14v tyttö vastaa kysymyksiin c:

hi_hi

Eli siis 14v tyttö vastaa kaikenlaisiin kysymyksiin c: Saa kysyä mitä vaan ja tytöt sekä pojat ovat tervetulleita kyselemään :3

60

7773

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tä hä juu

      Itsetyydytäkkö?
      onko pimpassas karvoi
      millaset alkkarit sulla on??
      mimmone pimppa sulla on väri tumma vai punertava mimmoset häppärit
      mimmosist pojista tykkäät???

      • hi_hi

        Kyllä, itsetyydytän. Ja juu karvoja on, mutta en tosin anna niiden rehottaa valtoimenaan vaan pidän karvoituksen siistissä kuosissa. Alushousut on mustat joissa pitsireunus ja violetti rusetti. Pillu on tumma ja häppärit suht normi kokoset eli ei mitkään jättimäiset eikä kuitenkaan mikään viivapillu. Tykkään rehellisistä, mukavista ja hauskoista pojista. :)


      • poika 14v

        käytätkö poika vaatteita ( ootko poika tyylinen tyttö


    • joku tyyppi

      Koska oot syntyny mikä sun horoskooppi on ? Mee kyselee 14v pojalta

      • hi_hi

        Oon syntyny -99 marraskuussa, horoskooppi on skorpioni ja meen jos ehdin c;


    • joku kumma

      Missä päin asut ja käytätkö rintsikoita miltä ne tuntuu ja minkä kokoset?

      • hi_hi

        Asun Pohjois-Savossa, käytän rintaliivejä, koko 75B. Ei ne niin kauheesti "tunnu" kun ne on päällä, sopivat on ja tukee rintoja hyvin. On se kyllä hyvä ku rintaliivit on keksitty, eipähän hyppiessä rinnat pompi sinne tänne.. :'DD


    • poika p-s

      Missä päin asut täällä hienossa pohjois-savossa? :) ps: itekkin oon pohjois-savosta ja niin oon poika :D

      • hi_hi

        Haha :D Asun Kuopiossa, sen tarkemmin en kerro ;)


    • hi_hi

      Kysymyksiä? Eli kysyä saa mitä vaan :3

    • kummien kumma

      Ootko neitsyt ? Kuinka monta sormea mahtuu pimpiisi?

      • hi_hi

        Olen neitsyt :) Ja 2 sormea mahtuu, 3 tekee jo aika tiukkaa.


      • hi_hi
        hi_hi kirjoitti:

        Olen neitsyt :) Ja 2 sormea mahtuu, 3 tekee jo aika tiukkaa.

        Korjaan: siis sillon kun en oo kiihottunu, mahtuu 1 sormi, 2 tekee jo tosi tiukkaa, sillon kun oon märkä, mahtuu 2, ehkä just ja just kolme, mut ei kuitenkaan kokonaan. Eli siis aika tiukka kuitenkin olen :)


    • juuna98

      Mitä toivot tulevaisuudeltas? :) Millainen on unelmiesi poika/mies ?

      • hi_hi

        Hmm... paha kysymys.. Toivon että tulevaisuudessa mulla on asiat hyvin, oma asunto, mies/poikaystävä... Unelmien poika/mies on rehellinen, mukava, kuuntelee, auttaa tarvittaessa ja ymmärtää. Ulkonöällä ei niin oo väliä, normikokoset ja vähän pyöreemmätkin käy, luonne ratkasee :)


      • KilttiTuhma
        hi_hi kirjoitti:

        Hmm... paha kysymys.. Toivon että tulevaisuudessa mulla on asiat hyvin, oma asunto, mies/poikaystävä... Unelmien poika/mies on rehellinen, mukava, kuuntelee, auttaa tarvittaessa ja ymmärtää. Ulkonöällä ei niin oo väliä, normikokoset ja vähän pyöreemmätkin käy, luonne ratkasee :)

        Tarkoitatko että unelmien seurustelukumppanisi on rehellinen Sinulle, vai tarkoitatko että pitää olla muutenkin rehellinen, ettei mikään kriminaali ole?? Kuinka suuri ikäero saa olla.........???


    • noo juu

      Kelpaisiko sinulle 14cm pituus 12.5ympärys mitat kovana
      Eli pippeli

      • hi_hi

        Kyllähän se kelpais ;) Mutta sänkyyn en ihan kenen tahansa kanssa hyppää, pitää mun jotenki tuntee se tyyppi.


    • hi_hi

      Olen suudellut ja sormettanut sekä nuollut kahta eri tyttöä vaikka oon itsekin tyttö ja vieläpä täysi hetero :DD Lisää kysymyksiä kenelläkään? c:

      • Hörökorva

        Kerro toki lisää ;)


      • Anonyymi

        Miten pääsit lipittään ja suuteleen tyttöjä, vaikka itsekin olet tyttö?.


    • juuna98

      Käytkö coneis? :)
      ja minä vuonna oot syntyny?

