi asuu sitten syntymästään asti vuoroviikoin isän ja äidin luona?

Lapsi asuu äitinsä luona jossa isä voi käydä molempia tapaamassa. Myöhemmin kun lapsi on isompi, voi viettää isänsä luona aikaa.

• entisaikoja

Ennen vanhaan noita kutsuttiin haaremeiksi.

• nykyään se on

nimeltään panorinki.

• Kannatetaan

Kuullostaa minun ideologialta. Kannatetaan.

• ................

Johtuu siitä, että netti vie kaiken ajan ja sosiaaliset suhteet hoidetaan sen avulla. Normaali sosiaalinen kanssakäyminen jää vähäiseksi ja se koetaan ehkä jopa epämiellyttävänä ja vaikeana, jos kone/puhelin pitää laittaa pois ja olla kasvotusten. Silloin kun panettaa, niin voi hetken sietää oikeaa ihmistä. Todella itsekästä siis, kuten nykyaika kokonaisuudessaan.

Vaikeuksia ja vastuita ei haluta kohdata, vaikka niiden ylittäminen ja ottaminen voimistaa ihmistä. Yksin asuminen on tietynlaista heikkoutta nykyaikana. Eri asia oli silloin, kun Internetiä tai edes televisiota, eli jotain pakopaikkaa todellisuudesta ei ollut ja ihminen valitsi yksinäisyyden. Silloin se oli vahvuutta.

• Ei-yksinäinen

Aika erikoinen kommentti "yksin asuminen on heikkoutta". Veikkaan, että kommentti tulee henkilöltä joka ei ole koskaan asunut kimpassa kenenkään kanssa, ei asu lastensa kanssa ja/tai on yksinäinen. Jos olet mainitun kaltainen, niin silloin ymmärrän mitä ajat takaa.

Olen huomannut, että täällä palstalla moni haluaa parisuhteeseen ensisijaisesti siitä syystä, että haluaa päästä yksinäisyydestä eroon. Tuollaisille ihmisille varmaankin ei ole mitää järkeä seurustella niin että asutaan erillään eikä nähdä joka päivä.

Itse en ole millään tavalla yksinäinen ja asun myös lasteni kanssa. Miniun näkökulmastani artikkelissa kuvailtu tapa on loistava. Täällä ollessa olen myös ymmärtänyt, että olisin huono vaihtoehto yksinäiselle sinkulle. Hänelle tulisi pahamielii kun en olisi hänen 24/7. Olisin toki yhtä uskollinen, mutta ei entisen elämän ihmisiä ja asioita voi hylätä vaikka aloittaisikin parisuhteen.

• Ei-yksinäinen kirjoitti:

Aika erikoinen kommentti "yksin asuminen on heikkoutta". Veikkaan, että kommentti tulee henkilöltä joka ei ole koskaan asunut kimpassa kenenkään kanssa, ei asu lastensa kanssa ja/tai on yksinäinen. Jos olet mainitun kaltainen, niin silloin ymmärrän mitä ajat takaa.

Olen huomannut, että täällä palstalla moni haluaa parisuhteeseen ensisijaisesti siitä syystä, että haluaa päästä yksinäisyydestä eroon. Tuollaisille ihmisille varmaankin ei ole mitää järkeä seurustella niin että asutaan erillään eikä nähdä joka päivä.

Itse en ole millään tavalla yksinäinen ja asun myös lasteni kanssa. Miniun näkökulmastani artikkelissa kuvailtu tapa on loistava. Täällä ollessa olen myös ymmärtänyt, että olisin huono vaihtoehto yksinäiselle sinkulle. Hänelle tulisi pahamielii kun en olisi hänen 24/7. Olisin toki yhtä uskollinen, mutta ei entisen elämän ihmisiä ja asioita voi hylätä vaikka aloittaisikin parisuhteen.

Myös minulle tuo tapa on loistava ja ainoa mahdollinen. Kun olin yh niin oli selvää, että saman katon alle ei tule ketään (lapsetonta eikä varsinkaan lapsellista) ja kun lapsi muutti pois niin se oli entistä selvempää :)

• 4+9

Ihan hyvä ois olla tuolleenkin suhteessa, ei tarviis tapella siivoomisista yms. Lisäksi multa meni joskus asumistuet pois, kun olin avosuhteessa yhdessä asumassa.

• Kiskisu

Seksillä on taipumus tulla pakolliseksi ohjelmanumeroksi aina tavatessa tollasessa suhteessa ja aika pieneksi jää summa viivan alla kun tulee kriisi ja miettii mistä rakkaus koostuu.

Onko toinen pyörittänyt arkea: käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa, siivonnut, pessyt pyykit ja hakenut lääkkeet apteekista, kun toinen on sairas? Vai onko panemista vaan lykätty ensi tai sitä seuraavaan viikkoon? Onko kumppanin paikalla kun toiselle sattuu kotona tapaturma ja tarvitsee apua? Montako yötä nukutaan yhdessä vai poistuuko vieraisilla olija omaan kotiinsa seksin jälkeen? Kun toisella on taloudellisia huolia, niin salaako se ne, mutta toinen käy silti kylässä ja odottaa samantasoista kestitystä ja huomiointia kuin hänenkin luonaan? Puhutaanko vaikeista mutta arkisista asioista ollenkaan?

• Avo- ja avioliitossa olleena ja tuttavapiirin kokemuksia kuulleena voin sanoa, ettei minkäänlaisessa suhteessa kannata laskea liikaa sen varaan, että toinen on paikalla ja apuna jos sairastuu tai loukkaantuu. Yhden ystävän mies lähti lätkimään kun kuuli ystäväni sairastuneen ms-tautiin, toisen mies ei kestänyt rintasyöpädiagnoosia. Ei elämää todellakaan kannata laskea kenenkään muun kuin itsensä varaan, ikävä kyllä.

• Kiskisu
        helka kirjoitti:

Avo- ja avioliitossa olleena ja tuttavapiirin kokemuksia kuulleena voin sanoa, ettei minkäänlaisessa suhteessa kannata laskea liikaa sen varaan, että toinen on paikalla ja apuna jos sairastuu tai loukkaantuu. Yhden ystävän mies lähti lätkimään kun kuuli ystäväni sairastuneen ms-tautiin, toisen mies ei kestänyt rintasyöpädiagnoosia. Ei elämää todellakaan kannata laskea kenenkään muun kuin itsensä varaan, ikävä kyllä.

Eipä tietenkään kenenkään varaan lasketa omaa elämää, mutta suhteessa, jossa jaetaan arki alusta asti, käy ilmi nopeammin minkälainen mulkero on kyseessä, niin saa jutun pääteltyäkin sukkelaan. Kun nyt miehet näyttävät tarvitsevan seksiä kuin vettä tai ruokaa, niin vastaavasti pitää naisenkin jotain olennaista suhteesta saada.

Tietenkään ei pidä ihannoida kurjuutta tai yhdessä pysymistä itsessään jos suhde on jo muutenkin henkitoreissaan. Silloin ei tarvita kuin pieni sysäys irtautua suhteesta. Sellasesta voi olla kyse näissä vakavasti sairaan kumppanin jättäjissä. En näe mieltä siinä, että jos joka tapauksessa haluaa erota, lykkäisi sitä sairastamisen tai joulun tai toisen työttömyyden yli. Ulkopuolinen ei voi tietää, mitä kaikkea tilanteisiin liittyy.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Eipä tietenkään kenenkään varaan lasketa omaa elämää, mutta suhteessa, jossa jaetaan arki alusta asti, käy ilmi nopeammin minkälainen mulkero on kyseessä, niin saa jutun pääteltyäkin sukkelaan. Kun nyt miehet näyttävät tarvitsevan seksiä kuin vettä tai ruokaa, niin vastaavasti pitää naisenkin jotain olennaista suhteesta saada.

Tietenkään ei pidä ihannoida kurjuutta tai yhdessä pysymistä itsessään jos suhde on jo muutenkin henkitoreissaan. Silloin ei tarvita kuin pieni sysäys irtautua suhteesta. Sellasesta voi olla kyse näissä vakavasti sairaan kumppanin jättäjissä. En näe mieltä siinä, että jos joka tapauksessa haluaa erota, lykkäisi sitä sairastamisen tai joulun tai toisen työttömyyden yli. Ulkopuolinen ei voi tietää, mitä kaikkea tilanteisiin liittyy.

"Kun nyt miehet näyttävät tarvitsevan seksiä kuin vettä tai ruokaa, niin vastaavasti pitää naisenkin jotain olennaista suhteesta saada."

Siis mitä helvettiä, miten tämä suuri totuus putkahti nyt mieleesi. Et ole sitten lukenut tämän palstan ätmien pilluhuutoja? Miehen fysiologinen fakta on se, että pitää päästä purkautumaan vähintään kerran päivässä..

Ja sitten alatkin jo käymään kauppa seksistä.Toivottovasti palstan ätmit lukevat juttusi ja tajuavat, että seksi naisen kanssa on aina kaupankäyntiä.

Ätmit, menkää nyt huoriin hankkimaan niitä kokemuksia, jos muuten ette saa. Ei se ole mitenkään huonojuttu teille.

• Yllättävä tieto
        jyystärikarju kirjoitti:

"Kun nyt miehet näyttävät tarvitsevan seksiä kuin vettä tai ruokaa, niin vastaavasti pitää naisenkin jotain olennaista suhteesta saada."

Siis mitä helvettiä, miten tämä suuri totuus putkahti nyt mieleesi. Et ole sitten lukenut tämän palstan ätmien pilluhuutoja? Miehen fysiologinen fakta on se, että pitää päästä purkautumaan vähintään kerran päivässä..

Ja sitten alatkin jo käymään kauppa seksistä.Toivottovasti palstan ätmit lukevat juttusi ja tajuavat, että seksi naisen kanssa on aina kaupankäyntiä.

Ätmit, menkää nyt huoriin hankkimaan niitä kokemuksia, jos muuten ette saa. Ei se ole mitenkään huonojuttu teille.

Kiskisu käy kauppaa seksistä, eli Kiskisu on siis huora.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Asia on ollut minulle päivänselvä alusta asti ja olen siitä aiemminkin kirjoittanut. Koita pysyä mukana.

• Kiskisu
        Yllättävä tieto kirjoitti:

Kiskisu käy kauppaa seksistä, eli Kiskisu on siis huora.

En käy kauppaa seksistä, vaan reunaehdoista joiden vallitessa seksi edes voisi tulla kyseeseen. Lopullinen päätös on aina minun ja vastauksena voi olla ei, vaikka olisi ohjekirjaa noudattanut.

Sille en voi mitään, että olet typerä.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Asia on ollut minulle päivänselvä alusta asti ja olen siitä aiemminkin kirjoittanut. Koita pysyä mukana.

Joo, tuli selväksi, otat seksistä jonkin maksun, ok.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

En käy kauppaa seksistä, vaan reunaehdoista joiden vallitessa seksi edes voisi tulla kyseeseen. Lopullinen päätös on aina minun ja vastauksena voi olla ei, vaikka olisi ohjekirjaa noudattanut.

Sille en voi mitään, että olet typerä.

Selvää kaupankäyntiä tuo on;) Eikä siinä mitään pahaa ole, ilmaiseksi ei kannata antaa sehän on selvä myös.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Joo, tuli selväksi, otat seksistä jonkin maksun, ok.

Jyystärikarju on huolestunut. Hänen seksuaaliset palveluksensa eivät ole itseisarvoisia, vaikka olisi kovin mukava ajatella niin. Mukavaa 2010-luvun jatkoa.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Selvää kaupankäyntiä tuo on;) Eikä siinä mitään pahaa ole, ilmaiseksi ei kannata antaa sehän on selvä myös.

Jos se on kaupankäyntiä, niin koko elämä on, jos sen elää määrittelemällä tasonsa ja rajat muille oman elämänsä suhteen. En istu juopon viereen bussissa, käyn siis kauppaa (?).

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Jyystärikarju on huolestunut. Hänen seksuaaliset palveluksensa eivät ole itseisarvoisia, vaikka olisi kovin mukava ajatella niin. Mukavaa 2010-luvun jatkoa.

Kappas, nyt täällä aletaan uhkailemaan seksuaalisen vallan käytöllä. Kyllä vaan kannattaa ätmien nyt verrata tämänkin naisen ajatuksia MA-teorian mukaiseen (erityisesti Laasasen kirjoituksiin) totuuteen naisten seksuaalisesta vallasta;)

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Jos se on kaupankäyntiä, niin koko elämä on, jos sen elää määrittelemällä tasonsa ja rajat muille oman elämänsä suhteen. En istu juopon viereen bussissa, käyn siis kauppaa (?).

Turha alkaa näyttelemään tyhmää. Paljastit jo itsesi täsä asiassa.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Kappas, nyt täällä aletaan uhkailemaan seksuaalisen vallan käytöllä. Kyllä vaan kannattaa ätmien nyt verrata tämänkin naisen ajatuksia MA-teorian mukaiseen (erityisesti Laasasen kirjoituksiin) totuuteen naisten seksuaalisesta vallasta;)

MItä vertaamista tuossa enää on? Onko täällä jotenkin yksinkertaista tai muuten hidasta porukkaa?

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Turha alkaa näyttelemään tyhmää. Paljastit jo itsesi täsä asiassa.

Olet hidasälyinen, jos luulet, että tuo mielipide on joku vahinkopaljastus. Sanotaan se nyt vielä kerran, että sinäkin ymmärrät että oli tarkoituksella sanottu: Pelkkä seksi ei ole suhteen arvoista. Suhteesta pitää saada jotain muuta, jotta siihen kannattaa ryhtyä. Seksi miehen kanssa ei ole niin mahtavaa, että sitä pelkästään huvikseen harrastaa. Voisiko tuon vielä jotenkin muotoilla muutaman kerran vai alkaako olla selvä.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

MItä vertaamista tuossa enää on? Onko täällä jotenkin yksinkertaista tai muuten hidasta porukkaa?

Hetkinen, myönnät siis avoimesti käyttäväsi seksuaalista valtaa, sekä otat jonkin maksunkin?

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Olet hidasälyinen, jos luulet, että tuo mielipide on joku vahinkopaljastus. Sanotaan se nyt vielä kerran, että sinäkin ymmärrät että oli tarkoituksella sanottu: Pelkkä seksi ei ole suhteen arvoista. Suhteesta pitää saada jotain muuta, jotta siihen kannattaa ryhtyä. Seksi miehen kanssa ei ole niin mahtavaa, että sitä pelkästään huvikseen harrastaa. Voisiko tuon vielä jotenkin muotoilla muutaman kerran vai alkaako olla selvä.

"Seksi miehen kanssa ei ole niin mahtavaa, että sitä pelkästään huvikseen harrastaa."

Aivan, seksi kanssasi ei ole ilmaista miehelle.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

"Seksi miehen kanssa ei ole niin mahtavaa, että sitä pelkästään huvikseen harrastaa."

Aivan, seksi kanssasi ei ole ilmaista miehelle.

Mikä on ilmaista? Prostituoidulle joudut maksamaan. Ilmaiseksi baarista kolatut naiset saattavat soitella perään ja vollottaa. Joka tapauksessa täytyy käyttää kortsua. Onko se ilmaista?

Suhde on kuin pitkä liikesopimus luotettavan liikekumppanin kanssa. Tietenkään ei seksiä jaella holtittomasti kaikille ilman ehtoja tai edes kaikille jotka täyttävät kriteerit. Huomaa kyllä miten kaukana tosijyystäristä olet.

• Kiskisu
        jyystärikarju kirjoitti:

Hetkinen, myönnät siis avoimesti käyttäväsi seksuaalista valtaa, sekä otat jonkin maksunkin?

Jos joku mies kokee sen vallankäytöksi, että päätän itse harrastanko seksiä vai en, niin se ei kiinnosta minua. Tietysti minä määrään itsestäni kaikin puolin. Maksua en ota seksistä. Nyt trolli sitten: lähden kauppaan. Siellä minulta otetaan maksu.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Mikä on ilmaista? Prostituoidulle joudut maksamaan. Ilmaiseksi baarista kolatut naiset saattavat soitella perään ja vollottaa. Joka tapauksessa täytyy käyttää kortsua. Onko se ilmaista?

Suhde on kuin pitkä liikesopimus luotettavan liikekumppanin kanssa. Tietenkään ei seksiä jaella holtittomasti kaikille ilman ehtoja tai edes kaikille jotka täyttävät kriteerit. Huomaa kyllä miten kaukana tosijyystäristä olet.

Et ole kovin kaukana huorasta jos tarkkoja ollaan. Mutta sekään ei ole mikään uusi tieto tällä palstalla, ilmeisesti.

• jyystärikarju
        Kiskisu kirjoitti:

Jos joku mies kokee sen vallankäytöksi, että päätän itse harrastanko seksiä vai en, niin se ei kiinnosta minua. Tietysti minä määrään itsestäni kaikin puolin. Maksua en ota seksistä. Nyt trolli sitten: lähden kauppaan. Siellä minulta otetaan maksu.

Toivottavasti ätmit oppivat jutuistasi jotain oleellista.

• ätmi
        Kiskisu kirjoitti:

Mukava tietää, että teitä laasaslaisia naisiakin löytyy!

• Iso Arska
        jyystärikarju kirjoitti:

Et ole kovin kaukana huorasta jos tarkkoja ollaan. Mutta sekään ei ole mikään uusi tieto tällä palstalla, ilmeisesti.

Kyllä pitää olla tyhmä jätkä.

• Taitaa olla taas
        Iso Arska kirjoitti:

Kyllä pitää olla tyhmä jätkä.

eATMe.

• Senor Cojones

Itseasiassa kuulostaa lupaavalta ja kehityskelpoiselta idealta.
      Tavattaessa vaan sänkyyn kuksimaan. Sitten jos naisella jotain tunteisiin liittyvää scheisseä voi sen hoitaa sähköpostilla tai sanoo puhelimessa että kerro nyt kaikki rakas, ja sitten käy välillä sanomassa kännyyn joo, tai aivan:)
      Miehetkin kestää menkat kun nainen on jossain ihan muualla lol

• jyystärikarju

Nyt alkaa hommat rulaamaan siihen malliin, että kaikki hyvä pillu ajautuu panorinkeihin. Eihän tässä kohta ole kellään enää mitään kuvitelmia "rakkaudesta".

• Tohtori Xanor
        jyystärikarju kirjoitti:

Nyt alkaa hommat rulaamaan siihen malliin, että kaikki hyvä pillu ajautuu panorinkeihin. Eihän tässä kohta ole kellään enää mitään kuvitelmia "rakkaudesta".

"rakkaus" on hormonien aiheuttama huumattu tila. Monet kovat narkkarit saa samanlaisia tuntemuksia kun saavat herskaa tai näkevät neulan.
        Crackin tai metan käyttäjät kuvailevat tuntemuksiaan parhaaksi tuntemukseksi maan päällä ja ovat samanlaisessa suhteessa huumeisiin kuin parit toisiinsa.

• Ikäisesi N
        jyystärikarju kirjoitti:

Mitä sä ihan tarkalleen tarkoitat panoringillä?

Onko se sitä, kun minä vähän aikaan käytän miestä ja lopetan sitten kun siltä tuntuu. Ja tauon jälkeen taas uutta peliin ja sama kuvio?

• jyystärikarju
        Tohtori Xanor kirjoitti:

"rakkaus" on hormonien aiheuttama huumattu tila. Monet kovat narkkarit saa samanlaisia tuntemuksia kun saavat herskaa tai näkevät neulan.
        Crackin tai metan käyttäjät kuvailevat tuntemuksiaan parhaaksi tuntemukseksi maan päällä ja ovat samanlaisessa suhteessa huumeisiin kuin parit toisiinsa.

Aivan, mutta nyt siis näemmä "rakkauden illuusio" on yhteiskunnasta pääosin murtumassa.Vai onko se jo murtunut?

• 29vneitsyt
        Ikäisesi N kirjoitti:

Onko se sitä, kun minä vähän aikaan käytän miestä ja lopetan sitten kun siltä tuntuu. Ja tauon jälkeen taas uutta peliin ja sama kuvio?

PS. Se mies käyttää sinua. Olet vain yksi hänen panoistansa.

• Se on sitä
        Ikäisesi N kirjoitti:

palstan mukaan sitä, että ryhmä naisia pistää pari pantavaa miestä kiertoon.

• Ikisinkku M

Tuohan se on se toimivin parsiuhdemalli, harmi vaan kun monet naiset kuvittelee että on vain kaksi vaihtoehtoa eli 1) asua yhdessä tai 2) asua erillään ja vietetään niitä parhaita hetkiä usemman kuin yhden miehen kanssa eikä mitään näiden väliltä.

