Olen ny monta kertaa yrittänyt aloittaa, en pelkästään laihduttamisen, vaan paremman ruokavalion ja elämäntyylin (lisää liikuntaa yms.) Ennen lenkkeilin ja paino pysyi kurissa ja tykkään lenkkeillä edelleen. Ruokavalion mennessä yhä huonommaksi tulin vain todella väsyneeksi. Söin suht terveellisesti eli herkuttelin paljon, mutta useimmin pysyin oikeassa kotiruuassa. Sitten jotain tapahtui ja elämään astui kaikenmaailman valmisruuat ja pakaste pizzat!!
Ennen nautin kaalilaatikon valmistuksesta ja sen mausta, nyt en jaksa edes ostaa aineksia... MIKÄ MUA VAIVAA??
Tahdon entisiin mittoihin ja HUOMENNA HETI AAMUSTA alkaa kaurapuurolla luononjugurtilla ja omenasoseella (sokeriton bonne)
Kahvi on kai otettava ruokavalioon takaisin. Lopetin kun luulin, että se olisi hyvä idea... noh ei siitäkään seurannut kuin hirveä karkin himo.
Kahvi rasvattomalla maidolla on varmasti parempi, kuin kolme suklaapatukkaa joka päivä. :D
Ihan itselleni tätä varmaan lupailen. Viikon päästä pakko tulla kertomaan miten kävi. Hyvin vai huonosti.
Monta aloitusta... tällä kertaa tosissaan!?
2
106
Vastaukset
- 6+11
Voih i know how you feel! Pakastepizzat on munkin herkkua, ja niitä syönyt enemmän tai vähemmän jo 3-4v ajan. Itsellä se motivaatio laihduttamiseen tai oikeastaan elämäntapamuutokseen lähti aika itsestään, kyllästyin yksinkertaisesti jatkuvaan ahdistukseen kehonkuvan suhteen. Itse jätin alkuun pastat/riisin sekä lähes kokonaan perunankin, herkut, limut sekä suurimman osan leivästä jota söin päivittäin paljon. Oon oppinu aika paljon uusia juttuja kavereilta sekä keskustelupalstoilta, esim sen että pastaa tai leipää voi syödä treenipäivänä, ja niiden syönti on jopa suositeltavaa koska sisältävät nopeita hiilareita.
Nyt uskon että itselläsi on kiinni vaan siitä päätöksestä. Tee se päätös äläkä anna itsesi lipsahtaa. Varmasti kun jonkin aikaa valmistat omat ruokasi ja käyt lenkillä opit nauttimaan siitä jälleen :) - LAIHUTTAJA
Itse alotin laihdutuksen 3 viikkoa sitten,4 kg olen pudottanut!:D...Tsemppiä sulle, pidä vaa tavote mielessäs :)...Mutta 6 11 kommentti: Leipä sisältää nopeita hiilareita? Jos on täysjyvä leipää (ruis,kaura esim.) niin ne hiilihydraatit imeytyy kyllä suht HITAASTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082364- 842071
- 561647
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531582- 1551550
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461436Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451370- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251134