Mies antaa ymmärtää että palkka on hyvä ja hän kyllä maksaa oman osuutensa elinkustannuksista. Toisin on käynyt. Ihmettelin kun hänellä oli kova kiire muuttaa luokseni asumaan kunnes selvisi myöhemmin että hänellä ei ollut omaa asuntoa ja majaili eksänsä luona. Ilmankos en koskaan päässyt käymään hänen luonaan. Hän on innokkaasti hommaamassa kaikenlaista mutta olettaa että minä maksan. Meillä on jatkuvasti riitaa rahasta ja alan saada tarpeekseni. Äijä ei muuta tee kun syö, nukkuu ja istuu netissä. No, onneksi hoitaa työnsä sentään. Tälläsiä tyhjänpuhujia riittää pilvin pimein. Hitto, että piti olla tyhmä.
Siivellä eläjä
6
511
Vastaukset
- loiselättäjä
Niinhän se, tytto pieni, on että tyhmyydestä sakotetaan. Isosta tyhmyydestä oikein isosti.
Ennenkuin saat loisen ulos, varmista ettet ala lisääntymään sen kanssa! - Heti kiertoon!
Kiertoon vaan tuollaiset loiset, eikä muuten todellakaan ole sitten sun ongelma, minne aikuinen mies itsensä seuraavaksi majoittaa, painelkoot vaikka äitinsä helmoihin, tai yömajaan..!
- halkipoikki
Kai sulla on viis hirttä seinässä poikki?
Ei muuta kun sitä kautta koko raato. - ei ikinä enää
samanlainen tapaus oli minulla, ja menikin jonkin ajan kuluttua ex.n luo takas, haukkuen minut lähtiessään...
- alkuun
Älä osta enää ruokaa sille, siitä on hyvä aloittaa. Ostat vaan sen mitä itse syöt päivittäin ja jos meinaa jotain niistä napata, ota pois ja sano,että ostaa omansa. Jos mies ostaa jotain mene osingolle ja sano, että se on osa vastikeesta tai vuokrasta jne.
- kokemusta on
olen ensin varma, ettei mies ole väkivaltainen, kun ruuan otat ois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116