• Eiköhän nämä

erillissuhteet ole saaneet alkunsa naisten toiveista. Kiinassa elää matriarkaattinen yhteisö, jonka miehet ja naiset elävät erillissuhteissa koko ikänsä. Miehet ja naiset voivat elää sukulaisina yhdessä, mutta eivät pariskuntana.

• Hans Grüber

Onhan se hyvä järjestely, että kumpikin asuu eri osoitteessa. Jos työpäivään menee 8-9h ja sen jälkeen pitäisi vielä tehdä toinen noin 8h suoritus, niin ei sitä jaksaisi mitenkään. Eihän sitä pystyisi missään vaiheessa lataamaan akkujaan.

Muutama päivä viikossa vielä menisi, mutta sitten alkaa riittää, että joku on kaiken aikaa sotkemassa.

• Yippikayee

"Muutama päivä viikossa vielä menisi, mutta sitten alkaa riittää, että joku on kaiken aikaa sotkemassa. "

Yleensä joku McClane -niminen ;)

• sinnnkkunainen

"Vaikka ei ole kovinkaan poikkeuksellista, että nuorena seurustelusuhteen alkuvaiheessa asutaan erillään, Jenni on joutunut selittelemään vuoden yhdessä olleen pariskunnan ratkaisua."

Kuka hullu VUODEN seurustelun jälkeen yhteen muuttaisikaan? Tai siis onhan noita omassakin tuttavapiirissä, mutta älytöntä minun mielestäni. Vuosi on lyhyt aika. Varmaan samaa tärähtänyttä väkeä joka sitten menee naimisiinkin siinä parin vuoden päästä.

Kyllä on kiireistä porukkaa. Minulle sopisi vallan hyvin että useampikin vuosi asuttaisiin eri osoitteissa.

• 6+10

Minusta tuo voi sopia luonteeltaan introvertille varsin mainiosti. Olen ollut kerran avoliitossa ja kahdesti kaukosuhteessa, ja voin omasta puolestani sanoa, että pidän kaukosuhteesta enemmän. Saan ladata akkuja kun en näe toista joka päivä (olen erakkoluonne ja en kaipaa toisen ihmisen seuraa läheskään joka päivä). Samaten saa laittaa kodin, oman tilansa, juuri sellaiseksi kuin itse haluaa. Saa kuunnella omaa musiikkia ilman kuulokkeita eikä joudu siivoamaan lattialta toisen likapyykkejä tai viikkaamaan kaappiin kahden ihmisen vaatteita. Allekirjoitan tuonm artikkelin kohdan "vain parhaat hetket vietetään yhdessä". Etenkin kaukosuhteessa jokainen tapaaminen on odotettu, ja jälleennäkeminen niinsanotusti yhtä juhlaa.

Joka viikko näkee puolisoaan monta yötä putkeen kuitenkin. Muutan varmaan jossain vaiheessa yhteen kumppanini kanssa koska olemme nuoria ja haaveilemme perheestä, mutta en tosiaan voi väittää etten nauttisi tästä kaukosuhde-ajasta. En ole koskaan pettänyt kumpaakaan kumppaniani. Eikä se, että olen erakkoluonne (loner/introvertti) tarkoita, että en välittäisi kumppanistani tai rakastaisi häntä. Ehkä päinvastoin: ne harvat ihmissuhteet, joita tarvitsen elämässäni, muodostuvat vielä tärkeimmäksi. Ei se, ettei asuta saman katon alla tai edes samalla paikkakunnalla tarkoita sitä, että petetään heti kun silmä välttää tai että rakkautta olisi vähemmän. Pettäähän saman katon alla asuvat pariskunnatkin toisiaan. :P On tosin myös myönnettävä, että yhdessä asumisessa on myös hyvät puolensa.

• Kiitos tiedosta

En tiennytkään että elän erillissuhteessa - aikamoinen sanahirviö kuitenkin.

Mutta niin se miljoona sinkkutaloutta kutistuikin puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      82
      7433
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      204
      4670
    3. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      73
      4618
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      58
      4140
    5. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      71
      4127
    6. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      33
      3629
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      61
      3025
    8. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      65
      2742
    9. Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?

Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj
      Pori
      40
      1950
    10. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1695
    Aihe