      • hi_hi

        En oo viel käyny coneissa mut kesäl meen AnimeCon:iin tääl Kuopios ja oon syntyny -99 :)


    • juuna98

      Juu.. itekkin meinasin parin kaverin kaa lähtee :D

      • hi_hi

        :DD Kannattaa (y)


    • hi_hi

      Kysymyksiä? Kysykää rohkeesti c:

    • mamamamaha

      Miten reagoisit, jos saisit tietää jonkun naispuolisen olevan ihastunut suhun?

      • hi_hi

        Apua, en nyt oikeen tiiä mitä vastata... Aluks se olis ehkä pieni sokki, mutta ei se sitten enää häiritsis :)


    • fahds

      käytätkö stringejä

      • hi_hi

        Yhdet stringit multa alusvaatelaatikosta löytyy, niitä käytän joskus :)


    • hi_hi

      Eikö kellään oo mitään kysyttävää? :D

    • jrhgfeyrnenscuv

      harrastatko mitään?
      onko sulla kuukautisia?
      onko ahdistavaa jos pojat kyyläilee sinua semmoisista paikoista?

    • gggfdsasdfgfdsa

      mimmoset rintaliivit sinulla on nyt päällä ja alkkarit?
      voiko jos sää kostut voiko pimppa jäätyä pakkasessa?
      onko sulla pikkarit menny pimppiin?

    • abcdefgqwe19

      onko sulla koskaan ollut kamelinvarvasta eli onko pimppa näkyny housuista ne jokku huulet tai uikkareista?

    • hdfklherkmjr457900ig

      1.mitä tekisit jos saisit olla päivän poika?
      2.hankaako jokku housut tai pyöränsatula tai mikä vaan koskaa pimpsaasi?
      3.entäs onko rinnoista ollut joskus jotain haittaa

    • Poika98;)

      Moi :) Mie oon 15v poika sanotaanko että n.100km pohjosseen kuopiosta. Minäkin olen tulossa Animeconiin todennäkösesti parinkaverin kanssa mopoilla.
      Ois kiva tutustua suhun paremmin ;) onko sulla skypee? :)

    • kysymys66

      eli sanoit ettet siis polta etkä juo enää. niin oliko juomisesi kokeilu ja olitko miten kännissä ja jäitkö kiinni kellekkään aikuiselle???

    • hojggl

      Ootko pissiny ja/tai kakkinu housuun yli 10v? Vastaa rehellisesti ja millon tämä tapahtu ja mitkä pikkarit oli päällä

    • Anonyymi

      Paljon sä vedät penkistä? Kysyy 20v Espoo Mies

      • Anonyymi

        Ap tyttö on jo yli 20 vuotias.


    • Anonyymi

      Voisitko alkaa 14v pojan kanssa.

      • Anonyymi

        Tuo aloittaja on jo 20 vuotias. :D


    • Anonyymi

      näyttäisiö tyttö pilluaan

    • Anonyymi

      näytäminulle pilluasi

    • Anonyymi

      voisko pilluusi panna kyrvän sisään

    • Anonyymi

      Miten iso pylly?

      • Anonyymi

        Ap on jo aikuinen nainen


    • Anonyymi

      Teinkö väärin. Oltiin veljen 12 ja hänen kaverinkanssa 12v kotona, katsottiin hurja elokuva. Yöllä pojat tuli viereen kun pelotti. Olin pelkkä T-aita päällä, pojat ei nukkunut vaan höpötti kaikenlaista, kysyivät mun rinnoista ja saako kokeilla, sanoin lopulla saatte jos minä saan. Pojat hiero rintoja ja nostivat paitaa ylöspäin lopulta otin pois tuntui hurjalta kun vieraat kädet hieroi peiton alla. Nostin peittoa ja käskin imeä silloin sain sätkyn se tuntui hyvältä pidin kättä pillunpäällä ja hieroin tunsisn toisen sormet pillussa annoin hieroa ja sain orgasmin ensimmäisen toisen tekemänä.
      Pojat meni vierekkäin menin peiton alle kummallakin seisoi veljellä oli pienempi runkkasin niitä käänyivät vähän vastakkain, nojasin päätä veljen jalkoihin ja runkkasin sen kaveria se sopi kouraan hyvin poika alkoi työntää kaluaa vastaan ja laukesi mitään ei tullut otin veljenkalun siinä sama ei tullut mitään.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit ja huomasit että on kova vessahätä.


      • Anonyymi

        Kai se on moraalisesti väärin oman veljen kanssa mutta itse jos olisin ollut veljesi kaverin asemassa niin ai että. Oon 12-v btw


    • Anonyymi

      Oletko ollu silleen aatteet päällä ja poika " nussinu" myös vaatteet päällä?

      • Anonyymi

        Onks tääl enää ketää jotai 12-14 vuotiaita sitäkin nuoremmat kelpaa T. 13poika


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe